Monday, February 18, 2013

It goes on and on


Merhaba!
Ben, bugun itibariyle 20'li yaslarinin sonuncusunu geride birakan ama hala 10-13 yas cocuk corabi giyen kocaman bir kiz cocuguyum.
Surekli gulmekten goz cizgileri gun be gun artan, saclari beyazlayan, daimi goz puffy'leri olan, ergenlik sivilceleri hic bitmeyen bir kiz cocugu.
Disariya 'cool', annesine 'nazli', kardeslerine 'simarik', kocasina 'prenses'.

Hamide'm sanki bu gunume ozel yazmis gibi 'once bi kendini sev' demis.
Ben bu halime cogu zaman seviyorum kendimi. 
Icimdeki sevgiden kendime ayirinca, kalanini bolca cevremde hak edenlere veriyorum. 
Sevgi'li bir cember olusuyor cevremde<3
Mutluluk bu iste...






Oyleyse, hos geldin yeni yas;)




26 comments:

  1. benım can Sevgi'm! Iyı kı dogmus guzel Sevgi'm..İçimdeki İtalyan Aşkını depreştiren insan! seni çok seviyorum! Hep hayatımda var olman dileği ile!

    ReplyDelete
  2. Doğum günün kutlu olsun Sevgicim, içindeki çocuğu kaybetmemen dileğiyle sevgiler..

    ReplyDelete
  3. güzel kız güzel kız mavi eldivenli yüzü güleç sıcak kanlı bir o kadar içten ve samimi güzel kız iyi ki doğdun ve seni iyi ki tanıdık :)

    daha nice güzel yaşların olsun

    ReplyDelete
  4. Nice nice güzel yaşlara cool, nazlı,şımarık, prenses :)
    İyi ki bu güzel blogu açmışsın da seni tanımışım :)

    ReplyDelete
  5. ben seni yerim ya, nası tatlı bi insansın sen. hep hakedenlere ver o sevgiyi, haketmeyenler de uzaktan baksınlar anca... çok çok güzel yaşlar olsun canım, sen hiç merak etme ben senin yaşını öğrendiğimde inanamamıştım zaten. minnoş bi insansın ya sen, o çok iyi olmuş :)

    ReplyDelete
  6. cnmmmmm nice mutlu güzel yıllara!!! hep böyle kal değişme işalah, bu tatlılığın, çocuksu yanın hep seninle olsun:)))
    yine çok tatlısın, detaylarını incelemeye bayılıyorum! mavi eldivenlerin, o şirin çorapların, bir de o tatlı gülüşün olunca yanında:)
    sevgiler öpüldün!

    ReplyDelete
  7. Bütün çizgilerin gülümsemekten olsun tatlım. Yeni yaşın güzel sürprizlerle dolu geçsin ♥ iyi ki doğdun...

    ReplyDelete
  8. sevgi, taşıyanı sevimli kılarmış sende öylesin ;)
    hep renkli olsun hayatın yeni yaşın kutlu mutlu olsun sevgi cim cim cim ;)

    ReplyDelete
  9. Mupmutlu Yıllaaaaaar ;-)
    Çoraplarına da bayıldım :) Güpgüzel !

    ReplyDelete
  10. İyi ki doğdoğdun Sevgi pıtırcığı :) Doğum günün kutlu olsun..Eloşla kocaman öpücüklerimizi yolluyoruz :)

    ReplyDelete
  11. aynı ben koca yerine erkek arkadaş olan ve kardeş kısmı hariç :))

    mutlu yıllar sana da !

    xo,
    Enda,
    http://www.detailsbyenda.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ben seni çok seviyorum yaaa <3 önce bi kendini sev diyesim geldi bugün beni kızdıran ve canımı sıkan herkese! hakkaten cok yerinde bi laf. yeni yaşın musmutlu olsun, güzel süprizler doğursun kelebegim, anladın sen onu(^.^)
    ha bide ben de 13 yaş corabı giyiyorum biliyosun, demekki bize 3,4,5 hatta 6lı rakamlar hiç gelmiycek hihhihi negzel :))

    ReplyDelete
  13. Canim benim sen iyi ki dogmussun guzel insan

    ReplyDelete
  14. sevgi'cigim ! Seni gonulden kalpten yurekten kutluyorum.. En guzel en keyifli en yasanilasi ve sahip olmak istediklerin icin en guclu adimlari attigin bir yas olsun ! seni seviyorum ve yeni yasinda kavusmak istiyorum ! :))))

    ReplyDelete
  15. yeni yaşında güzellikler gelsin seni bulsun :)

    ReplyDelete
  16. ahh kuzum benim bileydim senin doğum günün olduğunu yazımı direkt sana atfederdim ama şimdi diyorum o yazı senin içindi. ama yok ya senin ihtiyacın yok ki sen zaten kendini seven, ihtiyaçlarını bilen ona göre seven saygılı akıllı yani mikemmeeel bi kızçesin :) bebeğim iyiki doğmuşsun. inşallah yeni yaşın seni istanbula atar da oturur saatlerce sohbetler ederiz bebeğim :)

    ReplyDelete
  17. Bu ne zarafet yine. Yeni yaşında da hep mutlu, çok mutlu hep şık, çok şık ol canım Sevgi'm:)

    ReplyDelete
  18. hoşgelsin tabi ya, hoşgelsin Yumoş'um! 30 benim en güzel yaşım oldu, senin de öyle olsun! Gözlerin gülmekten daha da kırışsın, içindeki çocuk hep neşeli kalsın, enerjin hiç bitmesin, sevenlerin hep yanında olsun canım benim!
    İyi ki doğdun, iyi ki benim arkadaşım oldun!
    Aşk'la, sağlıkla, huzurla çok şahane bir yaşın olsun!
    Doğum günün kutlu olsun <3
    Seni seviyorum :)

    p.s. Bu geç kutlama için çok çok özür dilerim :(

    ReplyDelete
  19. sevdiklerinle hep boyle gulerek neseli ve enerjik gecsin yeni yasinda:) gulumsemenin cok yakistigi insanlardansin cunku! umarim senin bu guzel enerjini ve gulumsenin guzelligini birgun yakindanda gorurum :)) nice mutlu yaslara guzellik opuyorum seni cook:))

    ReplyDelete
  20. aiyy ben nasıl kaçırmışım :( çok özür dilerim!
    nice nice mutlu yıllar diliyorum sevgicim upuzuuun hayat'lı yılların olsun! :) iyi ki varsın, iyi ki tanımışım seni! kocaman öpüyoruuum!! :*

    ReplyDelete
  21. Selam izlemeye aldım. Bloğa bayıldım :)

    ReplyDelete
  22. Sevgicim dogumgununu buradan da kutlamak istedim, umarim cok guzel bir giris yapmissindir ve yeni yasin yine bol geziler tadmalar kahkahalar tanismalar ile dolu olur : ) Karli arka plan istiyorum ben deeee, bir gidim goremedim daha : ( Kolyen de cok goz aliyor, maviler morlar civil civilsin her zamanki gibi : )

    ReplyDelete
  23. Doğum günün kutlu olsun Sevgi ;) Nice nice güzel ve huzurlu yaşlara... (yeni farketmişim bu postu)

    ReplyDelete
  24. ya elbiseni ben istiyorum ^.^ bir de çok geçmiş doğumgünün kutlu olsun beybi

    ReplyDelete
  25. ay ben senı yerımmm kı ask saglık huzur hep sneınle olsun..ve sen hep boyle neselı ol olur mu :)) canım benım enerjını sevyıorum

    ReplyDelete
  26. İyiki tanımısı seni güzel enerjik ve umudunu hiç kaybetmeyen polyannam olsun sende sivilce olsun aslında olmasın ama senın unıye yenıgıtmıs cıtır gibi gösterdiği doğrudur hayatle mükemel gecirecegınız doktora ve iş arasına seni dahada genclestrecek junior SvG istiyoruz

    ReplyDelete

I♥Comments!