Friday, August 2, 2013

Stubborn Love


Siz mavi takintisi deyin, ben usengeclik diyeyim, lakin son gunlerde mavi gozluk ve mavi canta ile baslayan mavi furyasi dur durak bilmiyor benim icin.
(Evet canta degistirmeye usenenler kulubundenim)

Dolayisiyla, bu yazin sayili fotograf cekimlerinden birine denk gelmemesi kacinilmazdi...

Yaz yagmurundan nasiplendigimiz gunlerden birinde
indirim bilincsizliginde aldigim pantolonla
ustelik ilk kez boyle bir sey giyerken
Aman da ne rahatmis derken :)









  Bir de mutluluk sarkisi ekleyelim   





14 comments:

  1. BU BLUZUN KUMAŞINDAN BENDE VAR:)) ÖZLETİYOSUN KENDİNİ CİCİM...

    ReplyDelete
  2. sanırım o kulübün en daimi üyesiyim:)
    ama sen minnak ne tatlı olmuşsunuz pek yakışmış maviler :)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. pantolon ne güzelmiiiiiiş <3 ve sana ne kadan da pek çok yakışmış, o minik totona cuk oturmus <3
    ha bide arkadaki heykel amca seni dikizliyo gibi, hatta ilk fotografta gercekten biri seni izliyo sandım :P
    kavusmaya son ki üç beş diye sayarken gözlerinden öper, gelmeni heycanla beklerim kelebegim ^.^

    ReplyDelete
  4. pantolonun rengide durusuda cok yakismis canim :) hatta renklerin uyumu o kadar guzelki cok sevdim :))

    ReplyDelete
  5. Güzel bir takıntı olmuş. Hiç bitmesin bence :)

    ReplyDelete
  6. gölmleğini yiyebilir miyim :))

    ReplyDelete
  7. Sevgi'm pantalon siirlikmis.. Ne guzel hem rengi hem modeli hem de taa buralara bile geliyor serinlik hali.. Cok cici olmussun bence yazin tamamini bu kombin ile gecir sen :P Operim guzel fistigim ve belirtmek isterim ki her gun canta degistirecek gucum vardir benim heheh iste bu konuda hic usungec olmadim.. ama zor zanaat kesin :)

    ReplyDelete
  8. sekerım pantalona bayıldım bence canta ve gozluk degısmese de olur oyle guzeller kı..sonra bu luluk sacların benı benden alıyor..bayıldım sana fıstıgım

    ReplyDelete
  9. valla pantolondan hoslanmayan ben ayyyy ne guzel dedım tam da bu renkle ask yasamaya baslamısken gomlegıne dıyecek bısı bulamıyorum polyanama cok yakısmıs ozledım senı

    ReplyDelete
  10. I love top and handbag and your style with the outfit.

    http://www.liquorishonline.com

    ReplyDelete
  11. blogunuzu yeni keşfettim çok güzel bir blog her giydiğinizi yakıştırıyosunuz her tarzıda çok güzel bi şekilde kombinliyosunuzuz çok sevdim :)

    ReplyDelete

I♥Comments!