Tuesday, April 1, 2014

Pembe-Siyah


Pembe bir blog oldu bu blog hep...
Hatta bir gun pespembe oldu her sey! Dunya pespembe, dunya cok guzeldi.
Iki pembe cizgiydi dunyayi guzel yapan...
Pembe bulutlar uzerinde bir ben...
Sonra..
O bulutlardan iniverdim, pat diye! 
1/4 kesrinin payi oluvermistim.** 
Pembe dondu siyaha..
Dunya karardi...
Bir zamanligina bir kadinin alabilecegi en kutsal sifata sahip olmustum.
Bence, ben hala sahibim...Bir melegim var, beni bir yerlerde bekleyen...


Bunlari yazabildigime gore, siyahin rengi aciliyor...
Renkler donecek elbet...
Belki yine pembe olacak her sey...

Son gunlerimin en iyi hissettigim gununde yazabildim...
Yasamin surprizlerle, derslerle, dengelerle dolu oldugunu kabul ettigim bir gunde...

Saglikla, umutla kalin...


(**4 hamile kadindan 1'i bebegini kaybediyor)

24 comments:

  1. Daha dün baktım bloguna , uzun zamandır sesi çıkmıyor acaba ben mi kaçırdım diye.
    Çok üzüldüm Sevgicim , hayat bazen sınıyor maalesef bizi böyle.
    Dilerim acılarını kısa zamanda unutturacak yeni umutların olur hayatta. Yazmak acıyı hafifletir her zaman yaz ki acını paylaşalım
    Sevgiler canım ...

    ReplyDelete
  2. Canım benim yaaaa... O elbet seni bir yerlerde bekliyor, geldi ve yine gelecek. Anladığımsa eğer sakın üzülme... Kader kısmet...
    Ve elbet o sıfata bir kez daha sahip olacaksın...

    ReplyDelete
  3. Instagram da atladim hemen dusuncesizlik ettim ama olanlardan oturu habersizligime ver. Kendini iyi hissetmene cok sevindim Sevgi daha guzel seylerin seni bekledigine inaniyorum umuyorum hayatindaki her sey gulusundeki gibi temiz ve icten olur. Sevgiler

    ReplyDelete
  4. sevgi'm, kıvırcık saçlı güzel arkadaşım... yazdığın satırları okurken içimden kaydı gitti bi şeyler. ama dediğin gibi meleğin bekliyor seni ve sen de zamanı geldiğinde gidip alacaksın onu beklediği yerden. pembeler döner siyaha bazen, ama umudumuz olmazsa da nasıl döndürürüz onu tekrar pembeye... seviyorum seni çok ♥

    ReplyDelete
  5. çok üzüldüm canım, ancak o siyah dönecek elbet pembeye, geçecek bu günler, önemli olan sağlığın,dikkat et kendine, sevgiler:)

    ReplyDelete
  6. Eloşa hamile kalmadan 6 ay önce ben de yaşamıştım aynı şeyleri.Belki anımsıyorsundur Sevgi'cim.Hayat sana en kısa zamanda o pembe yüzüyle gülümseyecek yine.Bunu sakın unutma.Güçlü ol.Artık sizi orada karşılayacak bir meleğiniz var bunu bil..Senin de yazdığın gibi malesef bu durumu her 4 kadından biri yaşıyor.Şimdi Hayatla daha sıkı kenetlenin.Göreceksin en kısa zamanda o sıfat yine senin en anlamlı sıfatın olacak..

    ReplyDelete
  7. Bizimle paylaştığın için teşekkürler, biz de seninle üzüntünü paylaşalım, birlikte güldüğümüz gibi yeri gelince birlikte onarılalım Sevgim!
    Her renk var hayatta, her sınav bizim için, yine o güzel günler gelecek,o iki pembe çizgiyi tekrar göreceksin ve biz buradan senin için çok sevinip dua edeceğiz.
    Şimdi kendine iyi bakmalısın kalbi güzel kadın, öpüyor ve bol bol dua ediyorum!

    ReplyDelete
  8. aa geçmiş olsun :(( bir sağlıkçı olarak yazıyorum: o tutunamamıştır, yani azcık büyüse de gidecektir. en kötüsü doğması idi. gerçekten. mutlu ol, bekle :))) bunları en iyi dileklerimle yazıyorum gerçekten, bir güney gelecektir hiiç merak etme :)) kuzey miydi :)

    ReplyDelete
  9. O melek tabiki de bir yerlerde bekliyor , pembe siyaha döner siyah gri olur yavaş yavaş açılır gökyüzü ve hiç ummadığın anda bulutların arasından o gözükür ve o sıfattır bu kadar hisle yazdıran yukarıda ki satırları ..aklına,kalbine herşeyden önce içine düşmüşse o sıfat bir daha gitmez senden sadece bir müddet saklanır ama yeniden gelecektir...en kısa zamanda en güzel günlerin gelmesi dileğiyle ..sevgiler

    ReplyDelete
  10. her kötü gecenin bir sabahı, her siyahın bir pembesi vardır elbet.ilk dört kadından biri sendin ama ikinci dört kadından biri sen olmayacaksın emin ol. pembe günlerin olsun sevgicim, önce sağlıklı sonra umutlu ve de mutlu :)

    ReplyDelete
  11. Canim benim boyle bir durumda kelimeler de yetersiz kaliyor ama seni cok iyi anladigimi soylesem birsey ifade eder mi bu? O karanlik zamanla daha da aydinlanip cok sonralari bir golge gibi kalacak diliyorum. Kolay asla degil ama yasadigimiz seylerde neden demeyi cok onceden biraktim ben. Boyle olduysa daha iyi bir sey gelecektir eminim seni mutlu eden o melek yine gelecek hayatina. Ne olur uzulme...

    ReplyDelete
  12. Anlaşıldı sessizliğin sebebi... Eğer ufaklık gelmek için başka bir zamanı seçtiyse eminim ki vardır iyi bir sebebi. Seninle Milano'da konuştuklarımız hala aklımda, meleğin doğru anı bekliyordur, tahmin edebiliyorum ne denli zor olduğunu ama sen hiç asma o güzel yüzünü olur mu? Dünyanın en şanslı miniklerinden biri olacak üstelik, böyle cıvıl cıvıl, iyi yürekli anne bulmak kolay mı :) Seni çok seviyor ve öpüyorum, kendine dikkat et :*

    ReplyDelete
  13. Canım çok üzüldüm, inan ki yanında olmayı çok isterdim bu siyah günlerinde. Emin ol ki tekrar pembeye dönecek her şey yeniden. En güzel günlerin en kısa sürede gelmesi dileğiyle...

    ReplyDelete
  14. Peki kaç kadından kaçının çocuğu olmuyor :)) hiç dertlenme boşveeerr hayatta herşey insanlar için ...

    ReplyDelete
  15. canımmmm canımmmm....
    hersey senın o gulen yuzun mutlulugun gıbı olucak tekrar sen ısıl ısıl pesbembe olacaksın.... o guzel goslerınle bıze guleceksın...

    ReplyDelete
  16. Kalbini temiz tut Sevgi'ciğim, her renk var hayatta... İnşallah o sevinci en kısa zamanda yeniden yaşaman dileğiyle...

    ReplyDelete
  17. Kıyamam :( evet o melek cennet kapısında bekliyor olacak......Bol sabır.....

    ReplyDelete
  18. Sevgicim söylemesi kolay biliyorum ama sakın üzülme, aksine sevin. Bu konularda birçok örnek sonrasında gördüm ki "hayırlısı değilmiş" tevekkülü işliyor, kesin bilgi..;) Doğru zaman, doğru kombinasyon, doğru mutluluk seviyesi olmayacakmış sizin için diye düşünmeye çalış. Ve sizin için en hayırlısının en doğru zamanda sizinle birlikte olacağına tüm kalbinle inanmaya devam et. Olacak, emin ol. Yine pespembe olacaksınız.

    ReplyDelete
  19. Üzülme demek mümkün değil. Üzülmek, ağlamak, bas bas bağırmak en iyisi böyle durumlarda. Yazabildiğine göre bu aşamaları atlatmış olmalısın...En uygun, en güzel zamanda gelecekler. Çinliler bebeklerin gelmeden önce ailelerini seçtiklerine inanırlarmış. Sevgiler.

    ReplyDelete
  20. Çok üzüldüm ama meleğin doğru zamanda gelecek tekrar emin ol.Allah sağlık versin sana ve eşine inşallah herşey pembeye dönecek yine bir gün..Çok geçmiş olsun..

    ReplyDelete
  21. renkler dönüyor ama hiçbir zaman pembe olmuyor yine sana bunları 5 ay önce 5.5 aylık hamileyken ikiz kızlarını kaybeden biri olarak söylüyorum. Ben hala siyahları silemedim. ve en çok canımı sıkanda onlar seni cennette bekliyorlar demeleri.ama ben onları şimdi yanımda istiyorum beklemesinler beni bende onları. Geçecek bu günler merak etme sadece eşinle birbirinize destek olun çünkü sadece biz etkilenmiyoruz

    ReplyDelete
  22. kuzummmm yeni okudum.emin ol daha nice bebelerin olacak.hersey yine daha bir tozpembe olacak. sen yine bulutların uzerinde olacaksın. dur daha sana deneyimlerimizi sunacağız. :)))))

    ReplyDelete
  23. Canımmmm..Sabır diliyorum..

    ReplyDelete
  24. uzun zamandır burası boş olunca anlam verememiştim ne oldu ne bitti diye :( çok üzüldüm gerçekten. en kısa zamanda eski haline dönebilmen ve hayat'inla birlikte size benzeyen minişleri olan bir aileye sahip olman dileğiyle. Allah tez zamanda şifa verir inşallah...

    ReplyDelete

I♥Comments!