Thursday, May 9, 2013

Insel Mainau-Like a Heaven

Insel Mainau is a heaven-like-island in southern Germany, Konstanz.
It has the most beautiful gardens with millions of flowers I have ever seen!
There are special attractions in every season like tulips, orchids in spring, roses in summer, dahlias in autumn.
There is also the second biggest butterfly house of Germany with over 80 species of butterflies! 
I cannot express how beautiful this place is, perhaps extensive amount of photos may help.
Enjoy!

Gecen hafta Cuma'yi da birlestirerek Ocak'tan beri ilk tatilimizi yaptik! 
-Evet, biz bile sasirdik buna:)-

Bizim iki minik kizimiz var; Almanya'nin en guneyindeki sayfiye yeri Konstanz'da Erasmus yapmaktalar. 
-Evet, cok da minik degiller:)-

Annemizin de gelmesiyle kucuk bir aile birlesimi oldu, oyle de guzel oldu ki!
Bizi agirlayan guzellere <3 <3 <3

Konstanz oldukca kucuk (Pavia'dan buyuk:)) ama sevimli, duzenli, bol birali, eglenceli:)
Yapacak seyler listesinin en basinda gol kenari sefasi olabilir: Cesit cesit bira ve bretzel ile!
Lakin, Konstanz'dan biraz uzaklasinca cennete de gidilebilir: Insel Mainau; yani Mainau Adasi.
Hem de cennete ulasim, Konstanz merkezden 4 numarali otobusle 15 dk!

Hayatimda;
 Hic bu kadar cicegi bir arada, bir anda gormemistim! Milyonlarca cicek, degisik mevsimlerde, degisik sekillerde! 
Hic bu kadar cok laleyi bir arada gormemistim! Cunku 400 cesit ve 1 milyondan fazla!
Hic bu kadar orkideyi bir arada gormemistim! Cunku 3000 cesit!
Hic bu kadar kelebekle ayni cati altinda olmamistim! Cunku yaklasik 80 cesitlik bir kelebek evi var!

Cicek bocek bombardimanina hazir misiniz?^^
























 




Sonuc olarak, burada bira degil, cicek sarhosu olunuyormus:)


15 comments:

  1. Bu güzel görüntülerin yanında kokuyuda duymak isterdim. Çiçek konusunda aşılmış çıta.
    Ters açan lale de sanırım Türkiye`de Erzurumda yetişen nadir bir tür. Bu lale sağanının yurtdışına çıkarılması yasak diye biliyorum.
    Yine de hepsi şahane

    ReplyDelete
  2. sevgiii:) ne kadar renkli! hele kelebekleri nası çekmişsiniz öyle:)

    ReplyDelete
  3. Orası cennet bence ve ne güzel fotoğraflar bayıldıııııım :)

    ReplyDelete
  4. Nasıııııl kıskandım anlatamaaaam! Biz burda fotoğraflardan bile sarhoş olduk. Çok çok güzel renkler... İçim açıldı :))

    ReplyDelete
  5. Offff aiiyyyy yaaaa... Fotoğraflara bakarken içimden geçen ünlem cümlelerinden bir kaçı bunlar! Yumoş'um beni buraya bırakın ve unutun, burda yaşlanayım ben <333 Dayanamıyorum bi daha bakıcam, bi daha bi daha :)
    Şahane bir Cuma'n ve hafta sonunuz olsun <3
    Öpüyorum seni en kocamanından <333

    ReplyDelete
  6. masal gibi bir yer; yakından çekilen kelebekler muhteşem görünüyor!

    sevgiler
    Yağmur

    htpp://yagmuryucel.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ayy bunlar ne güzell fotolarr! çok kıskandım çok!

    ReplyDelete
  8. ohh ne güzel, ocaktan beri de olsa ilk tatil güzeldir, bizim daha var ermanın okulunun bitmesine:)
    ama iyiki de burda vermişsiniz bebegim molayı, ben de gelir yaşarım orda, hiç gocunmam yani :))
    bide anne gelmiş hoşgelmiş, ne iyi de etmiş ^.^
    kucaklaşma zamanımız gelmiş bebegim, hadi gel artık, Ertan abi de bekliyo seni:) önce bursa kumas pazarı, sonra terzi yapcaz senlen heehehe:))

    ReplyDelete
  9. Cennetten bir bahçe gerçekten, fotoğraflarda bir harika ama orayı görmeyide çok isterdim

    ReplyDelete
  10. mükemmel fotolar hayatın ellerıne saglık oralar mukemmel her bır karesı :)dun usb mden hep bızım pavıa fotolarını cıkardım noluo bana ya cok duygusalım neyse konuya donuom oldum olası senın o cantanı hep sevmıstım zaten bole mınt nanesı gıbı goruncede senı ıcım acıldı

    ReplyDelete
  11. Canim Sevgi'mmm Mainau benim isvicre seyahatlerinde en buyuk gorsel soleni yasadigim yerdi sanirim.. Daha parkin disinda heyecanlanmistim.. Alpcan minicikti.. neyedeyse 4 aylik.. Biraz can sikintili bir seyahat olmasina ragmen yine de cok mutlu hatirliyorum (tatile herkesle cikmayacaktin.. bunu bilir bunu soylerim..) Gorsellerin oyle guzel ki.. Bizim gittigimiz tarih Mayis'ti.. yani oralar icin ennnn guzel vakitler.. Hava birden bastirip bizi sucuk etmisti ama o mutluluga degerdi.. Yine gidip bu kez Alpcan'in oralarda kostugunu izlemek isterim.. evet coook isterim :)

    ReplyDelete
  12. YAAAAAA ÇILGINA DÖNDÜM! Allah'ım bu nasıl güzel bir bahçe! Çiçekler, kelebekler... Resmen dönüp dönüp yeniden baktım hepsine... Muhteşem bir yer gezmişsiniz, muhteşem bir zamanlamayla. Vallahi özlediğim kadar varmış, aylardır o kadar sıkıntılı şeyler oluyor ki burada, böyle güzellikleri es geçiyor olmak çok üzüyor insanı. Ne yapalım, bir şekilde ucundan köşesinden yetişmeye çalışacağız işte... Neyse, ben bir tur daha bakayım şu çiçeklere en iyisi :))

    ReplyDelete

I♥Comments!