Wednesday, January 2, 2013

Mim'o: Bilanco 2012


Yazma, post'lama konusunda ciddi sorunlar yasiyorum su siralar. Bi bunlar olsa iyi:/
Hani desem ki, Ankara'dayiz diye dengelerimiz bozuldu, ondan. Hayir efendim, taa Pavia'da basladi bu atalet.

Lakin, 2013'e giris yapmisken, bi gayret bir post yapabilecegime inandim ve yapiyorum iste!:)
Acilisi da Minikkus'umun blog alemine pasladigi mimle yapayim dedim (evet kolaya kactim:P).
Buradan buyrun:

2012 SANA NE KATTI
Her gun bile insana bir seyler katarken, 365 gun bana neler katti kimbilir! Bir bir hesabini yapmak mumkun mu?
Elle tutulur seyleri hesaplamak kolay; ayakkabi olsun, cul caput olsun, incik boncuk olsun. Geciyorum onlari;)

Kalpte hissedilenler var ki, en onemlisi. Gormek, gormemek hic sorun degil. Her gun ne yaptigini merak ettigim, ayni frekansta sevinci, mutlulugu, huznu, kizginligi paylastiklarim var. Canlar diyorum ben onlara topluca<3

Soyle icime donup, neler oldu bana dersem:Yine buyudum, yine olgunlastim ben, aferin bana:P 
Candan'in 'Parcalandim'i oldum bazen, bazen de Pink'in 'Try'i. 
Daha guclu, daha sakin, daha mutlu, daha suskun, daha olgun, daha kirgin.
Where there is desire there is gonna be flame, where there is a flame, someone's bound to get burned, but just because it burns doesn't mean you're gonna die, you got to get up and try, try, try!
Ozetle boyle olsun. Iyisi de oldu kattiklarinin, kotusu de sevgili 2012, sagol!


YAPTIĞIN EN MANTIKLI ŞEY
'Doktoraya baslamak' diyerek buyuk bir mazosistlik ornegi gostermek istiyorum.
Baska sartlar altinda olmasa da olur diyerek bir sonraki mim maddesine eklerdim ama bulundugum sartlar, kariyer gidisati haliyle 'iyi ki de basvurularin son gununde basvurumu yapmisim be' diyorum:)
Ama, demiyorum ki bu, 2013, 2014'te de ayni mantik cercevesinde kalacak, kismet!


OLMASA DA OLURMUŞ DEDİĞİN ŞEY
Ya bi elbise almistim, olmasa da olurmus! Ehihi, var oyle seyler iste. Keske var olmasalardi da, alma hatasina dusmeseydim diye.
Bir de yanlislikla yollarimizin kesistigi insanlar oluyor ki, olmasalar da olur diyerek, direkt kesisen yoldan ayriliyorum. Bu yila mahsus degil tabi ki, daimi:)
Bir de onune gecmekte zorlandigim 'muffin top' olayim var; 1-2 kilocuk. Olmasalar ne de iyi olurdu!


SENİ EN MUTLU EDEN OLAY
Mutlu olabilmeyi basite indirgemis Polyanna kilikli bir SvGLove'dan bahsediyoruz di mi:)
Buyuklu, kucuklu, en az 365 tane mutlulugum oldu bu yil: mucize bir sekilde Paris'e gitmekten, ilk kar yagisinda sicacik evimizde cay icmeye, 'Dottoressa' unvani almaya, Annecigimin neseli sesini duymaya, agrisiz regl gunleri gecirmeye kadar. 
Soyle dusundum de, su an beni en mutlu eden bunlarin hepsini HAYAT'la yasamis olmak<3

YAPTIĞIN EN SAÇMA ŞEY
Bir konferans vardi, hem de ODTU'mde. Neden ben oraya makale gondermedim ki, ustelik HAYAT'in gondermesine bizzat tanik olurken! Sacmadan ote salaklik diyorum ben buna. Ayrica, cok kariyer duskunu gordum kendimi, hemen sonlandiriyorum bunu:P


SENİ EN ÇOK GÜLDÜREN OLAY
Tam buraya birini yaziyordum ki, yazarken o kadar komik olmadigini, yasarken o kadar komik oldugunu fark ettim:)
Misal; 
Haziran'da Sardunya adalarinda pms'ye girip, donma moduna gecmem ve millet neredeyse bikini ile gezerken, benim kazakla gezmem.
Herkes Noel tatiline gitmistir diyerek, icimdeki Turk kizinin uyanmasiyla, yurt odamizin camlarini silmem, hocama yakalanmaktan korkarak.
Yine bir tatil zamani, yurt posta kutusundaki kargo fisimi almayi (ayakkabilarima kavusmak adina) obsesyon haline getirerek, her turlu ZihniSinir projesine basvurmam, basaramayinca da posta kutusunu kirmam.

Yazdigimda hala komik geldi bana:))


Boylelikle kisa da olsa, hatira kalacak bir yil bilancosu cikarmis oldum Minik'imin sayesinde:) 
Hatirladim, mutlu oldum, huzunlendim, umutlandim, 'vay be' dedim.
Merakli bunyem 2013 bilancosunu da simdiden merak etmeye basladi.

Mutluluk, huzur, umut hep bizimle olsun!
Hosgeldin 2013!
(Bu arada 'her aya bir foto' olsun diye bi hayli ugrastim:))

25 comments:

  1. hangi kelebektirki içi pır pır olmasın, geçen hergününü eglence ve keyifle gecirip her saniyenin tadını çıkarmasın ^.^
    birbirinden renkli karelerle ve paylaştığın şahane anılarınla 2013'te de yüzümüze kocaman bi tebessüm oturt bebişim, seviyorum seni <3

    ReplyDelete
  2. okudukça daha da çok sevdim seni ki ^.^

    ReplyDelete
  3. birbirinden güzel ve enerji dolu fotoğraflarını mı desem...
    Hayatla olan minik satır aralarını mı..
    Kariyerini ve hayatını aynı anda mükemmel bi şekilde idame ettirebilmeni mi ..

    hepsi ama hepsi takdire şayan Sevgi'm..İyi ki minik kuşun mimlemiş seni biz de paylaşmış olduk bu güzel tabloyu :)

    sevgiler!

    ReplyDelete
  4. öncelikle ziyaretiniz beni çok mutlu etti,
    yeni yılınız musmutlu yine herzaman sevgi dolu olsun,
    mim de de çok başarılı gördüm sizi,
    benimde böyle durumlarda hiç aklıma birşey gelmez ki,
    koca bir yılda, sanki birşey yaşamamış boş geçmişim gibi kitlenir kalırım :D
    sevgiler...

    ReplyDelete
  5. really nice post- i've enjoyed it a lot.
    happy new year!
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    ReplyDelete
  6. seninkini de minik kuşunki gibi çok beğendim mantıklı mantıksız oluyo böyle vakalar deyiiip devam edeceğiz hayatımıza sevgicim. valla zaman geçmiş ama sen hiiiç değişmeyerek aksine güzelleşerek bir yılı geride bırakmışsın, bilemiyorum :p

    ReplyDelete
  7. Daha guclu, daha sakin, daha mutlu, daha suskun, daha olgun, daha kirgin... Ahh bunu tüvit tüvit olarak atmak istiyorum :)) Cevaplarında senin kadar samimi ve çok şekeler! 2013 sana daha güzellerini getirsin inş :)

    ReplyDelete
  8. 2013 geri kalan bütün yıllardan daha güzel geçsin senin için sevgicim :)

    ReplyDelete
  9. Guzel sevgicim, pamuk arkadasim.. Mim'leri seviyorum cunku sevdigim ama karsi karsiya gelip uzun uzun konusamadigim ama arada coook sevdigim arkadaslarimi daha iyi tanimama hatta tanirken evet iste bu benim tam da tanidigim kisi dedigim anlari yasamama sebep oluyor.. Harika olmus bu mim o nedenle.. Senin enerjine hayata bakis acina bana cok yakin oldugu icin hayranim.. Sonucta kendini sevmek degil ama uzun bir zaman emek verip hayatima kattigim bakis acisi beni gercekten mutlu ediyor ve bunu baskalarinda da gormek tarifsiz.. Seni cok opuyorum bebekimmm ! :) Iyi ki varsin ve iyi ki bu kadar Asiksinnnn...

    ReplyDelete
  10. Ne güzel bir post,gülümseten ve umut dolu.2013 yılı musmutlu anılarla dolu olsun senin için...

    ReplyDelete
  11. nihihi! okudum mutlu oldum. hep bir yaşanmışlık peşinde koşmayı seviyoruz sanırım, o yüzden çok seviyoruz bu tarz postları. neticede hayatlarımız da, bloglarımız da o kadar gerçek ki :) keyifle doldum bu postu okurken (her zamanki svglove etkisi) hatta ve hattaa; şimdi ben de yapacağım aynı değerlendirmeden :) öpüyorum çok güzel kuzu!

    ReplyDelete
  12. Sevgicim 2013 yılın 2012 den daha iyi geçer inşallah ...
    Enerjin Mutluluğun Gülümsemen hiç bitmesin ... :)

    ReplyDelete
  13. Ne güzel bir 2012 miymiş Sevgi 2013 çok daha iyisi olsun dilerimm.. komik anlarına ben de güldüm en çokta sardunyadaki pms moduna, sanırım çok tanıdık geldi bana bu his :) Bu arada şu 2012 yaptığın en mantıklı şeyi ben de gözümde daha fazla büyütmeden 2013 te başlarım umarım :) öpüldünn

    ReplyDelete
  14. Uğraştığına değmiş valla! Ben senin şu nev-i şahsına münhasır tarzını pek bi beğenmekteyim, naçizane:)

    ReplyDelete
  15. sevgı kelebegımmmmm sanırım hepımızde var bu yazamamamk benımde oyle beklıyo ıste..doktoraya baslamak super ama ben yuksegı bıtırdıkten sonra asla dedım hep bakalım....senın bu karıyer sevgıne ooo dıyorum :)))) kocaman kucalıyorum ve 1-2 kılo fazlanı goremıyorum bılgıne canım

    ReplyDelete
  16. oncelıkle katılıyorum polynanam neredesın bahanenın olmadıgını bılıyorum ıste bazen yazmamakta cok ıyı gelıyor ama 2013 te bızı yalnız bırakma zaten pavianın yanından gcerken uhuhuhuh dıye benjamıne sarıldım keske burda olsalardı bızı sınek ısırsaydı ama kısın ısırmazkııııı dıye de sacmaladım ...galıba ıtıraf edemıyoruz ama karıyer duskunu hatun olmusuz bız doktoraya baslamak ınsanlar kafayımı yedın bıde gıt gel yapıyorsun dıyorlar heeee dıyorum...buarada senın bu alısverıs cılgınlıgına bır vırgul koymalıyız senı cok sevıyorum hep guzel kal hayatla hep mutlu olun :)

    ReplyDelete
  17. Buradan yazmak istedim ! cok simple : seni seviyorum ! iyiki hayatimdasin ve umarim en kisa surede yuz yuze de tanisabiliriz.. :)

    ReplyDelete
  18. Güzel bebeğim verdiğin cevapları okumak bile kocaman bir gülümseme koydu bu karlı günde yüzüme, hele ki özenle seçilmiş o kartpostal fotolar her aya bir tane demişsin ya, takvim olarak bastırılabilir o kadar güzeller meleğim :) benim 2012'ye dair hayatıma katılan en güzel şeyler sizlersiniz (2011'de de vardınız ama 2012de tanışabildil diye) iyi ki de bu saf ışığınızla hayatımızdasınız :) Doktora için izinden yürüyebilirim, Hayat ve sen gördüğüm en güzel, içten, tatlı çiftlerden birisisiniz :)Bir de o muffin topları var ya, varsın 1-2 kg cık katsın bize onlarla hayat daha tatlı olduktan sonra ne önemi var? :)

    ReplyDelete
  19. Bugun bu mimi ikinci kez okuyorum, once Lulu da sonra sen de, ve benzerlikler bir kere daha cok hosuma gitti : ) Resimlere dair yorumlarim da : senin bu lule lule saclarina bayiliyorum, en cok da 1-8-10-12 resimlerini sevdim : )

    ReplyDelete
  20. o kadar keyifli bir post olmuş ki okumaya yeni fırsat bulabildiğim için üzüldüm :( hala finalleri bitmemiş ben önümde hukuk iktisat notları daldım gittim senin postuna :))))

    çok ama çok güzel bir yıl diliyorum :)

    ReplyDelete
  21. great post *_* your blog looks very lovely and interesting.im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. ben nası yeni giriyorum ne kadarr tatlıı bir yazı bu:D posta kutusunu kırman bana da hala komik geliyor:D saçlarına bayıldım ve tercih ettiğin renklere:) çok renklisin:) çok güZel:D

    ReplyDelete

I♥Comments!