Monday, April 1, 2013

I don't care I love it!

For the sun that appeared after days of gray, rainy weather, I put my neon shoes on to celebrate!
Seriously, I need some totem to call back the sun today!
Note: When you cannot find a matching accessories for your shoes, just trust on your nail polish!
You can create one. Mine is my brand-new-DIYed sunglasses;)


Italyanlarda esneklik unsuru az biraz kıt oldugundan bu havalarına da yansımış. 
Yahu günler boyunca bi parça güneş yüzünü göstermez mi? Sürekli yağmur mu yağar? Hava hala buz mu olur? Baharın gelişinin habercisi çiçekler nerede?
Bu soruları sorarak geçen gri günlerden sonra dün bir Paskalya mucizesi olarak güneş açtı!
 Önce güneş şaşkınlığımızı üzerimizden attık, sonra kendimizi sokaklara attık, ki bayram falan dinlemeden herkes öyle yapmış!
Bugünse Pavia havası ' hadi dün çok şımardınız, bugün size güneş yok' dercesine gri, yağmurlu haline dönüş yaptı:/
Amma havadan sudan konuştum! Ama dertlendim uzundur:P

Bir de; dünkü güneş şaşkınlığında önce ev işi yaptım, sonra ütüye sardırdım.
Sonra da 'n'apıyoruz biz ya, böyle güneş bi daha bulunur mu?' diyerek bi gayret evden çıkmaya giriştik.
Tam o sırada Icona Pop'tan bu şarkı çalmaya başladı:

Açtınız şarkıyı di mi, devam ediyorum:)

Şarkının gazıyla, uzundur aklıma düşen, ama üzerinde yansıyacak güneş olmadığından giyemediğim neon ayakkabılarıma sarıldım (not literally:P).
Giyerim ki ben bunları, dedim. 
Lakin henüz renklenme moduna girilmediğinden, kış aksesuarlarıyla yazlıklar yer değiştirmediğinden ayakkabılara eş bi gıdım bi parça bulamadım.
Daha sabah yaptığım manikürü de bozamazdım herhalde:P
O zaman ben de elime ilk geçen şeyi bozarım dedim ve tata! 
Manikürü yapılmış güneş gözlükleriO_o


Bu halimle 'ilk defa neon gören insan'lar tarafından bir hayli dikizlendim ama dilimde şarkım hoplaya zıplaya günümün tadını çıkardım:
'I don't care, I love it!'

















Pazartesi çeneme, oradan da klavyeme vurdu. (Sabah kahvesini de çok kaçırmış olabilirim:))
Affedin!

Mutlu olsun haftamız<3



20 comments:

  1. kadın sen o gözlükleri boyamışsın, nası da güzel boyamışsın. fikre bayıldım, çarpabilirim bence :)

    ReplyDelete
  2. vay beee ne guzel fikir simdi sen ojeyle mi boyadn gozlugu:( cok ozendim hemen yapiciim:) renklerini yisinler senin cimcime:)

    ReplyDelete
  3. olsun daha cok pazartesileri seni görmek istiyoruz nese dolu postların ile emınım kı bırcok kısının sendromunu ortadan kaldıracaksın :)

    ReplyDelete
  4. Burada hava güneşli, ısınmaya başladı bile. Zannediyordum ki İtalya daha da sıcaktır:)O sarı papilere ve gözlüğe bayıldım. Sen zaten en şirine blogger daha ne olsun:) Öperim

    ReplyDelete
  5. içim açıldııı. gözlük muhteşem. ben de h&m'e girip yüz yirmi tane falan renkli ayakkabı almak istiyorum :D renkli renkli makyajlar yapmak istiyorum. kırlarda ko-ko-koşup oynamak istiyorum. amaa gel gör ki paşa paşa okula gidiyorum. akşam da ev malum 6 tane bebemiz var artık :) öptüm kocaman!

    ReplyDelete
  6. Bide ingiltereye gelse bahar :( Lucky you :) you can wear spring clothes. Its super cold in the UK :( I have enough of wearing my winter coat :( very nice blog. Lets follow each other :)


    http://tugbaseckin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. neonlar ne kadar yakışmış sanaa yine o saçların başta olmak üzere herşeyinle çok cicisin =)

    http://gizemsilah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Bu postu sabah görseymişim pazartesi sendromum ortadan kalkacakmış meğerse, böyle neşeli bir yazıya, o neon ayakkabılara ve neona bürünüp ruhunu bulmuş gözlüklere kayıtsız kalınır mı

    ReplyDelete
  9. yerim seni kıvırcık kuzum benim ne güzel sarılarla griye inat pozlar vermişsin :)

    ReplyDelete
  10. Eee çok güzel olmuş ki o gözlük:)

    ReplyDelete
  11. neon gören masum insanlar senin güzelliğine tatlılığına bakmışlardır içleri açılmıştır ki benim de öyle oldu cnm:))) iç boğucu renklerden uzak eğlenceli bir kombin olmuş çok sevdim, şarkıyı da öylee!!!
    sevgiler

    ReplyDelete
  12. neon sarı, opak siyah çorapla böyle güzel duracağını düşünmezdim. Gözlüğü gördükten sonra acaba hangi gözlüğüm boyamaya uygun diye düşünmeye başladım :) irosimastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. sen ne şirin bir insansın öyle, gözlükleri boyama fikri nereden aklına geldi valla çok tatlı olmuş.

    ReplyDelete
  14. Haftasonu gri,sıkıcı Cenevre'den kurtulmak için İtalya'ya kaçmıştım, sağolsun yağmurdan payımı orada da aldım! Esas konuya gelelim: Kombinine bayıldımm. Çok eğlenceli görünüyorsun :)

    ReplyDelete
  15. ya ama ben yalan diyemem ki bu kombine o ayakkabıları hiç yakıştırmadım :( yaz için onlar siyah çorapla olmaz kiii

    ReplyDelete
  16. ayyy süper, tam pzts kombini bence dolu dolu kıpır kıpır;)

    ReplyDelete
  17. neonlu hayat bi başka güzel... ne tatlı ayakkabı onlar ve ondan aşağı kalamayan nefis gözlük.

    ReplyDelete
  18. Yaaaa, nasıl güzelsin peki! :) neonların ışığı gözümü aldı, papilerin ve gözlüğün bambaşka bir yere götürmüş kombini. Leopar, militer ve neon bir arada ancak bu kadar yaratıcı ve ilham verici bir şekilde kullanılabilirdi herhalde. Kot gömleğin taşlı yakasından ve çantanın beni benden alan vintage havasından bahsetmiyorum bile! :) fevkaladenin fevkindesin bebeğim açık ara en sevdiğim kombinlerinden birisi oldu bu!

    ReplyDelete
  19. Etek çok tatlı ama çoookkkkkkkkkk

    ReplyDelete

I♥Comments!