Sunday, March 10, 2013

Dancing on my own

I would not miss the afternoon sun this Sunday, after non-stop rain since the beginning of the week!
Come on spring, you can do it, let the trees blossom and don't let the rain, please? 
If you do so, I promise I'll be taking photos of your awesome days!;)
Thank you!
Let the week begin then!

Bu aralar sarkilarla yasiyorum. 
Sanirim kendimi kendi sozlerimle ifade edemeyecek karmasiklikta oldugum durumlarda sarkilar tercumanim oluyor.
Sarki sozleri benimle tamamen alakali olmasa bile, melodisi, sarki icinde gecen bir kac cumle benim kendi dunyami anlatmama yetiyor.
Ben konusmuyorum, sarkilarim konussun diye bol bol orada burada yayinliyorum sarkilarimi (hemen de sahiplendim:))
Sonra tekrar kendimi ifade edebilir duruma gecis yaptigimda, paylasim gecmisime bakip bir guzel guluyorum:) 
Bildigin ergen hallerime geri donus yapmisim:P
Sosyal mecralarda paylasimlarim neyse de, is Skype'imda paylastiklarima ne demeli?
Patronlar, hocalar, is arkadaslari O_o 
Beni boyle kabul etsinler, ne yapalim:P










Evet evet,  bence de etegim dunya tatlisi ^_^ FerahFeza'ma <3<3<3


20 comments:

  1. Bu postta ki detayları ikinci pozunu enerji saçan saçlarını dünyalar tatlısı eteğini severim yerim dönüp dönüp bu posta bakarım :))))

    ReplyDelete
  2. Sadece eteğin mi dünya tatlısı sanıyorsun, sen de öylesin ablacımmm!! ♥

    ReplyDelete
  3. o botları ve eteği gördükten sonra bişey demeden edemedim, yapamadım:)))) dantelleri ve miniyi kullanış tarzını çok sevdim, mini minicik ve dünya tatlısı bu eteğe sen de bir sevimlilik katıyorsun! ve evet bahar gelsin ben de ona söz veriyorum kırlarda bayırlarda foto çekilcem:P

    ReplyDelete
  4. ayy bahar geldi benim de böyle ince çorap almam gerekiyor :) çok sexi göstermiş..

    ReplyDelete
  5. etek, kolye, kazak, gözlükler ve bütün olarak sen:) süpersiniz valla;)
    çok hoş olmuşş

    ReplyDelete
  6. Sevgiii. Bayildim kombinine:) etegin tatliligi bluzun dantel detayi ve kolyen:) cok butun:)

    ReplyDelete
  7. neyine yorum yapsam karar veremedim hatuuunnn :) o etek bi kere nasıl bi prenses eteğidir... kazak zaten bitmiş... sana söylenecek söz yok :) ayrıca hepimiz ergeniz sevgicim :D şarkılarla yaşam candır

    ReplyDelete
  8. Sirt detayin cok tatli.skype; sosyal medya ne varsa zaten seni cok seviyorlardir

    ReplyDelete
  9. yalnız burda melissalarını kıskanan biri olabilir, ona dikkat edelim de yani!!! :) şekersin işte yapcak bi şey yok bence bu konuda :*

    ReplyDelete
  10. kesinlikle çok ama çok tatlı :)
    bayıldım o eteğn eglencesine ve senin minnaklığına :)
    sırt fermuarını da cok sevmıs olabılırım:)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. harika ! bir kombin... ve seninle biraraya gelip bi konussuk tam da suan ! lakin kesinlikle sarkilarla yasiyorum hayati son 15 gundur.. nefis sarkilar.. sozlerine dikkat etmedigim.. simdi ise keyifle ozumsedigim.. Bence bahar bize cok yakisacak Sevgi'mm ! :)

    ReplyDelete
  12. hahaha hamidenin yorumuna koptum çünkü ben de hepimiz ergeniz merak etme dicektim ;) dönem dönem de bu halimizin tavan yaptığı doğrudur ;) blogları bu ara pek sıkı takip edemiyorum ama şimdi farkediyorum ki seni okumayı nasıl özlemişim, geriye doğru tüm postlarına yorum bombardımanı yaparsam kızma ;)

    ReplyDelete
  13. Allahıım ne güzel ışık ne güzel kız ne güzel her şey :)

    ReplyDelete
  14. eteğinn ve bluzunun dantel detayı müthişş olmuş bayıldım =)

    http://gizemsilah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. aynı da senin gibiyim, bi şarkıyı seversem hemen kendimle özdeşleştiririm ve yaşarım sözlerini tek tek:) hatta bazen ohaaaa resmen benim için yazılmış diye salak salak şaşırırım:)
    etegin hakkaten dünya tatlısıymış, en az benim kabarık etegim kadar tatlı hatta heheehe:))
    hadi ama yaz gelsin artık! bi sarılıp kucaklaşmamız lazım <3

    ReplyDelete
  16. ivettt eteğin dünya tatlısı ama onu sen taşıdığın için daha bi dünya tatlısı : ) bu ne güzellik yahu çok cici bir kombin olmuş her detaya bayıldım.

    ReplyDelete
  17. Mükemmel bir kombin olmuş, bluzun dantel detayı ve kolyeye bayıldım! Kolye seçimine genel olarak bayıldım zaten çok hoş ve farklı seçimlerin var:) Bana da beklerim cnm:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. sirt detayi cok hos durmus sevgicim!etegine kolyene ve gozluklerin de tabi:) ustundeki herseyi o guzel enerjinle cok guzel tasiyorsun canim:))

    ReplyDelete
  19. Harikasin Sevgi'cim,etegi begenmene ve kombinlemene sevindim,cok cok yakismis,beni de unutmadan not gecmis hehe,operim Sevgi'cim <3

    ReplyDelete
  20. Kuzum buaralar bende bu moddayım duygularını bi shainrainden gonderiyorum bi sen benim yarim idun diye ellerimi açıyorum ruh halim hallice saraıntıda . Bunun dusında eteğin hıh tam benlik demek istyrm

    ReplyDelete

I♥Comments!