Sunday, March 24, 2013

Girl who got away

If you have a sunny day in Pavia, you should not miss and enjoy it as much as possible!
Otherwise, there are so many other weather conditions that you might expose for whole week!
Snow, sun, rain, rain-sun-rainbow, super hot sun and so on...
I hope the weather will be sober this week;)
Have a happy one!

Her gun yagmur yagiyorsa, gunesli gunlerin tadi cok fena cikarilir!
Zira bir sonrakini cok beklemek gerekebilir!

Umarim gecen haftaki gibi:
Pazartesi kar, sali bahar gunesi, carsamba yagmur, persembe yagmur-gunes-gokkusagi, cuma yaz gunesi
olmaz!
Bence bu sarhos hava bize yetti:)

Yenisi iyi olsun, olur mu?








15 comments:

  1. senin kombinlerin tam bana göre yaa, romantik danteller, müthiş aksesuarlar, renkler, çiçekler... Bak yine aynen böle bişey olmuş, çok sevdim ondan senin bloguna ilgim başka yaniii:)))
    öpüldün!

    ReplyDelete
  2. Yine enerji dolu bir sevgi:) yuzun hep boyle gulsun

    ReplyDelete
  3. Benim de yandan fermuarlı pantolonum var böyle, yoksa pantolonlarımız kardeş mi ^*^ tatlı kıza çiçekler de ne yakışıyo ya :)

    ReplyDelete
  4. Pastele bayiliyorum ve senin nesene o kadar yakismis ki:) cok guzel guluyosun kipir kipirisin icimi aciyosun:) seni kesfetmemi saglayan minikkusa sevgiler:) seni de kocaman kocaman opuyorum:))

    ReplyDelete
  5. Cicekli cantan ile tam olarak bahar gelmis sana zaten :)) Bencede artik bahar tam olarak gelsin, gunes isitsin icimizi.

    ReplyDelete
  6. Bahar geldi mi yani simdi.. Devam eder mi bu bahar havasi.. (Istanbul yarin ve Carsamba yogun yagmurlu sanirim.. ama hafta sonu gunesli gosteriyor.. Umarimmmmm ) Alpiccolo ile kavustuk biliyorsun ve hafta sonu onu pony'lere goturmek istiyoruz sere serpe eglensin yesillikler icinde.. Bir de bu bahar halin ne hos.. Sadece outfitiinden degil gulumsemenden bile hissediyorum :)

    ReplyDelete
  7. ohhhh mis, resimleri gördüm içim açıldı valla, baharı-yazı özledimmm

    ReplyDelete
  8. Mevsim senin dileğini ne kadar dikkate alır bilmem ama ben canı gönülden sana destek oluyorum. Hele de bu güzel bahar renklerinden oluşan kombini görünce baharı ne kadar özlediğim gün gibi ortaya çıktı.

    ReplyDelete
  9. evet bence de gelsin artık, hatta onu öyle sıkı tutalımki bi yere kaçamasın:)
    bahar gelsin diye çiçek açan ve pastellere bürünen psikolojini yerim <3
    biliyomusun biz temmuzda roma-floransa-veneik yapcaz, senden bol bol tavsiye alcam ona göre hazırlan dersine:) sonra da bi bakmışız agustos olmuş, sen gelmişsin Ankaraya, oooooooh sabahlar olmasın \o/

    ReplyDelete
  10. sevgicim bak sana bi sır vercem: Senin gibi çantası olanların haftası mikemmeeel geçecekmiş. o yüzden yaşadın :D:D harika ötesi geçsin kuzum benimm

    ReplyDelete
  11. ayy sevgıcım cok haklısın bır sabah donuyorum bır sabah bunalıyorum beynımızde sokta ınsallah guneslı gunler cok yakındır..kolyen cantan sacların yıne sevmelık:)

    ReplyDelete
  12. baştan sona harikasın :D:D:D

    semforever-semforever.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. bizim buralara kis yeniden geldi diyebiliriz ama olsun sicak gunlere azkaldi! sen bahari getirmissin bilee sevgicim ne guzel icimizi actin:) kolye harika bluz ve ceketle uyumuda super olmus cnm:))

    ReplyDelete
  14. ben senin o cici çantanı yerimm yer bir de o kolyene bayılırım bayılır yine şahanesin!! ve çook özlendiinn kocaman sevgiler

    ReplyDelete
  15. Bahar çiçekleri güzelliğinde ve tazeliğinde bir outfit olmuş bu tatlım :) şeker pembesi ceketini dantel üstünde pırıl pırıl duran ışıltılı statement necklace ile kombinlemeni çok sevdim. Hele o çanta yok mu, hem deseni hem formu ile insanın sürekli kullanmak isteyeceği müthiş bir parça :)

    ReplyDelete

I♥Comments!