Monday, July 30, 2012

Paris is...

Cafes, food...

Paris, adim basi kafelerden olusmus bir sehir. Bu haliyle meshur zaten.
Bunu bilen yerlileri kafelerini guzelligiyle gozumuze sokmaktan cekinmiyor haliyle.
Tabi ki sikayetci degiliz! :)

Kafeler her turlu ogun amaci icin kullanilabilir, menu yeterince zengin.
Ister sabahlari 'croissant, café' yaparsiniz
 Ister oglenleri 'croque monsieur/madame, rosé de Provence'
Ister aksamlari 'soupe à l'oignon, steak, bordeaux'
Ara ogunleri ise;
tatli tuzlu binbir cesit leziz kreple, 
fotograflama vakti ayirmadan sabirsizlikla yedigin tatlilarla,
haslanmis yumurtasi eksik olmayan zengin salatalarla,
 gecirebilirsin.









Water makes you cry, wine makes you sing?:))

'Su aglatir, sarap caglatir' da denilebilir;)

Yemek icin tek tek adres vermek olmaz herhalde.
Gozunuze en Fransiz gelen yeri bulun, oturun, keyfini cikarin;)

Biz aksam yemekleri icin St. Michel ve Latin bolgesini tercih ettik. 
Kirmizi ete, peynire, escargot'ya (nam-i deger salyangoz;)) doyduk:) 


Sogan corbasi...
Icmeye doyulmayacak, ictikce doyulacak sahane sey!

Etin her cesidi, sarabin her cesidi, erimis peynirin her cesidi...
Her seyden tatmak lazim;)

Fransiz macaronu yemeden olur mu;)
Ekmek bulamayinca yenilecek sey o!:))






Friday, July 27, 2012

Pastel♥Vivid

It is 'zanzare tigre/tiger mosquitoes' time in Pavia!
Ah, I hate them so much! They're so cruel, sucked all my blood.
It is not easy to stay outside without any protection against them.
It is already hard to stand on rocky roads while wearing heels, I also have to fight them.

Regardless of that unpleasant issue, hope you liked my outfit composed of pastel and vivid colors;)
Mini dress from OASAP worn as a top;)


Pavia'da Agustos demek; insanin beynini pisirmeye niyetli bir hava ve pismis insani yemeye calisan 'zanzare tigre' yani kaplan yirticiligindaki sivrisineklerdir.
Bir sivrisinek kac kere isirabilir, ne kadar zarar verebilir ki derseniz kanitlarla gelebilirim.
Ama saldiriya ugramis kolumu, bacagimi, ayagimi gormek istemeyebilirsiniz. 
Illa ki gorecegim derseniz buyrun.

Bir de organize calisiyor bunlar. 
Bu oglen her iki kolumda da ayni yerde, is basinda iki tanesini yakaladim.
Simetrik bir sanat yapmaya calisiyorlardi!

Ayrica, oyle elinizi, kolunuzu, bacaginizi hareket ettirmekle kaciramiyorsunuz da bunlari! 
Illa ki iyi bir Osmanli tokatini hak ediyorlar!

Kasimazsaniz hemen sismiyor, bi sure sonra kasinti da gidiyor.
Ama pusuya yatmis etkileri,1-2 gun sonra sizi uykuda yakaliyor, kasinirken uyaniyorsunuz.

Aslinda bu post'un konusu bu olmayacakti ama su an kasinmamak icin bu acimi paylasmak istedim :)

Acima ortak olup, biraz pastel, biraz canli renkli bu kombini sevdiniz mi bakalim;)
Yuzumdeki mutsuzluklari gordugunuzde bilin ki, yeni bir isirigim daha olmus:/












Sineksiz serin gunleriniz olsun;)

(Duvari fon olarak, tepe tepe kullanmisim di mi:P)



Paris is...

Eiffel Tower...







To be continued...

Friday, July 20, 2012

Believe in miracles


Here was an abandoned blog for a while due to its depressed blogger!
We badly wanted to go to Paris for a long time but there was an obstacle every time.
Then, I gave up! My husband had to go to meet his family.
Then, a miracle happened! I learned that I can travel with the visa that I have.
Then, I found myself in Paris:)
Here is the happy me back from Paris and Paris posts are in progress:)



SvGLove’in blogunu oksuz birakmasi, hatta bazen melankolik, bazen neseli buldugu bir sarkiyi son post yapmasinin zincirleme sebepleri var.
Soyle ki; neredeyse bir yil onceden temelleri atilmis Paris gezisi, ikinci defa Turk olma engeli takilmis (vize, oturma izni vs.), her turlu care denenmis, lakin sonuc elde edilememistir.
Mutsuzluk sessizligine burunmus bir halde, icimde kucucuk bir umutla mucize olmasi icin dua ediyordum.
Cumartesi birlikte cikacagimiz yolculuga, HAYAT’i tek basina ugurlayip, teselli niyetli kendimi vitrinlerinde ‘SALDI’ yazan Milano sokaklarinda alisverise biraktim.

Sonra iki melek belirdi karsimda. Hem de cennet gibi bi yerde, Pronovias’ta:P Benim bu iki melek arkadasim mucizeyi oracikta soyleyiverdi bana; su an sahip oldugum vizeyle Avrupa ulkelerinde serbeste dolasabiliyormusum! Ve 2010 yururluge girmis bu kanundan Italyan polislerin henuz haberi yok!

Ne yapacagimi bilmez bi halde, karnimda kelebeklerle, elimde alisveris posetleri ile evime geldim. Bu iki melek benim karnimi doyurdu, hazirlanmami bekledi, evlerinde yatirdi, sabah da uykularindan uyanip beni Paris’e yolcu ettiler. Seviyorum sizi!

Iste boyle...Bir seyin olmasi gerekiyorsa, olacaktir, er ya da gec.
Sizi Paris’ten donmus halimle birakiyorum ve Paris fotolarimi ayiklamaya geciyorum:)

Inanin mucizelere, dualara, olur mu:)







Mesela Marc'cim da bana sans getirmis olabilir;) O gun benimle olan her sey sans objem artik!







With love<3


Monday, July 9, 2012

Giorno migliore


I love wearing shorts like that. They look like skirt and are quite convenient for work. The only thing I don’t like is that they get easily wrinkled! Before the photo shoot, I should iron it and should not sit down!
As choosing pale colours for outfit, I wanted to have vibrant colours on accessories, red is good choice ;)


  
HAYAT gecenlerde kucuk bi hesap yapmis; gunde ortalama yarim saat olmak uzere bir ayda bir gunden fazla beni bekliyormus.
Benim dudak buzme eylemine girismem uzerine, ‘bundan kesinlikle sikayetci olmadigini’ da ekledi!:)
Tamam, hesap konusunda hakli olabilir. Lakin ben de soyle bir hesap yaptim:

-          Normal zamanda (bu aralar ders asistani oldugundan anormal zamanlardayiz) ben daha erken kalkiyorum, spora gidiyorum. O bu arada uyuyor.
-          Spordan dondugumde ya uyanmis dus almis aliyor, ya da hala uyuyor. Ben hemen dusa giriyorum.
-          Onun banyo isi benden once de, sonra da olsa tabi ki cok daha kisa suruyor.  Bense en az 20 dk. banyo sonrasi aktivitelerle zaman geciriyorum.
-          Giyinme faslinda yarisiriz:P Saka tabi ki! Dolap onunde gecirdigimiz zamanda da buyukce bir fark var.
-          Ben giyinip, suslenirken HAYAT da kah ders calisir, kah kahvalti hazirlar, kah ogle yemegini hazirlar, ya da hepsi birden:P
-          Sonra ben gider bi daha kiyafet degistiririm, bi daha bi daha...

Ben bu hesabi burada birakmaya karar verdim, icinden cikamayacagim. 
Adam hakli! Bunlara ragmen beni bekliyorsa, hatta yeri geldiginde bundan yakiniyorsa, bana hesap falan yapmak dusmez!

Ha bir de ustune haydi cekime diye yorgun argin surukluyorum oraya buraya. Allahtan fotograf cekmeyi ve beni seviyor^_^
Hatta 4. cicek olarak beni koyuyor fotograf konseptine;)














Haftaya baslangic sarkisi da bu olsun mu?
En guzelinden bi hafta olsun!

Giorgia- Il mio Giorno Migliore