Monday, August 12, 2013

Barca!

Barcelona herkes icin bir sey demek.

 Hayat icin FC Barca,
Kizlarimiz icin Sangria,
Benim icin El Barri Gotic,
Tum kizlar icin adim basi Zara,
Romantik ciftler icin yurunecek uzuuun caddeler,
Hepimiz icin tapas, cava :P

Su 3 guncuk Barcelona kacamaginin disimizin kovuguna yetmedigini oncelikle bir soyleyeyim.
Ah genc olaydim, ah Barcelona’ya Erasmus’a geleydim diye ahlayip, vahlayip durdum.
Acaba burada post-doc yapsak mi diye de aklimizdan gecirmedik degil. Zira, turist olarak bu sehre doyulmaz bence!


















9 comments:

  1. Barselona hep enerjik, hep neşeli!

    ReplyDelete
  2. ah genc olsaydım, ah enerjim olsaydı dedigimiz noktaya geldigimize göre, ilk durakta inebiliriz bence bebişim:) zira bu otobus bizi cok iyi bi yerlere götürmüyo gibi:P
    hakkaten dedigin gibi 3 gün yetme, 5 de yetmez hatta. her fotograflarını gördügümde merakımın kabardıgı sehir! acep ne zaman giderim, sırtımda sıpamla mı giderim, yoksa gidebilir miyim onu düşünüyorum şu an:))

    ReplyDelete
  3. Yahu hala gitmedim ve hala erteliyorum ! ve eminim ki gidince asik olacagim sen gibi, donmek istemeyecegim.. belki de donmem ne bileyim.. Sevgim harika bir 3 gun gecirdigine eminim.. Icınde bulundugun sehri aydinlatmis olmalisin.. Bu kelimeye cok inanirim ben.. Gercekten bazi insanlarda var bu yetenek.. tanimadan sevdigim benim :) Renk uyumlu outfitlerinizi de cok sevdim lakin biz de Ask ile buna cok dikkat ederiz.. Once ben belirlerim giyecegimi sonra da Ask bana uydurur :) hihih asik insanlariz galiba :) operim cok !

    ReplyDelete
  4. tatlım barca varya barca ınan bana ask sehrı ben bayıldım her bır karesıne hatta avrupada number one sectım ..bu kadar cok kalabalık degıldı ben gıttıgımde ama bayıldım...sızde cok sekersınız kombınlerınızde..ayy ayyy

    ReplyDelete
  5. gerçekten de tadına doyamadık bu postun! gözlükler de konuşuyo yanii bayıldımm:))

    ReplyDelete
  6. offff offfff herkes anlaşmış gibi barça'ya gidiyo bu aralar ve bu da benim kıskançlık krizlerine girmeme sebep oluyo! ama ama ne güzel fotolar çekmişsin ki sen kıskançlığım gıptaya dönüştü ve bi an önce gitmem gerektiğini tekrar anladım. ispanya çok güzel değil de ne???

    ReplyDelete
  7. Adım başı Zara demek adım başı hayal kırıklığı demek. Sadece gridiğim 2 Zara da yanlarında köpekleri ile alışveriş yapan bayanlar gördüm ,sırf bunun için Zara ya minnettar kalabilirim.
    Ben merakla şu yeme-içme yazısını bekliyorum :)

    ReplyDelete
  8. uuuu baby baby one more tıme dıyorum benjı stayla gitmeden bıkmayacagım yerlerden bırıdır ... bu yaz suskunlugunun sebebı anlasıldı cok gezıyorsun guzel kuzum benım

    ReplyDelete

I♥Comments!