Wednesday, April 17, 2013

Another Love

The delayed summer-like-spring is finally here;

which is 'bare leg season', at least according to me :)


Geçen haftaki isyanlarım yer bulmuş olacak ki, bahar es geçtiği Pavia'ya dönüş yaptı.
Ben de 'çoraplar dolaba, bacaklar fora' kutlamalarına başladım. 

Lakin baharın geldiğine inanamayan Pavia insanları montlarından, kabanlarından birdenbire ayrılamamış;
ellerinde, kollarında, üstlerinde güneş gezdirmesi yapıyorlardı! o_O 
Benim 20 küsur dereceye uygunluğum karşısında oldukça şaşkındılar! Hala anlamıyorum ben onları!
Bi ara içimi dökeyim size:)




Happy mid-week!
Ciao!


24 comments:

  1. fotoğraflar gün batımına yakın çekilmiş yanılmıyorsam.eteğin rengiyle bir bütün olmuş,bayıldım.
    saçların da çok havalı duruyor,söylemeliyim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet:) Yoksa kistan cikmis, bembeyaz bacaklarla bu fotograflar boyle olmazdi:)
      Sorma, sorma onlarin havasi disariya, dertleri bana:P

      Delete
  2. biz yazdan ümidimizi kestik, iyice kışlıklara sarılmaya başladık kelebeyim. sen kaçtın ve kurtardın canını, ne güzel <3
    ama coraplar dolaba, bacaklar fora demişsin, yanlış olmuş. hemen düzeltiyorum:
    coraplar balkondan aşşa, sütun gibi pürüzsüz ve selülitsiz bacaklar fora!
    şimdi oldu işte:)) şu an öpmem gerekiyo, biliyosun diimi? :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben gelecek haftadan umutluyum bebegim, zira bu hafta sonu hava icindeki tum yagmuru bosaltti uzerimize, bitmistir artik herhalde:)
      Aslinda daha cok duzeltme var bacaklarla ilgili, ayrica girecegim bu konuya bi ara:P
      Ama yine de bolca operim;*;*

      Delete
  3. baharın izmite geleceği yok bu aralar ama seni görünce içim açıldı az kaldı güneş burada da yüzünü gösterecek !! İnşallah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisan'i da atlatalim gunes gelecek bence:D

      Delete
  4. yerim senı sevgi çiçeğim! cok tatlısın bebeğim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayh siir gibi<3 Operim guzel hatunum;*

      Delete
  5. oleey be! işte bu! Bahar gelmiş Yumoşum'un yüzü gülmüş, bir de üstüne çoraplar çıkmış, daha ne olsun, dahası iyilik, güzellik, yaz mevsimi olsun <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fido'm, su an o yuzden eser yok! Zira iki gundur battaniye altinda, yagmur dinmesini beklemekteyim! Ama yaz gelecek, icime oyle dogdu:P

      Delete
  6. ben de bugün dayanamadım açık ayakkabı giydim. ama sağolsun burdakiler de beni rahat bırakmadı! üşümüyom arkadaş işte ne var bunda cıkcık!

    bu arada eteğinin rengi kalp ben :) bi de sen kalp ben :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, sorma Pino! Ben de iste ayni insanlarla karsilasiyorum; "sen usumuyor musun, birr". Hayir yahu!
      Ya bu etek bana hep Portekiz'i hatirlatir biliyor musun; orda cok giymistim;) Sanki sen de ordan kalpliyormussun gibi oldu:))

      Delete
  7. woowwww bende piliselerden vazgeçemeyenlerdenim :) çok tatlı bir rengi var seninkininde çok yakışmış canım

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pilise cok tatli, lakin utusu oyle zor ki! Yine de severiz kendisini di mi<3

      Delete
  8. Ankara'da kara bulutlar tepemizde hala :( İçimiz açıldı valla fotoları görünce..En yakın zamanda bize de nasip olsun ne diyelim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geliyor gunes, guveniyorum ben ona:D

      Delete
  9. you were complaining about the weather a few weeks ago, and now summer arrived to Pavia!! I'm so jealous :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noo, Daniela, it already left us:/ Rain for all weekend! But it will come back, know it;)

      Delete
  10. Minikkusuma katiliyorum bize yalanciktan bi bahar geldi ve yerini kara kis gunlerine yeniden birakti ahh su coraplari kaldiracagim gunu bende sabirsizlikla bekliyorum. Ama senin adina cok sevindim gunes altinda miss gibi parliyorsun yine <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gunes olmayinca parlayamiyor insan iste. Sonuk sonuk oturuyorum simdi:/
      Bence Nisan sonu itibariyle, her seye ragmen kaldirilmali o coraplar, totem niyetine, olmaz mi Ezgi kiz;)

      Delete
  11. gunesin o guzel yansimasinin altinda tepeden ayaga tam baharlik isil isilsin sevgicim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iste bu sebepten gunese ihtiyacimiz var di mi canim? Bi tur besin kaynagi;)
      Cok tesekkur eder, operim seni;*

      Delete
  12. canıımmmmmm bacaklar forayı bende cok yapabılenlerden deılım cok usurum cunku ama hava buzken yapanlara ocu gıbı baktıgım doğrudur...20 kusur derece ıse yaz geldı temasına noktadr..etegın oyle guzel kı bayıuldım canım yaa..ayrıca zayfladın mı ne:)

    ReplyDelete
  13. Sevgiiii çok şükür burayada bahar geldi hatta yaz gibi :) çok tatlısın yineeee :)

    ReplyDelete

I♥Comments!