Monday, April 8, 2013

Monday post

'New Post' is the best way to start a 'New Week'!
I love it!


Yuz yuze tanismadan bile, ayni frekansta olabildigin kimseleri bulmak ne guzel bir lutuf! Oraya gelecegim.
Bu sabah kalktigimda "Bugun Pazartesi, post yapmaliyim" dedim. 
Sonra, kendi kendime gulup, acaba neden Pazartesi post yapma zorunlulugu hissediyorum dedim.
(Evet kendimle monologlar icindeyim;))

Cunku; Pazartesi sendromlu olarak mimleniyor, uzuluyorum, o yuzden ona anlam katiyorum:)
Cunku; yeni haftaya yeni bir 'blog' baslangici yapma ihtiyaci duyuyorum.
Cunku; gelen yorumlarla/karsilikli etkilesimlerle yeni haftaya dinamik ve mutlu basliyorum.
Cunku; hafta sonunda cekilmis fotograflarla hafta sonunun mutlulugunu devam ettirmek istiyorum.
Cunku; kumanda panellerinin yeni post'larla cosmasina bayiliyorum!

Iste ben bu 'cunku'leri dusunurken, frekanslarimizin surekli cakistigi, rezonansa girdigimiz Gizem Twitter'dan;
'Niye tüm bloglar yazılarını pazartesi yayınlıyor? Gizli anlaşma mı var nolur söyleyin :)'
diye bir isyanda bulundu:) 
Bir kacimizin hali hazirda gerekcesi varmis zaten:) 
Sabah sabah boyle guzel tesadufler, konusmalar, paylasimlar...
Seviyorum be blog dunyasini!










Pazartesi postlari eksik olmasin!;)

Ciao!

17 comments:

  1. Bu olay bana bir kez daha gösterdi ki, sevdiğimiz ve beğendiğimiz insanlarla aşağı yukarı aynı şeyleri yaşayıp düşünüyoruz benzer eksende :)Ben de gayet memnunum pazartesi bi sürü post görmekteeen :) including yours :) iyi pazartesiler o zaman herkese!

    ReplyDelete
  2. eteğine bayıldım ben tam bi deri etek aşığıyım sanırım =) çantansa çok ama çok şeker aynı sen gibi öperim <3

    ReplyDelete
  3. sevgiii! sana izmirden kocaman kalpler yolluyorum! iyi ki yazıyosun biliyomusun, benim okudukca sevinesim geliyo seni bi enerjik bi pozitif bi sevimlisin! evet güzel çoraplı kız, sadede gelelim, bi kere biiiiir o etekten bende de var ve bayılıyorum. ikiiiiii o ayakkabıyla kasaya kadar gitmiştim sonra bi aksilk oldu alamadım:D üüüç çantanın rengi rengine renk katmış ve döööört o saçları istiyorum kuaförlere çok tepkiliyim beni kıvırcık yapmadıkları için! ay. özlemişim seni. bitti.

    ReplyDelete
  4. heyyoo! Ben Pazar postacısı olarak Pazartesi postacılarına selam ederim! :)))
    Blog dünyasını ben de öyle seviyorum ki Yumoş'um, şimdi instagrama sardım, onu da çok sevdim, orda daha hızlı bi geri dönüş var.Blog daha sakin, daha böyle sandviç üzerine çay gibi, yavaş yavaş sindire sindire bakılıyor, instagramsa ayakta yenen o sandviç oluyor :)
    Blog dünyasının görmeden bana enerji verenlerinin en Yumoşu'sun, bunu biliyosun di mi çıtırım? ^.^
    Enerjini severim, çorabındaki kalp x 1 milyon der, kocaman öper, şahane bir hafta dileyip, giderim, yine gelicem, söz! :))

    ReplyDelete
  5. Senide postlarinida yazilarinida coooook seviyorum sevgi :-)

    ReplyDelete
  6. herşeyinle çok şekersin ama özellikle o çorapları yirim ben :))

    http://lagrimas-de-amor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. AY HER ŞEYİN ÇOK TATLI. just like u babe. bu arada bebişlerimden birine yuva kazandırdın sanırım :) hihi keşke birini de sana verebilseydim!

    ReplyDelete
  8. Bencede pazartesi post yapmak için çok güzel bir gün, sendromu hafifletecek gülümsemelere sebep oluyor ;) Ama bence pazartesileri iş yerinde post okumayada vakit bulabilmeliyiz, iş bu kadara yoğun olmamalı ki o postları okumak benim ki gibi akşama kalmasın :)

    ReplyDelete
  9. Guzel bir Pazaresi postu olmus;-) Corap ve etegine bayildim<3

    ReplyDelete
  10. Eteğin çorabın saçların çok şiriin çok sevdim :) deri pantalonum var ama deri etek nasıl almamışım ben harika durmuş sen de bayıldım :)

    ReplyDelete
  11. ben post yapma hususunda ihmalkarım bu ara ama pazartesiler çabucak gelsin de biz senin süper sempatik fotolarına eşli eden postlarını okuyalım:)

    ReplyDelete
  12. tabiki de pazartesi günleri yeni postlar içindir ve tabiki benim de gerekçelerim var:) olmamasını düşünemeyiz zaten diimii ahaahah:)))
    bütün haftaici iş koşturmacasından fotograf çekecek zamanı bulamayınca hoop otomatikman haftasonuna sarkar fotograf çekimleri. sonra ne olur? "bugün cok yorulduk, az dinlenelim, yayılalım pazarın son demlerinde, yarın nası olsa yapar yayınlarım postu" rahatlıgı sarar bütün bünyeyi:) tabi ben pazar bütün gecemi fotografları editlemek icin harcarım o ayrı:P
    sonra sıkıcı pazartesi gelir, elde var birsürü fotograf. ne duruyorsuuuun, helva yapsanaaa demezler mi adama:D
    işte böyle bişey benim gerekçem de kelebeyim:P
    gelelim senin o çıtı pıtı endamına, eteginin sirinligine, bacaklarının fitligine <3 sen 60 yaşına da gelsen hep böyle olcaksın bunu biliyosun diimi? hayır bilmiyosan söyliyim de bilgin olsun ^.^

    ReplyDelete
  13. sanaıırm hafta sonları cekılen fotograflar ve pazartesıye post yuklıyım blog okuyumla devam edıyor hahha ben de dahılım bu gruba hafta ıcı foto cekılmek ne mumkun zaten alısmısız fotosuz post olmazmıs gıbı :))) bılıyormusun o kalplı coraplarını nasıl da sevdım senın etegın cantan cok sevımlı tıpkı senın gıbı

    ReplyDelete
  14. Ayyy ne sirin olmussun sen oyle. Cizgili olan her seye bayilirim, dolabimdan da hic eksik etmem deri etehinle ise harika olmus ! Yerim seni <333

    ReplyDelete
  15. Çok tatlı bir kombin olmuş sevdim! :)

    ReplyDelete
  16. Neşeli ve şirin kombinlerine bayılıyorum. Eskiden blogum yokken de girip bakıyordum sonra bende blog yazmaya başladım ama kaybetmişim seni. Neyse yine buldum, merhaba :))

    ReplyDelete

I♥Comments!