Monday, May 27, 2013

Gone Gone Gone

Flat abs and me!
We'll never make it together!
So what, I'll just let it go and rock the crop-top trend :P

Ben ki, kendimi bildim bileli (o da ne zamansa!) 34-36 beden arasi bi kizcagizim.
Lakin gobegim hep benden hep bi beden buyuk, kendince takiliyor!
Genetik isin icine girince, bazi seyler degismiyor:/

Yine de elimden geleni ardima koymuyorum:
Kardio egzersizleriyle yaglari yakiyorum (ya da yaktigimi saniyorum:P)
Alt gobege ayri, ust gobege ayri ihtimam gosteriyorum. Pilates topum, dumble'larim hep benimle <3
Ofis koltugumda 'hoop gobek iceri, bacaklar yere paralel, 10 tane 10 saniye' egzersizleriyle ofis arkadaslarimdan saskin bakislar aliyorum :)
Odemdir, gazdir diye bilumum faydali gelecek besinleri depolayip duruyorum.
Badem, yaban mersini, zerdecal, maydanoz iyiymis diye paso onlari tuketiyorum da tuketiyorum, siskinlik nedense gecmiyor:P

Sonra dusunuyorum:
'be kadin, bu zamana kadar duz gobek olmamissin, simdi kendini paralasan, duz gobegin olacak diye 1-2 yil didinsen dursan, sonra da 'e hadi bebek zamani' deyince, hooop oldu mu sana azami boyut gobek'

Cok debelenmeyeyim o zaman :)














Ever biliyorum, gorunurde devasa bi gobek yok ama gobek-vucut orani buyuk iste!

Evet biliyorum, bu boyfriend jeans isini fazlaca yavastan aliyorum, en iyi hissetmek adina yuz kere aynaya falan bakiyorum ama pek rahat kerata, 'giy iste beni' diyor! 


<3 Mutlu olsun haftamiz <3



12 comments:

  1. Eğer o göbekse ;) kimse benimkini görmesin lütfen :(

    ReplyDelete
  2. bir şeyi kafaya fazlaca takınca istenilen sonuç alınamıyor pek malesef.
    ben de bazı şeyleri takarım,neler neler yaparım,bana mısın demez :)
    kombin güzel.cekete bayıldım,çok tatlı.
    göbiş falan da göremedim ki ama :)

    ReplyDelete
  3. ceket ve bluz nerden acaba?
    çok şık olmuş

    ReplyDelete
  4. aaa gobegi mi varmis kiii diye resimlere vakmaya basladiktan sonra yea ne gobegi deli kiz diyerekten postu okumayi bitirdim. diyecegim su ki oran da buyuk dil uzgunum sayin sevgi hanim gobeciksizsiniz:) pek tatlisiniz lakin ve sempatiksiniz.

    ReplyDelete
  5. Ben buradan gayet güzel bir göbek görüyorum! :)

    ReplyDelete
  6. o gobekse benimki ne acaba ? :) bir de ne güzelsin sen <3

    ReplyDelete
  7. yahu ! vallahi goremiyorum.. oradan bana dumduz bir karin bakiyor.. Degildir o oyle sanki.. :) cok mu tatlisin Sevgi'mm.. buyut oranti konusunda cok cok haklisin ama yine de ben o tatli karnini sev.. ama yine de elinden geleni ardina koyma calismaya devam et derim :)) muahh !

    ReplyDelete
  8. bence o kocaman göbüşlü halinle de çok güzel olcaksın <3
    ayrıca şu an kontraplaktan farksız bi göbege sahipken, bide onun için bukADA naralar atman, hakkında ileri geri konuşman hiç hoş degil:P sonra sana bi küser, ondan sonra bi yağ bağlar, görürsün ebenin göbegini :))
    oturdugun yerde bacakları yere paralel uzatıp hareket ettirmek cok mantıklıymış yaaa, şimdi denedim misal, bildigin üst bacak cayır cayır yanmaya başladı:)
    hadi öptüm seni, şimdi spor yapcam ofiste, beni yannız bırak lütfen:P

    ReplyDelete
  9. Olmayan şey yok da olamaz. Lütfen bize ayıp etme. Ceketine bayıldım nereden diye sorsam?

    ReplyDelete
  10. Ya baştan aşağı çok beğendim, ne şekersin öyle :) Bu arada fotoğraf makinesi almayı düşünüyorum da bana makine tavsiyesinde bulunabilir misin? Bloguma da beklerim :)

    http://dollyneverland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Yok artık nerde göbek hıııııııııı :))) ışıl ışılsın :)

    ReplyDelete
  12. Sırf "Nee göbek mii yok kiii!!!" diyelim diye yazdın di mi öyle :P Şaka bir yana azmine kocaman alkış! Ayrıca komibne bayıldım. Boyfriend jean olayını çok seviyorum ya, neyle giyilirse giyilsin hoş bir hava katıyor bence. Bir ara öyle bir sardım ki, etrafımdakilerin "Yazıık kızcağızın başka kıyafeti yok sanırım :((" diye düşündüğüne eminim. Haha olsun, rahat mı rahat, güzel mi güzel, giyeriz o zaman kime ne :))

    ReplyDelete

I♥Comments!