Thursday, February 14, 2013

'SvG'

We, me and hubby, have nothing to do with 14th of February, a.k.a Valentine's Day.
Actually we have something: sarcastically enjoy it!
- Buying weird gifts: programming book, super duper calculator.
- Preferring sushi over flowers (that's me;))
- Going to a super unromantic restaurant to have V'sD dinner and being the only couple there.

It seems unreal for a loving couple like us, but it is how it is. 
It is just a day! All the other days are Valentine's Days for us<3


Bu 14 Subat'in, son 20'li yasima girecegim yasimi bitirecegim gune 4 gunluk mesafesi olmasi disinda bir etkisi yok uzerimde/uzerimizde. 
Evlilikle alakali bir sey de degil, sevgililer gunu konseptine burunmememiz. 
Kutlamadik da degil, ilk yilimizda kutlamistik:) O zaman bile romantizmin doruklarindaydik!
Ben HAYAT'a programlama kitabi almistim, O da bana hesap makinesi :D (Geek Alert!)
Sonraki bir yilda, HAYAT bana kocaman bir buket almisti da cocugun burnundan getirmistim. 'Ben cicek istemem, n'apacagim bununla, onun yerine sinirsiz susiye giderdik' diye:D
Bi baska yilda ise kendimizi bulduk; HAYAT bana aksam yemegi yeri kapatti! Kutuphanede gecen bir gun sonrasi, kimselerin aklina gelmeyecek bir yere goturdu beni; cig kofteci! Kimsecikler yoktu ve biz durumlerimizle oyle mutluyduk ki!:D
Benden ve HAYAT'tan beklenmeyen hareketler bunlar di mi:)
Tuhaf bir sekilde sevgililer gunuyle kafa buluyoruz sanirim:)

Iste biz iki ask kusu boyleyiz yilin bir gunu, diger 364 gunu hep askla civildiyoruz^_^
Ben O'nun kazaklarina sulaniyorum, O da kar kis demeden fotograflarimi cekiyor:)










<3 Full of love days <3



20 comments:

  1. Karlar içinde şarap renginde enerji saçan müthiş saçlarınla ve şirinliğinle ne güzelsin ya ;)

    ReplyDelete
  2. Ne kadar guzel olmus botlarin:) hayat hep yaninda olsun:)

    ReplyDelete
  3. Heeeyyy dantel kolye mi görüyoruummm? Çooook güzelll, rengi de ekstra güzellik katmış kolyeye.
    Ama yine de senin güzelim kıvırcık saçların olmasa hepsi bir hiç, o kadar yani;) muahh:*

    ReplyDelete
  4. dedin ya hayatımızın diğer 364 gunu sevgılıler gunu tadında gecıyo dıye balım en guzelı de bu degılo mı zaten.. ne mutlu sıze hep mutlu olun! sevgi dolu ask dolu baksın gozlerınız hayatla hep!
    sevıyorum senı!

    ReplyDelete
  5. eşimde beni tanışma yemeğinde kebabçıya götürmüştü :)
    halaa dün gibi hatırlarım, sevgi olduktan sonra mekan kavramını unutuyor insan :)

    resimler harikaa

    sevgiler

    ReplyDelete
  6. ya bence en güzelini yapıyosunuz, aşkla yaşamak icin insanın her yaşında 1 gün olmamalı, hergün öyle yaşayabilmeli insan! ve özellikle de çiğköfteli paylaşımlar daha sık yapılmalı, illa şarap-peynir olcak degil ya:) Biz de mesela bugün Masabaşına gidicez kebap yemeye, kafalar aynı çalışıyo yani heheheeh:) orda seni anıcam bol bol kelebegim benim ❤
    bordo corapla güneyin kazagı süper olmuş, arada corabı ver de cocuk da giysin, hep sen onun kazagını giyiyosun olmazki:P
    pilili etegin de ekstra yakışmış bu kazakla.
    ha bide orda ne güzel kar var, ankarayada yollamak istermisin biraz? yoksa biz bu sene yazı göremiycez, agustosta kar yagcak buraya:(
    öperim fıstıgımı:*

    ReplyDelete
  7. aa ne güzelmiş, mutluluğunuz daim olsun!

    ReplyDelete
  8. siz hep böyle tatlı uyumlu ve aşk dolu olun ♥
    Sonsuza kadar hem de

    kombinin çook çook güzel olmuş bayıldımm.
    BU arada yaş konusuna gelirsen sana kocaman br maşallah diyorumm

    ReplyDelete
  9. Sevgicim, ne kadar guzel resimler bunlar boyle, cok sevdim. Kiyafetini de cok begendim, o etek olayi bitirmis, renkler de cok uyumlu, kolyen de cok guzel. Dedigin gibi her gununuz Valentine tadinda olsun canim : )

    ReplyDelete
  10. Sevgi'mmm ne guzel bir yazi ! Boyle ask dolu ciftler icin sanirim cok anlamli degil bu sevgililer gunu ! Bizce de fazlaca gereksiz.. Yani 364 gun normal davranip hatta cogu zaman azarlayip ya da hos davranmayip 1 gun ask cicekleri yollamak , ask sozcuklerine bogulmak ne sacma ! :) Kutlayanlari asla kucumsemem ya da komik bulmam ama bizim icin her zaman boyledir.. Bu aksam her zamanki yemeklerimizden pek farki olmayan bir aksam yemegi yiyecegiz anne-baba-cocuk :) sonra da keyifli bir kadeh kaldirimi yapariz tum asiklara ! severim seni guzel Sevgi'mmm ! Sen hayat'in kazagini asirmaya devam et , o da senin guzel resimlerini kar kis demeden ceksin yuffen ! kalp kalp kalp !

    ReplyDelete
  11. göl manzarasına, bordo çoraplara bayıldım! birbirinize aldığınız hesap makinası ve programlama kitabı da oldukca kullanıslı bence, çok harika hediyeler.p :)) sevgiler

    ReplyDelete
  12. bize hergün aşk diyenler için zaten bence de bugünün hiç bir önemi yok ticari bir dayatmadan ötürü birşey değil ama tabi ki tek kelime de olsa insana özel olduğunun ve sevildiğinin hatırlanması ne güzel birşeydir.. sizin yaptığınız en güzelidir bence:) çok tatlısınız...
    kombin de şahanee... renkler filan 10 numara:)
    sevgilerr

    ReplyDelete
  13. Allah sizi hiiiiiiççççç ayırmasın Sevgim, Hayat'ın hep hayatında olsun inşallah...

    ReplyDelete
  14. Yaa yerim sizi ne kadar guzel yazmissin nasil guzel ve anlamli yasanmisliklar bunlar ! Umarim HAYAT'inla birlikte daha nice mutlu, ask dolu yillar gecirirsin.

    ReplyDelete
  15. bizde bu gunu kutlamayanlardaniz ve bende senin gibi cicege bu kadar para verilir mi onun yerine sunu alirdim derim hep :)) bu senede neyse cicek alma sakin diye soz aldimda yirttim onun yerine kocisim bana sevdigim cupcakelerdenn almiski nasil mutlu oldum anlatamam :) neyse yine sen de fotograflarda cok guzel olmus kocaninda ellerine saglik bu arada :) birlikte hep keyifli ve musmutlu olun sevgicim:))

    ReplyDelete
  16. eteğinin ve botlarının bordoyla uyumuna bayıldım yazına zaten ayrı bi bayıldım hep böyle mutlu olun çok tatlısınn =)

    gizemsilah.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Fotoğraflar ne kadar güzeel yaa =) Yazıya da bayıldım geri kalan 364 gün öyle olsun da bu bir gün de tuzu biberi olsun değil mi :) Hem çiğköfteci hiç de fena biryer sayılmaz bence :P Ankara'dan kocaman sevgiler, ekoseli kulak koruyucuya bayıldım.))

    Kubii

    ReplyDelete
  18. Ahh nasıl güzel fotoğraflar bunlar, çok güzel bir gün batımı yakalamışsınız ve yüzüne yansıyan ışık harika. Sevgililer Günü yerine Sevgi Günü demeyi tercih ediyorum bu güne bundan sonra... Önemli olan sevgiliyle her günü sevgi dolu, huzurla geçirebilmek. Kötü ve sevgisiz paylaşılan bir hayatta, sevgiyi bir güne sığdırıp, o gün hediye ve çiçeğe boğmanın anlamı yok aslında. Ama her zaman mutlu çiftlerin bu günü kendince değerlendirmesi de çok eğlenceli bence. İster romantik bir yemekle, ister en sevilen kafede, ister film seyredilerek. Önemli olan sevdiğinle sevdiğin şeyi paylaşabilmek.

    ReplyDelete
  19. Blogunu okuyunca mutluluk ve huzur dolan bir tek ben değilimdir sanırım. Fotoğrafların çok güzel yazıların mükemmel . Umarım bir ömür daha böyle uyumlu bir çift olursunuz. Bizede mutluluğunuza bakıp huzur dolmak düşer:)

    ReplyDelete
  20. Aşkın nereden fıskıracagı hiç belli olmuyor ;)polyannam sevginizin dahada artıp doruklarda ask yasayacagınız günlerin bol olmasını diliyorum

    ReplyDelete

I♥Comments!