Monday, January 28, 2013

Time flies by

After a non-stop-studying week, I am back! I've not been such in a stressful time for ages.
Getting back to normal will take some time, I guess. Being able to write a post is a huge progress:)
Happy week to all then!


Gectigimiz hafta saat, yer, kisi, olay her turlu mevhumum kayboldu. 
Tek yaptigim derse girmek, cikmak, calismak, arada HAYAT'tan yemek yemek, az biraz uyumak, tekrar basa sarmak.
Kendimi kaybettigim noktada stresten agliyordum. Sonra, buldum kendimi, sinavima girdim, geldim, calistim, sunumumu yaptim ve bittigini hissettim, kalan bir raporuma ragmen.

Haftayi dusundugumde:
- Hep ayni kiyafetleri giydim, cikardim, hepsi bir sandalyenin uzerinde kucuk bir tepecik olusturdular.
- Neler yedigimi, bulasiklari toplayip toplamadigimi hatirlamiyorum.
- Insan telefonu uzerindeki Instagram, Whatsapp, Twitter gibi tuslara basacak zamani bulamaz mi? Bulamadim!
- Saclarim iradelerini tam olarak ele gecirdiler ve onlarla yeterince ilgilenmedigim icin kivircikligi birakip duze donmekle tehdit ettiler beni.
- Calismam bolunmesin diye eve temizlikci ablalari sokmadim, haftasonu acisi cikti:)
- Akil sagligim disinda, fiziksel olarak hastalanmadigim icin mutluyum.
- Sandalyemle ciddi gen alisverisinde bulundum; artik o daha yuvarlak hatlara sahip, ben daha duz:/
- HAYAT her isime kosmus olmali, O'na tesekkur edecek zamani buldum mu hatirlamiyorum. Canim HAYAT<3


Iste boyle.







Az yogun ama cok verimli bir hafta olsun oyleyse:)



18 comments:

  1. olsun ama o sandalye nekadar yuvarlak hatlarını senden almış olsa da ben burdan yusyuvarlak bi toto görüyorum, gayet güzel:)))
    zor olan kısmını atlattın ya bebegim, artık HAYATına bol bol teşekkür edecek zaman bulursun, hiç dert etme ^.^
    özlemişim seni yauu, bu kadar uzak kalma bidaaa emi <3

    ReplyDelete
  2. Evet evet okul zamani sandalyede olusan tepecik bizim evdede mevcut svg'm :)) sakin stressiz bir hafta diliyoruuuuuuum gonulden :)

    ReplyDelete
  3. Ahahaha:) yuvarlak hatlı sandalyeye bayıldım:)
    Bu arada minikkuşum mu çekiyor böyle güzel fotolarını?Çeken güzel çekilen güzel...Eh fotolar da çok bakılası:)

    ReplyDelete
  4. Kombinin çok cici :) Bol lüleli, stressiz ve güzel bir hafta diliyorum.

    ReplyDelete
  5. ayyyy kuzum :( ama sen yaparsın sen zorluklara gogus gerebılecek bır polyannasın eger yardımım olacaksa her daımmmmmmmm yanındayım bılırısn :) hayata selam ıyıkı yanında o var :)

    ReplyDelete
  6. Ne guzel anlatmissin. Takipcin oldugumdan beri ilk postun bu:) ben de diyordum nerelerde, anladim simdi:) gecmis olsun. Guzel gunler seni bekler simdi:)

    ReplyDelete
  7. kıyamam sana... yorgunsun ama yine çok tatlısın be sevgicim :))

    ReplyDelete
  8. kıyamazlar sana mınnosum gecmıs olsun ınsallah dedıgın gıbı az yogun ama cok verımlı bır hafta olur o coraptakı kalpler senı korur :)
    kırmızı pek cok yakısmıs kalplı corapla buda extrası


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. baya yorucu ve zorlu bir hafta gecmis desene ama olsun bitmis iste ne guzel :) o kalpli kalpli coraplarinin sirinligine cok yakismis cnm, bir de o sandalye ve yuvarlak hat meselesine pek guldum hehe:))

    ReplyDelete
  10. Seni o kadar iyi anlıyorum ki aynısını ben de yaptım, valla her anlattığına katılıyorum :) acısını da bu kadar şirin giyinerek çıkardın galiba? :)) ben montuna bayıldım!

    ReplyDelete
  11. Üzlemiştik beya. Ayat'a selam söyliyesin.
    Telefonun tuşlarına daha çok basabilmen dileğiyle sevgiler :)

    ReplyDelete
  12. Ocak ayi herkes icin pek yogun pek kosusturmacali geciyor sanirim. Kismen atlatmis olmana sevindim, bol keyifli dinlenceli Gunler senin olsun o zaman :))

    ReplyDelete
  13. ve sen sevgicim, bunca telaşenin içinde geçen hafta bana uzuuun bir mail attın... yani ne diyeceğimi bilemiyorum ne kadar naif ne kadar ince ne kadar cici bi kızsın ya... bir kez daha seni tanıdığım için mutlu hissettim kendimi... Allah işlerini hep rastgetirsin e mi? öperim

    ReplyDelete
  14. hayat bazen yapar böyle.. aldırma o her zaman yanında.. güzel bir hafta olsun, herşey gönlünce olsun.
    sevgiler

    ReplyDelete
  15. Bazen oyle oluyor insanin kendini birakip koyverdigi..Ama bu sureci tamamlamis ve aramiza donmus oldugunu hissediyorum.. Hayat'la birlikte unuttugun kendini hatirla bebegimmm ! :))

    ReplyDelete
  16. her şeye rağmen, öyle pozitif bir enerjin var ki. bayılıyor olabilirim sana ^.^

    ReplyDelete
  17. Stilin çok hoş! Bloğunu takibe aldım ben de bloğumda Jimmy Choo for H&M ayakkabı hediye çekilişine beklerim:) http://trendmodastil.blogspot.com/2013/01/hediye-zaman-jimmy-choo-for-h-ayakkab.html

    ReplyDelete
  18. yaa yerim sizi! içim ısındı yine pembeli mavili çiçekler açtı falan yüzümde. sen hep yazsana böyle biz de hep okuyalım hihi ^^ HAYAT'a da çok selam, böyle günlerde beyfendiler yardımcı olunca hayat daha bir güzel değil mi? :))

    ReplyDelete

I♥Comments!