Monday, October 28, 2013

Could not find what I was hoping to find

Melancholy...
That's what accompanies me these days...
Maybe it is just because of autumn itself, as being a transition season...
It will be temporary, I know (I hope!)


Kendimi bulmakta zorlandigim gunlerdeyim:
hayat gayemi anlamak, 
gunluk islerimi yoluna koymak, 
hizli gecen gunlerin ucundan yakalamaya calismak da zor bana bu gunlerde...
Gecer degil mi? Sonucta gecis mevsiminde degil miyiz? Ondandir ondan...





Ayrica: 'Do I wanna know?'


11 comments:

  1. Bi de o başa bela Merkür'den galiba.Pek anlamam ama bu ara herkes aynı şeyi söylüyor.Dolabımı toparlayabilsem o bile yeter.

    ReplyDelete
  2. ne tatlısın sen böylee
    geçer geçer biz seni hiç böyle tanımadık ki
    hep cıvıl cıvılsın
    melankolik hallerin bile tatlı :)

    ReplyDelete
  3. Bazen öyle hissettiğimiz dönemler oluyor ama zaman içinde yine daha az sorguladığımız dönemlere kavuşuyoruz. Fotoğraf çekilmek için harika bir köşeymiş. Çok hoş bir kare olmuş.

    ReplyDelete
  4. özlettin yine!!! hiç sonbahar insanı değilim, ben de senin gibi hissederim genelde... kış da geçsin bahar gelsin hep bahar olsun hatta:)))

    ReplyDelete
  5. Ondandır diyeceğim ama bir yandan da aynı durumları ben de yaşadığım için kendi kendime 30 yaş sendromu mu yaşıyorum diye soruyorum. Fotoğrafların çok güzel. Özlettin kendini daha sık yaz:)

    ReplyDelete
  6. Sevgicim ben de aynı tarif ettigin gibiyim bu aralar.. neden bilmiyorum, herseye karsı acayip isteksizim..zaman cok hızlı akıyor ve ben hep geç kalıyorum, yetişemiyorum. Neye yetişeceğimi de bilemiyorum kimi zaman da..kendime de yakıştıramıyorum bu halleri..ayy çabuk geçsin çok bunaltıcı..
    öpüyorum çok

    ReplyDelete
  7. tatlım sen 1950 lerde olsan ne sahane olurdu bu kadar bohem olmazdın hersey sana ınanılmaz yakısıyor cok sevıyorum bu hallerını

    ReplyDelete
  8. havalardan : ) bende de var aynı durum.. çook şeker olmuşsun yine :)

    ReplyDelete
  9. ne zamandır gelememiştim bloguna. hiç bunalıma girme, öyle
    tatlısın ki :)

    ReplyDelete
  10. Ilk fotoya bayildim, bayildim ;-) mukemmel

    ReplyDelete
  11. This is so cute! Love your outfit and the bike! <3

    ReplyDelete

I♥Comments!