Friday, December 21, 2012

Two of it

It is already holiday mood in Italy. Offices are empty but streets are full of people for Christmas shopping.
We don't wanna get into that mess, instead we'll be spending a peaceful weekend at home.
Then, back home, to Turkey. Goodbye 2012, welcome 2013 :)


Coktan tatil moduna girmis durumda Italya. Ofisler bos, sokaklar dolu.
Sakin bir hafta sonu gecirebilelim diye, bugunden alisverislerimizi bitirmek niyetindeyiz. 
Sonrasinda Turkiye, 2012'yi anilarla ugurlama, 2013'u umutlarla karsilama.
Heyecanliyim.







23 comments:

  1. Pantolon ve ruja bayıldım ayyy çok şeker olmuşsun gel sarıl bana ♥

    ReplyDelete
  2. çifter çifter sevgiiiiii <3 hadi gel artık, yapcak cok iş var beybi görl ^,^

    ReplyDelete
  3. sevgiiiii çok mu çok tatlısın bayıldım sanaaa :) !!

    ReplyDelete
  4. çok şeker ve üşümüş görünüyorsun tatlım:))

    ReplyDelete
  5. tilkili kazak on numero olmuş çoook şirin ihihi^^

    ReplyDelete
  6. Çok şirin, çok tatlı:) Özellikle fotoğrafların ortadan simetrik bir şekilde birleştirilmesi ne güzel olmuş!

    ReplyDelete
  7. Sevimli tilki deseni ile birlikte içli dışlı kazak kombinin harika olmuş. Ve tabi ki kıvırcık marul saçlarınla mükemmel uyan bombetta şapkan ile daha da harikalaştırmışsın bu kombinini. Keşke İstanbul biraz daha sıcak olsa daa bende bu cicilerimden giyebilsem. Buralar biraz soğuk malesef, Yine de hoş geliyorsun ana vatana =)
    Sevgiler,
    idil

    ReplyDelete
  8. Bu model şapkayı yakıştırdığım ender insanlardansın cidden!

    ReplyDelete
  9. güzelliğinden ölcen. kazak mükemmel ötesi <3 sen de öylesin cidden!!! :)

    ReplyDelete
  10. çok tatlııııı!!! karlar içinde tilkili kazak çok uyumlu ikili, doğal olmuş:))) çok sevdim, pantolonun aynısından bende de var sanırım bi tık açık rengi. Güleryüzün ve enerjinle harikasın!

    ReplyDelete
  11. SvG'im o ümitleri birlikte karşılayabilmeyi ne çok isterdim! :)senin sevgi dolu kalbinde hep yeni umutlar, güzellikler açsın bi tanem 2013 size hayal edebileceğiniz her şeyi fazlası ile versin :)) kazağını öyle çok beğendim ki, bana küçük prens'in tilkisini anımsattı ve sevinçle karışık biraz da hüzünlü bir duygu kapladı içimi. Öpülesi buklelerinin üstünde şapka ve deri kısa eldivenler kışı karşılamanın kuşkusuz en şık yanı ve cepli pantolonu kombinleme özrüne sahip birisi olarak bu look'tan fazlası ile ilhamımı aldım, kocaman öptüm ve kaçtım meleğim :))

    ReplyDelete
  12. üşümüş ve güzelleşmiş bir halin var:)
    ps:sessizdim uzun zamandır ama takipteydim :)

    ReplyDelete
  13. bu arada ben herseye ragmen hayat güzel blogunun sahibi:)

    ReplyDelete
  14. yaa kazağının tatlılığı beni benden aldı, çok üşümüşsün sen orda, evet gel türkiyeye :))

    ReplyDelete
  15. gelirken izmire bir tutam kar getirirmisin bende sana güneş veririm:) çok tatlı görünüyorsun her zamanki gibi:)

    ReplyDelete
  16. Sana pıtırcık diyecegim bundan sonra cok tatlısın sen ya maşallah :) şimdiden TÜrkiye tatili için iyi tatiller diliyorum :)

    ReplyDelete
  17. kazağının şirinliği...
    daha yeni üyen oldum=)
    öperim
    ben de beklerm =)

    ReplyDelete
  18. su kargo pantolonlarına bayılıyorum hatta gecenlerde h&m maternty koleksıyonundan kaptım hemde sneınkı gıbı dar olanlarda ama senın gıbı cıtı pıtı olamadım ve sevgım :)

    ReplyDelete
  19. Ah karli fotolar,bizden fazla gunes gordunuz ama bizden erken kar gordunuz :))) Ozendim Sevgi'cim,burda da yagsa bir an once :) Tilkigi kazagini hatirladim :P pantolon da harika, opucukler Sevgi'cim ^*^

    ReplyDelete
  20. bu kadar zamandir nasil olduysa yeni buldum blogunu. Ismi cok tanidik oldugu icin sanki biliyorum ve daha once de ziyaret etmistim gibi geliyordu ama belki de blog dizaynini degistirdin :)
    neticede cok begendim blogunu ve kombinlerini. Ozellikle bu kazagin ve botlarin harika.

    Iyi seneler

    http://www.stylishtimes.net

    ReplyDelete
  21. Bu ayna efektli kolajlari cok sevdim, ben de istiyorum. Kazagina da bayildim tabiki : ) TR den dondunuz mu acaba? : ) Umarim 2013 e guzel bir giris olmustur, aile ile sicacik : )

    ReplyDelete
  22. nasıl sıcak bir post olmuş böyle, görüntülerin aksine....çok beğendim, tüm parçalar senin üstünde bir bütünlük oluşturmuş...çok sevdim, kolaj ayrıca başarılı olmuş, tebrik ederim bitanem...

    öperim çok

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    ReplyDelete

I♥Comments!