Monday, September 9, 2013

Barcelona is yummy!


Tapasa doyamayan bunyelere gelsin bu post'umuz...

Oldukca lokal, yer bulmasi kolay olmayan, garsonlariyla biraz yoran, yemekleriyle mest eden:
Jai-ca
(Ginebra 13 y Ginegra 9 | Ginebra 1208003 BarcelonaSpain (La Barceloneta))







Tatliligiyla (her anlamda!) gun ortasinda sarhos edecek: (Funda'ya reklamindan dolayi tesekkurler! ;)
(Carrer de Provenca, 267 | Carrer de Portal Nou, 20BarcelonaSpain)







Aksam yemegine gidilesi, ama erken gidilesi, 'ooof ne yedik be' dedirten: (Servise takilmamak lazim:))
(C/Escudellers 10BarcelonaSpain)









4 comments:

  1. Sevgim ! kahvalti uzerine hala aclik hissetmem sanirim cok normal ! Nefis lezzetler goruyorum nefis nefis tabaklar.. Barcelona bizim icin hala ertelenen bir destinasyon o nedenle artik ilk firsat dedigimiz bu sehre giderken elbette izlerini takipte kalacagimmmm ! :) Senin seyahat kulturune de yemek kulturune de bayiliyorum zaten ! Hem neredeyse ayni destinasyonlarda fingirdiyorken sanirim Barca yi one dogru almam lazim degil mi ? hehehe :P operim guzelim..

    Bu arada yarin sabah ucuyorum malpenza semalarina.. sehrinde seni gormek isterdim lakin Subat'a saklayalim kendimizi napalim ! x

    ReplyDelete
  2. Heyy hooo kizlar ben daha kahvalti bile yapmadim burda salyalarimi tutamiyorum ve mumkunse suda olsun buda olsun demeden hepsini istiyorum ve tapassssssssssss diye yatagin yaylarini bozabilcek sekilde zipliyorum izininle :D

    ReplyDelete
  3. heyyyyyyyyyy bayılıyorum yaa barcaya bu postun benı benden aldı aynı yerlerde gobıslerı doyurmususss ohhh gelsın tapaslar gıtsın paellalarrr olleyyyy :)

    ReplyDelete
  4. Barselona gidilecekler listemde fakat fişlerden de anlaşılan bizim buraya göre %30 pahalıymış.

    ReplyDelete

I♥Comments!