Wednesday, September 11, 2013

Born Wild! (not me)

Boyle yazilarla, bu tisortleri giymekle olmuyor!
Ankara'da dogup 'biz vahsi yasami da cok iyi biliriz' demek, cik!
Zira su siralar hayatimin dogayla en ic ice gunlerini yasiyorum.
Ankara'nin zaman diliminden 9 saat uzakliga Golden, Colorado'ya savruldum. Hem de bi basima!

Penceremin onunden sincaplar geyikler, 
Doga aktivitelerinde ayilar, dag aslanlari (soylentileri!) eksik olmuyor. 
(Sukur, bu son ikisiyle karsilasmadim!)
Bortu bocegi saymiyorum bile.

Kazasiz belasiz evime doneyim de, su tisortu Golden'a postlayayim, elbet buradan birileri giyer :P




Evet bu aralar biraz suratsizim. Hayat'siz kaldim:/


13 comments:

  1. rahat şık ve çok güzel olmuşsun canım

    ReplyDelete
  2. Aşksız hayatsız bir başınalık çok zor yahu cidden istersen dünyanın en güzel yerine gidelim :( ama ben senin saçına crop topuna şortunun sarısına bayıldım kiiiii

    ReplyDelete
  3. aaaaaaa nerelerdesin öyleee hem özlettin hem de çok merak ettirdin şimdi:)))
    ahşi yaşamdan postlar isteriz arka fonda kaplan olan falan:))))
    merakla bekliyorum:P
    sevgiler

    ReplyDelete
  4. love the cropped top!
    International handmade giveaway:http://fashionismypassion-nickey.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Oy benim yaramaz kız çocugummm' cok tatlı kombin yerim seni yahu!

    ReplyDelete
  6. sırınnnnn bocekkkkk guzel fızıklı sahane saclıkkkkkkk harıkaısn

    ReplyDelete
  7. ne kadar güzel bir badi gözlükler inanıllmaz tatlı :)

    ReplyDelete
  8. ama şöyle düşün, çok az kaldı Hayat'ına kavuşmaya! bidaaa hic ayrılmıycaksınızki <3
    üstelik sen Ankara'ya geldiginde ben o göbüşünü mıncıklıycam senin, buda işin diger bi boyutu mesela:)

    ReplyDelete
  9. Ne güzel Golden` da 6 ay kaldιm ben. Amerikanın oldukça değişik doğal yaşam alanı. Bu sıralar sel falan da varmış. Cherycreek taşmış. Kasabının içindeki alışveriş marketi ve restarantları da oldukça koboy bari. 2 gündür eşim evde yok moralim sıfır. Yanlızlık zorrrrr.

    ReplyDelete
  10. hihih.. vahsi kadinim.. bir daha da bana gobegim var dersen isiririm... :))) Hosgeldin diyelim artik sana.. evine , yuvana, ozlediklerine... x

    ReplyDelete
  11. (igde takip ettiğim kadarıyla) asma suratını az kaldı ! ;)

    ReplyDelete
  12. yaa Allahım senin kadar farklı bir o kadar da iyi giyinen biri var mı acaba!
    hayranım stilinee canm benm

    ReplyDelete

I♥Comments!