Tuesday, May 14, 2013

Lover of the Light

Polka dot dress: it is all I need for spring/summer or all time!
That's how much I love it! 
I can just wear it everywhere: work, picnic, shopping, running (kidding!:))

Bir hafta boyunca, işten, market alışverişine, yürüyüşten, akşam gezmesine kadar her türlü kombinasyonda giydim bu elbiseyi.
Hayır, kirlenmedi de.
Çünkü, takıntılı bünyem kendini güvende hissettiği bu elbiseden çıkmak istemedi.
Sıra şu üzerimdeki yeşilde:) 
Bol bol görüşmek üzere o zaman!






15 comments:

  1. canımmmmmmmmmm cok sahanesınnnnn bence en guzelını yapmıssın...rahat kombınler hayat kurtarrr sende oyle sekersın kııı kombının 2. planda...

    ReplyDelete
  2. Hihihihi puantiye prensesi ♥

    ReplyDelete
  3. çok şık :)
    insan sevdiği şeyleri üstünden çıkarmak istemiyor ben de bilirim bunu :)

    ReplyDelete
  4. sevdigim ve icinde rahat ettigim kıyafetlerimi ben de iş kostümü olarak kullanmayı seviyorum kelebegim, o yüzden bana cok tanıdık ve dogal geldi bu söylediklerin:) üstündeki o sevimli yeşil şeyi ben de sıkça görmek istiyorum üstünde <3

    ReplyDelete
  5. seker gibi olmuşsun, elbiseni çıkarmamakta haklısın çok tatlı, ayrıca boynundaki şalı da çok sevdim sanki bir denizci havası var o şalda:)

    ReplyDelete
  6. Bence günlerce giyilmeyi sonuna kadar hakeden şirinlikte bir elbiseymiş bu, sana da çok çok yakışmış.

    ReplyDelete
  7. insan kendini rahat hissettiği kıyafeti sanırım sürekli giymekten hoşlanıyor. bu yüzden yakın hissettim kendimi :) blogumda farklı giysiler paylaşsamda takıldığım kıyafet olmuyor değil yani :)
    kombin güzel pek beğendim, alttaki görseller şahane. kelebekler laleler ne şeker :)
    sevgiler.

    ReplyDelete
  8. Lovely look, dear.
    I like the cut out detail on your dress.

    www.beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
  9. yaa ne cici olmuşssun yinee hiç çıkarma zaten o elbiseyi çook tatlı çok yakışmış sana öperim =)

    ReplyDelete
  10. Bayilirim polka dotlaraaaa <3 Bide kirmiziyla kombinlemisse daha da bir severim. Sevgi kelebegi olmaktan cikip Heidi oldun simdi sen benim gozumde <333

    ReplyDelete
  11. polka dotttt:) bende bugun taaaaa unıversite 1. sınıfta aldıgım kırmızı babetlerımı cıkardım tek bır kere gıyıp kaldırmısım cok nostaljık oldu ve senın postunu gorunce hem senı nekadar ozledıgımı hemde nekadar ıhmal ettıgımı anladım :(

    ReplyDelete
  12. o tatli pencere detayina bayildim... tiril tiril tam yaz elbisesi guzel Sevgim benim.. Gulusun hep boyle icten olsun canimm ! :)

    ReplyDelete
  13. Polka dots hiç bir zaman eskimeeez en sevimliliğin tepesine yerleştirir insanııı ;)))

    ReplyDelete
  14. şirinlikten patlamış yine kombin :) yerim ya çok cici. çok da yakışmış yeşille. çok seviyorum şöyle giydiğini "olduran" kadınları. fular da ayrı bir havalı şekerim, maşallah diyeyim bak kaç yorumdur bir sürü güzel şey yazdım, nazar değmesin! ^^

    ReplyDelete

I♥Comments!