Friday, November 29, 2013

What is a weekend?

I wish I was like my-fav-character in Downton Abbey, Lady Grantham! 
Feeling the same way as saying 'What is a weekend?'
We have a main difference:
She is a 'Countess' , I am a poor 'Student'. 
That quote means something so bitter to me :/



Downton Abbey'deki favori karakterim bittabi Lady Grantham!
Her soyleminde gozlerimi, kulaklarimi dort aciyorum. Lafi gedigine koymakta uzerine yok <3
Bir bolumde 'What is a weekend?' demisti; calismak, hafta icinin bitmesi, sonunun olmasi kavramlarinin olmayisindan.
Ben de diyorum: Haftasonu ne ki?
Surekli calismak gerekiyorsa, haftanin ici de, sonu da ayni geciyorsa/gecmesi gerekiyorsa.

Ah bi duses de ben olsaydim, Maggie Smith'cigimle ayni telden calsaydim!


Sirittigima bakmayin, dertliyim yani :/






7 comments:

  1. şeker kız candy olmuşsun gene
    öpüyorumm

    ReplyDelete
  2. Dertliyken bile sırıtabilen pozitif insan, çok tatlısın sen be :)

    ReplyDelete
  3. kelebegimi çok özledim ben! evet baya bi özledim şimdi farkettim yine :(
    şimdi sen Ankara'ya gelceksin ya, o zaman ne haftaici ne haftasonu olcak üzülecegin. Hepsi cok güzel, mis kokulu ve eglenceli olcak, öyle düşün ^.^

    ReplyDelete
  4. Hahahah Sevgi kelebegim benim :D Neselendirdin beni bu postla. Downtown Abbey baslasin artik dimii :)

    ReplyDelete
  5. heyyyyyyy super ask sehrımdesın ne guzel kareler bunlar..ozlettın bana..senın enerjı dolu potların bana keyıf verıyor canım

    ReplyDelete
  6. O pembe ceket hafta sonu çalışılmış da olsa inanılmaz tatlı bir enerji de vermiştir :)
    Zira bakıp da insanın kendisini macaron gibi hissetmemesi mümkün olamaz, gerçekten çook sevdim yahu!

    ReplyDelete
  7. kuzummmmm benım ansıl ozlemısım senı keske gelsen buralara gercı ankaraya gelsen de arada bende senı memleketım sınırlarında görmek ıstıyorum artık o mavı ceket ve derı etek nasıl güzel nasıl enerjık olmus benım kuzum a

    ReplyDelete

I♥Comments!