Sunday, February 3, 2013

Turn up the Love


There were some moments in the past few days where I felt at the bottom of my mood.
In one of those days, I saw a package in the reception that I was sure it wasn't for me. 
But it magnetized me to check. It was for me! I ripped of the package and saw that t-shirt.
Danae, you made my day!
She's been in my life for a couple of years and I am so thankful to know her! 
She's been always so supportive about my blog and I've been always so happy to hear her comments.
Love you Sis

Bu aralar hayatimin tadini cikarmayi yeniden tatmaya basladim, zorunlu bir ara vermistim.
Kucuk mutluluklarla gununu doldurmaya calisan ben, onlari gormezden gelmistim bi sureligine, yine zorunlu olarak.
Lakin, ne kadar da onemli bu zorunlu aralar.
Insan degerli saydiklarinin degerinin yerinde saymadigini, giderek arttigini fark ediyor.
Daha onem veriyor, daha mutlu oluyor, daha sukrediyor.
En cok da hayatindan olan insanlara; ailesine, dostlarina, sevdiklerine, is arkadaslarina, okul arkadaslarina.
Bilerek ya da bilmeyerek beni mutlu eden ne cok insan oldu su gunlerde. 
Dusundukce bulutlarin ustunde buldum kendim, salak salak siritirken.
Enerji seviyem tehlikeli seviyeye yaklasirken gelen bir mesaj, bir arama, gulumsemeli bir bakis, bir iltifat, bir pohpohlama...
Hooop tekrar yukselen enerji seviyesi!

Mesela, resepsiyondan gecerken goze takilan bir pakette yazan ismin sahibi olmak da, bunlardan bir baskasi:
'Nasil yani?' siritmasiyla paketi parcalayip, asagidaki tisortu bulmak.
Bir kac yil once hayatima giren, o zamandan beri 'kiz kardes' dedigim dosttan, Danae'dan
Nesem maksimum seviyelere gelmesin de ne yapsin;)



Ah bir de HAYAT hirkalari var bu aralar! Beni hem kokusuyla, hem dokusuyla sicacik saran. 
Bkz. Alttaki fotograf








Hos geldin Subat; dunyaya geldigim ay;)
Mutlu Subat gunleri 




15 comments:

  1. Ay o hayat hirkasi nasil da tamamlamis kombiniii:) saclarina kurban:) iyi aksamlar, gamze:)

    ReplyDelete
  2. yaa ama o kolyeye ve çantaya bayıldımm benn:)çok tatlılarr ama gülüşünle beraber;)

    sevgiler

    ReplyDelete
  3. Yerim ben seni aşk dolu ablam!! ♥
    Her daim gül, her daim mutlu ol, her daim gülümse, hep sev, sevil, sevgi dolu, aşk dolu ol!! ^^

    Seviyorum seni!! ♥
    Kocaman öperimmm :*

    ReplyDelete
  4. tshirt tam senin için yaratılmış :) bir de o çantanın tatlılığına ne demelii ^^

    ReplyDelete
  5. Ama sen gunu zaten aydinlatmissin Sevgi'cim,kirmizi kirmizi bayildim <3 Hele Moschino cantana ayri bayildim <3 Harikasin <3

    ReplyDelete
  6. aman de kırmızı paltosu ne cok yakısırmıs manıdar tshurtuyle :)))) cok mu tatlıymıs cok mu kuzuymıs :)



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. çantanı çalmak istiyorum. bir de nasıl güzel bir tshirt ve kombin.

    ReplyDelete
  8. O küçük mutluluklarımız olmadığında hayatımız nasılda sıkıcı nasıl çekilmez hale geliyor değil mi? İş ve daha bir sürü sorumluluk arasında nefes aldırıyor o küçük mutluluk ritüellerimiz. Sürprizler ise günü her daim güzelleştirir, böyle güzel bir tshirt ise yüzde kocaman bir gülümsemeye sebep olur bence :)

    ReplyDelete
  9. Biraz o kapali kaldigimiz gunlerde kafamizi kuma gommemekte fayda var.. simdi o anlara ait ne guzelliklerden mahrum kaldin kimbilir diye dusundum.. Neyseki hizlica toparladin kendini tatlim.. Guzel bir post ve postun icinde bir dost eli degmis harika bir hediye.. Bence dunyanin en guzel duygusu paylasmak.. cogalmak.. Kizmada, kusmeden , ozumseyerek ve anlayisla yapmak bunu.. Hayat'in hirkasi cok tatli bir fikir ben de dun Buse Terim'den esinlenip Ask'in gomleklerine sulandim evin icinde.. pek keyifli oldu, Pazar gunune yakisir.. ;) Iyi haftalar tatlim ! Carsm sabah Milano havasini solumaya baslar sana da el salarim sanirim :)))

    ReplyDelete
  10. aiiyyyy kutlu dogum ayı mıymış bu ay yahuuu, annem de bu ay dogdu, hem de 14 subatta <3 demekki ondan cok seviyorum ben seni (baglantıya gel:P)
    tshirtun verdigi mesaja ve tütüyle birlesimine bayıldım bebegim! ben bide fotograflarda kullandıgınız mekanları cok seviyorum. ne güzel bi sokak arasındasınız öyle, evler yollar duvarlar ne güzel ^.^

    ReplyDelete
  11. sen kıvırcık kuzumuzsun bizim, yerim senin kırmızı montunu çantanııı :D yalnız o çantadan ben de araştırcam çok sevdim yaeee :D beyinin hırkası da pek yakışmış... tişörtten de hepimize bastırtsak mı kız birer tane :D

    ReplyDelete
  12. nasil guzel bir tshirt senin enerjinle dahada guzel olmus sevgicim:) o hirka olayinida cok sevdim cok tatlisin ve o harika canta esliginde kirmizi sana kesinlikle cok yakisiyor:))

    ReplyDelete
  13. sana etek acayip yakışıyor kesinlikle! T-shirt'ün değeri ayrı ama verdiği mesaj da güzel:)))
    çok şekersin! o kolyeden de yapmalıyım kesinlikle, şu an kafamın üzerinde bir ampül yandı:P
    sevgiler

    ReplyDelete
  14. Arkadaş kıskanıyorum ama. Ne kadar çok hayranın var ama ama aaaa.

    ReplyDelete
  15. Canim Sevgi'mmm hemen geldim sana yanitimi vermeye :) Aslinda o cumlede bahsi gecen en yakin zaman ve herhangi bir sehir netlesmis durumda.. :) Lavanta tarlalarina kayitsiz kalmak kalamadik ve 21 Haziran'a Nice biletimizi aldik :) Anne Baba Cocuk Nice'te yaz tatilimize start verecegiz ! Suan bir kasaba ve Nice kiyi seridi olarak 2 esit parcaya bolelim tatili istiyoruz ama cok net degiliz.. Kisa zaman icinde sanirim otel islerini de halleder daha da net bir hal aliriz.. Ama kesin olan su ki, 21 Haziran ucak biletlerimiz ok ! Keske denk gelebilsek nefisss olur ! Bir aksam yemegine bile okeyim ama araya bir de deniz kumsal sikistirsak daha da mutlu olabilirim... :))

    ReplyDelete

I♥Comments!