Tuesday, November 12, 2013

Iamsterdam


In fast forward moving life,
 to find your dream place, the place you wanna live in,
but have to leave it,
but have the dreams, growing to be the real...
that's how you become happy, hopeful!
Amsterdam <3

Hayat garip iste...
Cok hizli!
Bir gun ordasin, bir gun burda...
Doyamadan, tam yasayamadan...Ustelik tam da 'iste bu benim sehrim' dedigin zaman...
Yine de hatiralarla beslenmek, o duygulari buyutmek, bir sonraki sefere hazirlanmak umut + mutluluk verici

Sevdik seni Amsterdam <3












14 comments:

  1. benim de bu şehrim Copenhagen ♥ !

    ReplyDelete
  2. Aksesuarların pek tatlı pek yakısmıs bebeğim :)

    ReplyDelete
  3. ne güzel bir şehirdir Amsterdam bir daha gitmek istiyorum... Fotoğraflar çok güzel, ellerinize sağlık:=) Sevgilerle..

    ReplyDelete
  4. sevılmeyecek gıbı degıl dımı bence puslu havaların yakıstıgı nadır yerlerdne bırı :) fotolarda herzaman kı gıbı yıne cok sık ve keyıf dolusun :)

    ReplyDelete
  5. bir an önce gidelim öyleyse <3
    :)

    ReplyDelete
  6. sevdik seni sevgi <3 keşke daha çok çok yazsaymışsın dedik çoğu zaman. özledik <3 :)

    ReplyDelete
  7. biz de yeniyılda oradayız kısmetse

    ReplyDelete
  8. Ne güzel gezmişsiniz canım, çok iyi olmuş o kadar çalışmadan sonra. Öpüyorum ikinizi de :)

    ReplyDelete
  9. ben de cok istiyodum bu sene icerisinde, hatta yeniyılda filan gitmeyi. ama bu yılbası gecesi gidecegim tek yer muhtemelen Bolulu Hasan Usta olacak. Bu aralar bitmeyen bi kazandibi sevgim var da haauhahauha :)))
    kıvırcık kafanı öperim, yanaklarını sündürürüm kelebeyim <333

    ReplyDelete
  10. Ah sevilmez mi Amsterdam hiç? Şu güzelliğe bak. Harika fotoğraflar Sevgicim.

    ReplyDelete
  11. Sevgicim, ben ne cok ozlemisim seni okumayi, isler gucler, cocuklar derken okumayi birakmistim, geri dondum sayende, arayi kapadim ama tum yazilarini okudum, supersin:)

    ReplyDelete
  12. ne güzel resimler :)
    merve

    http://by-mersel.blogspot.de/

    ReplyDelete

I♥Comments!