Thursday, May 2, 2013

Get Lucky


Her sey su karikaturu gormemle basladi; HAYAT'la fazlaca gulduk, fazlaca katildik:)

Kovaliktan midir bilmem ama halaya uymayan bi tipim ben. Kafama yatmadiysa, uymak istemiyorsam uymam o halaya:)
Ha cezasini cekmiyor degil miyim? Cekiyorum, alasini hem de!

Misal; 
TOEFL'da makale sorusu sudur: Daginik bir calisma alani mi, toplu bir calisma alani mi? Savunun!
Ben hangisini savunurum: tabi ki daginik calisma alanini.
Niye: Cunku herkes toplu calisma alanini savunacaktir.
Sonuc: SAVUNAMADI:)

Misal;
Is bitirme gunleri. Son gun. Calismiyorum.
Hayir, gece calisacagim diyorum. Kimse beni istemedigim zamanda calistiramaz diyorum.
Sonuc: Iyi degil:/

Misal;
Kendimle zitlasiyorum. 
Yatma hazirliklarina basladigimda, 'saate bakmayacagim, yataga girdigimde bakacagim' diyorum.
Sonra, kendime 'banane ya, niye bakmayacakmisim, bakarim ki' diyor, bakiyorum.

Misal;
Linc edilme pahasina soyluyorum ki; nutella sevmiyorum! Cok sutlu, cok findikli, cok sekerli!
Ama %70"lik bittere biterim.


Misal;
Bir urunde herkesin tercih ettigi rengi, modeli degil de hic tercih edilmeyeni tercih edebilirim.
Niye? Cunku ona da bir sans vermek lazim; dogru zamanda, dogru yerde, dogru halde, en dogrusu o olacak cunku:)

Iste bazen lehime, bazen aleyhime sonuclanan durumlarla kendi yolumda yuvarlanip gidiyorum.
Dogrusuya yanlisiyla benim yolum oluyor, tamamen benim tercihim. 
Ozgunlume ozgunluk, komiklik, sapsallik katiyor.
Egleniyoruz bu ben'le;)










Evet dogru bildiniz; saclar kisaldi, rengi degisti:P
Sadece neden fark edilmiyor, anlamiyor ben:P





8 comments:

  1. Bu karikaturu sabah bana kardesim yolladi abla bu karikaturdeki sen olabilirsin diye.kovayizcsonucta:)

    ReplyDelete
  2. yoooo ben anlamıştımki daha ilk fotografına baktıgımda:) niye de öyle dedinki şimdi sen bana ^.^
    rengini cok sevdim! farklı ve tenine cok güzel gidiyo bu ton <3 saclarını da kısa seviyorum zaten, orası sabit. ama sanki şöyle yanlardan biraz daha kestirsen, daha böyle bi kabarık hal alacak şekilde kesilse, öyle de cok cici ötesi olabilir gibin geldi bana ^.^
    bu arada verdigin tüm misaller benim icin de gecerli;) tevekkeli degil bu kadar seviyoruz birbirimizi:)
    ps: nutellayı uzun zamandır ben de sevmiyorum, çünkü ondan cok daha leziz, bikac dilim ekmekle tüketsen bile baymayan bi lezzet var hayatımda uzun süredir: Cokokrem Gold! muhteşem bi buluş, yok böyle bi kıvam böyle bi hafiflik <3
    bide ben senin zıt degil, oldukca uyumlu oldugunu, kimseye ters gitmeyecek kadar mülayim oldugunu düşünüyorum bebegim, benim gözümde öyle bi meleksin sen <3

    ReplyDelete
  3. Nefissin sen ! Cok ozluyorum galiba.. Mis bana tanimadan ozluyorum seni demisti.. Ben de bunu sen minikkus mis ve bir cok degerli blog arkadasim icin hiisediyorum.. Keske yamacima yakin olsan da her firsatta yakalasak birbirimizi.. Neon detayli kombinini coook sevdim ! Kolyen yildizimiz.. Nefis olmussun ama en guzel de kendi bilgidigi okumayi bilen Sevgi benim icin.. Bir de 70% lik bitter seviyorsan daha ne diyeyim.. sarilir operim :))) xxx

    ReplyDelete
  4. erkek arkadaşımda kova burcu, benim de yükselenim kova; ama onda baskın tabi bu durum bu sorunsalları yaşıyoruz biz de; o istemeden bişey olmuyo, ben istiyorum diye olmuyo falan:))))
    bu arada seni de özlemişiz cnm enerji verdin yine bize! saçlarının tonu güzel olmuş, modelini kıvırlığını falan zaten çok beğeniyorum ben çok yakışıyo sana
    sevgiler öpüldün!

    ReplyDelete
  5. ay merhaba! bu güzel mi güzel blogu nasıl farketmemişim bu zamana kadar ! neyse çok beğendim kombinini..
    sevgiler :)

    ReplyDelete
  6. canım hosgeldın cok ozledım senııııııııııııııııııııııı..ve ben %70 bıtter de severım nutella da ama TR nutellası degıl :( sonra bende bazen halay bası bazen sonu olurum kafama estıgı gıbı..kısacası severım senı her halınle..sevgıler

    ReplyDelete
  7. bayıldım bayıldım bu posta.... nasıl güzel anlatmışsın...tüm kovalar gözümün önünden geçti bi anda ve hakikaten de anlattığın gibiler...ben hayata karşı bir duruşu olan tüm insanları seviyorum, genel geçer kurallara riayet etmesi hiç önemli diil...tıpkı senin anlattığın gibi....

    çok öperim canım seni

    ReplyDelete
  8. kuzum gulerek okudum ozellkle result kısımlarını :)

    ReplyDelete

I♥Comments!