Thursday, February 28, 2013

Daylight



Kar gitti mi sizin oralardan? Buradan da gitti, lakin benim uzerimdeki atalet gitmedi. Neden karla alakasi oldugunu dusunuyorsam :P
Bu post'u bile bugun yazip bitirebilir miyim emin degilim? Fotograflarin iki haftalik oldugunu, hatta bu sayfanin da sabahin 11'inden beri acik, yazilmayi bekledigini dusunursek...

(Su an saat ogleden sonra 4 ve post hala yayinlanamadi)

Ataletin sebebi, is guc malumunuz. Yani o tarafta atalet yok, verim var. Burasi kesat.
Neyse agzimdaki baklayi cikariyorum.
Kendimi doktoraya ve ise adadim! Bilerek ve isteyerek. Kafamda surekli tartip duruyorum.
Ne yapmak, ne olmak istedigimi biliyorum. Istemedigimse, bunlari yaparken kendimi soyutlayacak olmam.
Az bi sure de degil, 3-4 yil.
Bunu buraya yazmis olmak bile icime bir sey oturttu. Neyse, ben biraz daha kafa yorayim.

Ee sizden naber? 
Bu sacmalamama eslik edecek bir seyleriniz varsa, cekinmeyin soyleyin;)







14 comments:

  1. iyi güzel karar vermişsin de bebekim, biz şu pattis kafalıları nereye sıkıştırcaz peki senle? 3-4 sene daha dükkanı kapatcak mısın heeheh:)))
    bide yaz gelsin de kavuşalım yeaaa, şöyle sıkı sıkı sarıp hık diye sıkıştırmak istiyorum seni ^.^

    ReplyDelete
  2. Kızum bende onu bunu sunu yaparken eeee ben napıyorum dıyorum aslında cok sey yapıp hıc bırsey yapmamıs hıssedenlerdenım nedense bu kararının buyuk destekcısıyım ben sana olan ozlememımın gün gibi arttıgını keske bıcır bıcır konusup aaaaa sogukta dondurma yenılmez grace diye beni azarlasn üfff ya

    ReplyDelete
  3. Sevgicim o atalet bende de var ve gecmiyor.ne isi yaparsan yap seni mutlu edecek olani yap

    ReplyDelete
  4. Nası yani.. Bööle uzuuuuunca bi süre gideceksin ve pek yazı girmeyecek misin? Bizde seni çook özlücez dimi.. Böle mi olcak, olmasın böle :(
    Neden şu sıralar darallardasın, canın sıkkın minik kuşum canım ablam? :(
    Seviyorum seni çok ♥

    ReplyDelete
  5. bizim Eskişehir'e kar gelmedi biz ayazını yaşıyoruz donuyoruz, keşke kar yağsa seni görünce özendim iyice:)))
    kolyen de sen de çok tatlısınız, bir de bordoyla camel'ı çok sevdim ben
    sevgiler cnm öpüldün!

    ReplyDelete
  6. Ayy ne de guzel gulmussun sevgi son fotoda:) anliyorum seni kismen:) ben de cok calismaktan kafami kaldiramiyorum, evet iki uc gunde bir post yaziyorum ama blogumu daha yeni actim sayilir ya hevesimden galiba:D seneye intorn doktor oldugumda imkansiz olacak belki yazmak:) operim gozlerinden ataletinden:D

    ReplyDelete
  7. Ne güzel gülüyorsun öyle Sevgi ya :). Doktora yapan biri olarak destekliyorum. Ancak iyi düşünmeni de tavsiye ederim. Yeri geldiğinde tüketici bir iş oluyor :( Kafanda hep tez, ders, hep bir deadline. Gezsem bile ya yapmasamıydım dediğim olurdu. O açıdan huzur yok. Ama abuk sabuk kişiler, yerler ve olaylar yerine bunu düşünmek kat be kat eğlenceli. Aa bu da ne güzel konuymuş diyor insan çoğu zaman :)))) Bunu da öğrendim demek çok keyifli. Ve birilerine bunu anlatabilmek. Çok çok kolay gelsin. Hakkında hayırlısı...

    ReplyDelete
  8. ne güzel yazmıssın valla içimi okudun! "Ne yapmak, ne olmak istedigimi biliyorum. Istemedigimse, bunlari yaparken kendimi soyutlayacak olmam."

    ReplyDelete
  9. AH canım bılmezmıyım ewde atalet ıcınde bekleyen bı tez var...
    bos bos rahat rahat blog yazdıgım donemlerın ozlemını cekıuyorum:(
    cok ozledım o gunlerı ama o sapka ve ve gulusle benı kandıramazsın gayet mutluluk sacıosun:)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. son fotoğraftaki gülüşün kalp ben

    ReplyDelete
  11. Super bir karar bende yuksek lisans dusunuyorum malum dort ay sonra iktisat mezunu olacagim :-) endiseliyim sevgiii bnden ne olur ki diye dolaniyorum :-\ ayrica ankarada kar hic yerde kalmadi diyebilirim bu kis ama inanilmaz ayaz var son iki gundur :-(

    ReplyDelete
  12. Sevgicim, hayirli olsun diyorum, yorucu olacak ama eminim meyvelerini toplayacaksin arkasindan. Bu karli resimlerden istiyorum ben de : ) belki bu ay : )

    ReplyDelete
  13. Evet uzun ama sen hayatin ne kadar hizli aktigini bilecek kadar sahane yasiyorsun.. Bence odak noktanin acisini az oynatsak nefis bir bakis acisi ile keyfini surersin.. sonrasi zatan cok cok guzel geri donuslerle gececek.. basarilarini paylasacagim seninle ona gore :) xxx

    ReplyDelete
  14. doktoraya başlama eşiğindeyim ben de ve o bahsettiğin süre bende de bir yük oluşturuyor, istediğini bilmek onun için çabalıyor olmak en büyük güç kaynağımız olsun ;)

    ReplyDelete

I♥Comments!