Sunday, January 13, 2013

Feel this moment

Oh God, I was afraid to have just ONE post for January!
Going back to home, Ankara, is always a mess! Before, during and after!
What I only love is to be with my family and friends. 
Yet, the life in Pavia is not less complicated but still loving it.
Yes, I love my routine 'working, studying' life :P

Ocak ayini bir post'la kapatacagim diye cok korktum!
Evet, yeniden evimde, blogumdayim. 
Ankara tatili nasil gecti diye soranlara, 'tatil?' diye kaslarimi kaldirarak^^ cevap veriyorum.
Sevilenlerle kavusulmasa, bu gitmelere katlanilmazdi ya.

Buraya geldik de ne oldu? 
Geldigimizin ertesi sabah 8.30'daki ders icin tam da 8.30'da uyanarak derse kosusturdum.
12.30'da dersin bitmesi ile bazi seyler kafama dank etti: 
Ocak ayinda bir kolumdan ders projesi, digerinden is projesi cekistirecekmis meger! 
Haftasonunun ilk gunu bunu sindirmekle ve 15 gunden sonra evimize alismakla ugrastim.
Pazar sabahi da gun dogumundan 20 dakika sonra uyanip (gun 8'de doguyor burada:P), 'hayda bre' edalariyla calisma rutinime dondum.

Artik keyfim yerinde!









Haydi guzel bi haftaya o zaman!

Happy new week!



20 comments:

  1. Post yapamadığım zamanlar o ayı 1-2 post ile kapamanın korkuyla karışık endişesini öyle iyi biliyorum ki :)) Güzel yüzünü yılın ilk ayı bitmeden bir kez daha görmüş olmak ne kadar keyifli oldu SvG'im. Eteğin siyah payetlerini bel kemerinde de görünce ufak bir "vaaaay" çıktı ağzımdan, kışın kazakların salaş havasını şıklaştırmak çok daha zordur ama bu mini fiyonlu bel kemeri, deri eldivenler ve tatlı buklelerinin arasından gözüken küpelerinde insanın içini ısıtan bir o kadar da şık bir outfit olmuş. Botların cool havasına ve arkanda tüm haşmeti ile muazzam güzellikte bir fon oluşturan kaleye değinmiyorum bile :))

    ReplyDelete
  2. Ben ise gitmek icin altida kalkiyorken gunun dogumunun sekizde olmasini kabullenmek kabus gibi olursu herhalde. Sicacik gorunumlu bogazli kazagin cok hosmus ;) Keyifli haftalar hepimize, hemencecik gecsin is gunleri yine cuma mutlulugunu yasayalim :))

    ReplyDelete
  3. kemerle etek harika bir ikili olmuş ;)

    ReplyDelete
  4. beldeki fiyonk ve birazcık pul payetle nasıl tatlı bir kombin buu! ♥ sana hayranım, keçileri kaçırmıyorsun ve üstüne bu denli pozitif kalabiliyorsun :) çok çok güzel bi haftayı haketmişsin, hepimizin pazartesisi sendromsuz olsun ^^

    ReplyDelete
  5. Saçların bu postta sanki daha daha daha (zaten güzel ama) harika olmuş sanki! Vee özellikle söylemem gerek sana fiyonklu detaylar çok yakışıyor .Bu kemere bayıldım,eteğin de öyle süpersin ;)

    ReplyDelete
  6. sen, manzara, heosi çok güzel canım!! :)

    ReplyDelete
  7. guzel haftalar olsun mınnosum:)
    parıl parıl parlıosun bu hafta zaten sahane gececek emınım:)
    bende pullu eteklerımı daha sık giymek istitorum fabrika da pek mumkun olamıyor :(

    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. nasıl da güzel olmuşsun ki ^.^

    ReplyDelete
  9. Buklelerin güzelliğinden çoğu posttaki kombin detaylarına bakamıyorum valla. ben tam bir kıvırcık saç hastasıyım.sebebi ise kendi pırasa düzlüğünde saçlarım :)..kazağın rengi ve deri eldivenlerini de çok sevdim.

    ReplyDelete
  10. bukle saclarrr mınnos etekkk ve kemer sonra fıyonk gerınce aklama gelen sen...ıyı kı yaptın post canım senın postların bahar tadında...kosturmacalar guzeldır mutluysan.. :))) bır daha kı sfeere gorusmek uzreeeee turkıyedeee

    ReplyDelete
  11. bayıldım o eteğe nasıl yakışmış! harika görünüyosun... ama o botlar nerden çok sevdim onları:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Botlar Zara ama gecen seneden:/
      Ve cok tesekkurler;)

      Delete
  12. etek ve kemer uyumu saclarin ve kazagin ve arkandaki o guzel manzara hepsi bir butun super gorunuyorsun sevgicim :)

    ReplyDelete
  13. ciddi ifadeni severim senin bıcır bıcır suratlı allı pullu kelebenk! <3
    evine gittin de noldu, ne güzel yiyo içiyo egleniyoduk burda :) şimdi işin yoksa orda ayıkla çöpleri (anladın sen aahuaahuahau:P)
    hadi yaz gelsin diye sayıklama sebeplerimden birisin, bilesin! ^.^

    ReplyDelete
  14. kemerine kurban :D:D valla sevgican sen ve enerjin, süpersiniz :D

    ReplyDelete
  15. ya ben yorum yapmıstım ılk ıphone yorum atma deneyımımdı aglarım he :(

    ReplyDelete
  16. hoş geldin hoş geldin ^^ eteğin çok tatlı! bende de çok benzeri var hatta ama bu kış hasta olmaktan etek giymeye fırsat bulamadım :/ neyse sen benim yerime de giy, öpüyorum koskocaman!!

    ReplyDelete
  17. yaaaaa sönük sisli pavia kesinlikle senin gibi birini bünyesinde barındırmalı yoksa o sabahlar o kıs soguk sabahları hıc cekılmez :)sabah saatlerınde bıle bu denli olman :) ne diyim alkıslarla yasa sen hep bend önünde eğiliyim polyannam

    ReplyDelete
  18. Evine hosgeldin ve cok kolay gelsin, tempon cok yogun, havalar da soguk, aman kendine cok iyi bak bu kosturmaca icinde. Siyah ve bej uyumun cok hos olmus, o fiyonklu kemer kombininin anahtar noktasi olmus : )

    ReplyDelete
  19. suan yasadigim duygunun tam ozeti bu tatlim.. paris muthisti.. cok yorulduk ama degdi bu yorgunluga.. Donuste bir sacmalik yapip her aksamimi doldurmustum ve bu is cidden beni daha da yorgun yapti.. Uzerine Alpcan'da yok.. simdi sen gel post yap.. Ne mumkun ! :))) Ama merak etme hafta sonu once bi Brugge, sonra bi mim sonra da Paris icin calisma yapacagim.. ;) Hosgeldin sevine tekrar bitanem.. Istanbul'a gelmeni coook istiyorum inan ! Bu arada ben 6 Subat sabahi geliyorum Milano'ya..7/8 Subat belki bi kahve icimi Ecem sen ben bulusabilir miyiz ki ? benim cidden cok az vaktim var ama bir kahve icimi bile olsa sizi gormek cok istiyorum.. :) Mutlaka haberleselimmmm bitanem Sevgi'cimmm..

    ReplyDelete

I♥Comments!