Monday, May 27, 2013

Gone Gone Gone

Flat abs and me!
We'll never make it together!
So what, I'll just let it go and rock the crop-top trend :P

Ben ki, kendimi bildim bileli (o da ne zamansa!) 34-36 beden arasi bi kizcagizim.
Lakin gobegim hep benden hep bi beden buyuk, kendince takiliyor!
Genetik isin icine girince, bazi seyler degismiyor:/

Yine de elimden geleni ardima koymuyorum:
Kardio egzersizleriyle yaglari yakiyorum (ya da yaktigimi saniyorum:P)
Alt gobege ayri, ust gobege ayri ihtimam gosteriyorum. Pilates topum, dumble'larim hep benimle <3
Ofis koltugumda 'hoop gobek iceri, bacaklar yere paralel, 10 tane 10 saniye' egzersizleriyle ofis arkadaslarimdan saskin bakislar aliyorum :)
Odemdir, gazdir diye bilumum faydali gelecek besinleri depolayip duruyorum.
Badem, yaban mersini, zerdecal, maydanoz iyiymis diye paso onlari tuketiyorum da tuketiyorum, siskinlik nedense gecmiyor:P

Sonra dusunuyorum:
'be kadin, bu zamana kadar duz gobek olmamissin, simdi kendini paralasan, duz gobegin olacak diye 1-2 yil didinsen dursan, sonra da 'e hadi bebek zamani' deyince, hooop oldu mu sana azami boyut gobek'

Cok debelenmeyeyim o zaman :)














Ever biliyorum, gorunurde devasa bi gobek yok ama gobek-vucut orani buyuk iste!

Evet biliyorum, bu boyfriend jeans isini fazlaca yavastan aliyorum, en iyi hissetmek adina yuz kere aynaya falan bakiyorum ama pek rahat kerata, 'giy iste beni' diyor! 


<3 Mutlu olsun haftamiz <3



Friday, May 24, 2013

Zurigo!



Milano-Konstanz gezimizin ana duragi Zurih'ti.
Hani su Isvicre'nin en buyugu ve en zenginlerinden biri.
 Bir Pazar ogleden sonrasini gecirecegimiz Zurih'i hep biraz burnu buyuk olarak hayal etmistim.
Yanildim!
Ilk kez bir sehir icin, 'bu sehir basli basina bir meditasyon alani' dedim.
Sadece pazar gunlerine mahsus bir deyim olabilir tabi:)

Sehrin havasini almak icin  bir kac saat sokaklarini arsinlamak yeterli.
Sakin, huzurlu, tadini cikararak...

Evet, sehir cok pahali. Ozellikle yasamsal ihtiyaclar; yemek, icmek, hatta tuvalet!
Siz bizim gibi tuvalete 2 frank/euro vermeyin, gidin McDonalds'a 1.5 frank'a dondurma alin, gerisini biliyorsunuz:)
Bu arada, daha once Cenevre'de de gordugumuz gibi buradaki McDonalds'larda tuvalete girmek icin bir sey satin alip, fisle beraber gelen sifreyi kullanmak lazim!

Yeme-icme icin, eger paraniza kiyamiyorsaniz, marketlerden isinizi gorebilirsiniz. Zaten Zurihliler de oyle yapiyor.
Zira, marketlerdeki yemek standlari evinizdeki acik bufe gibi; yemeginizi paketleyip, inin nehir kenarina;)

Duyduk ki, Zurih kart varmis; 1 gunluk, 3 gunluk... Ulasimda ve muze gezmede sinirsiz olanak saglayan.
Hatta cevre sehirlere bile trenle gecebileceginiz bi kart.
Biz yarim gun icin almadik ama daha uzun bir gezide mutlaka!

Artik gerisi sizin kesif gucunuze kalmis, bakin rehberinize, keyfini cikarin bu tatli sehrin<3















Tuesday, May 14, 2013

Lover of the Light

Polka dot dress: it is all I need for spring/summer or all time!
That's how much I love it! 
I can just wear it everywhere: work, picnic, shopping, running (kidding!:))

Bir hafta boyunca, işten, market alışverişine, yürüyüşten, akşam gezmesine kadar her türlü kombinasyonda giydim bu elbiseyi.
Hayır, kirlenmedi de.
Çünkü, takıntılı bünyem kendini güvende hissettiği bu elbiseden çıkmak istemedi.
Sıra şu üzerimdeki yeşilde:) 
Bol bol görüşmek üzere o zaman!






Thursday, May 9, 2013

Insel Mainau-Like a Heaven

Insel Mainau is a heaven-like-island in southern Germany, Konstanz.
It has the most beautiful gardens with millions of flowers I have ever seen!
There are special attractions in every season like tulips, orchids in spring, roses in summer, dahlias in autumn.
There is also the second biggest butterfly house of Germany with over 80 species of butterflies! 
I cannot express how beautiful this place is, perhaps extensive amount of photos may help.
Enjoy!

Gecen hafta Cuma'yi da birlestirerek Ocak'tan beri ilk tatilimizi yaptik! 
-Evet, biz bile sasirdik buna:)-

Bizim iki minik kizimiz var; Almanya'nin en guneyindeki sayfiye yeri Konstanz'da Erasmus yapmaktalar. 
-Evet, cok da minik degiller:)-

Annemizin de gelmesiyle kucuk bir aile birlesimi oldu, oyle de guzel oldu ki!
Bizi agirlayan guzellere <3 <3 <3

Konstanz oldukca kucuk (Pavia'dan buyuk:)) ama sevimli, duzenli, bol birali, eglenceli:)
Yapacak seyler listesinin en basinda gol kenari sefasi olabilir: Cesit cesit bira ve bretzel ile!
Lakin, Konstanz'dan biraz uzaklasinca cennete de gidilebilir: Insel Mainau; yani Mainau Adasi.
Hem de cennete ulasim, Konstanz merkezden 4 numarali otobusle 15 dk!

Hayatimda;
 Hic bu kadar cicegi bir arada, bir anda gormemistim! Milyonlarca cicek, degisik mevsimlerde, degisik sekillerde! 
Hic bu kadar cok laleyi bir arada gormemistim! Cunku 400 cesit ve 1 milyondan fazla!
Hic bu kadar orkideyi bir arada gormemistim! Cunku 3000 cesit!
Hic bu kadar kelebekle ayni cati altinda olmamistim! Cunku yaklasik 80 cesitlik bir kelebek evi var!

Cicek bocek bombardimanina hazir misiniz?^^
























 




Sonuc olarak, burada bira degil, cicek sarhosu olunuyormus:)