Friday, April 12, 2013

Wild at Heart & FFF


Wondering, exactly when I will stop buying clothes from kids and men departments.
Hmm, never ever? :)

Giydiklerimden ikisinin cocuk reyonu, birinin erkek reyonu olmasina ne demeli:)
Kendime 'bi dur be kadin' demeyecegim sanirim!

Biraz vahsi ve abarti takildigimin farkindayim.
Seviyorum bazen boyle olmayi. Bugun giymem mesela!
Pavia'da biraz saskinlikla karsilaniyorum ama Milano'da her sey normal.
Pavia'da bu halde beni suzenlere Turkce olarak 'Noldu canim, niye bakmistin?' diyor, guluyor, cok egleniyorum.
Modum yerindeyse boyleyim tabi.
Degilse, devekusu gibi beni kimsenin farketmeyecegi(!) bir hale burunmeyi tercih ederim.

Simdi bunlari niye anlatiyorum di mi? Maksat gri Cuma'yi sacmalayip bitirmek, gunesli haftasonuna kavusmak. 
Ama yine de burada durmam gerektigini hissettim:)
O zaman, ciao!









Fun Fact Friday'i unutup, Geek'ligime ara verecegimi dusundunuz di mi;)

Deha:
 %1 ilham,%29 ter dokme, %5 dogaclama
%8 isteme-tutku, %7 tefekkur, %15 kesfetme
%13 gunluk hayal kirikligi, %11 taklit etme
%10.9 umutsuzluk, %0.1 saf cosku

Benimkiler: ter dokme ve hayal kirikligi:/

Mutlu Cumalar!
(Happy Fridays oluyor da, Turkcesi biraz garip mi oluyor ne?)



7 comments:

  1. çok dahiyane bir kombin olmuş desem.. o çorapla o üst nasıl böyle birlik olup harika durabiliyorlar. o tatlı kiloş etek ayrıca kalbimi çaldı.

    ReplyDelete
  2. ahaaha kesinlikle cevirileri komik oluyo, katılıyorum. benimkisi ter dökme, dogaclama ve hayal kırıklıgından ibaret denebilir. ama araya isteme-tutkuyu eklersek belki kavustugumuz zaman 0,1 lik bi coşku elde edebiliriz ne dersin kelebeyim:)))
    vahşisin, kıvır kıvırsın ve dişlerimi gıcırdatmama sebepsin <3

    ReplyDelete
  3. ahaha çoraplarına bittiğim kadın!!! üzerindeki nerenin ney reyonundan aceba ben de istedim cok:)

    ReplyDelete
  4. fotolar açılmadı göremedim de, son yazıya 2 yorum yapasım geldi
    1-hayırlı cumalar diyollar konyada ona :p
    2-ampulu görünce %50si neymiş diyesim geldi uuf :(

    ReplyDelete
  5. çorapsız bir sevgi düşünülemez

    Dahi detayları çok hoş
    hımmmm ben hiç böyle düşünmemiştim dedim kendi kendime
    blog yazıların listeme dusmuyo izleyicilerinden çıkıp tekrar izleyicin olabılırım yenı gorruse bu kız yanı mı takıbe almış benı sakın kı bu aralar cıddı hesabımda sorunlar var

    ReplyDelete
  6. bence gıydıkleırnın cocuk ve erkek reyonundan olmasına sahane denır..cevırılere ıse yok artık denır :))) papıleırnı severım senın yaaa guzel saclım benım am sırınesın kabul et

    ReplyDelete

I♥Comments!