Saturday, December 1, 2012

Saturday mood

Resting at home on a rainy Saturday, holding my coffee mug and feeding myself with great ideas on web.

Cumartesi gunu tembelligime eslik eden kahvem ile modumu eglenceli seviyelere cikariyorum, sanal gezilerim sayesinde.
Dimaglari acan fikirler icin buyrun buradan.


Kitap okumak her yerde, her an zevkli ama boylesi evleri olsa ne guzel olur.
Book shelves or homes;)

Tasarimcilar/Designers: Mebrure Oral, Stanislav Katz, Dripta Roy, Jongho Park.

Evan Robertson'dan dolu dolu anlamli cizimler...
'Well said' w/ 'Great Illustrations' by Evan Robertson.
Etsy Shop, Here


Eglence ve yaraticilik fiskiran kartvizitler: Hangi mesleklerin sizce?:)
Business cards, fun and clever! Which businesses, you think?


Ve ambalajlar, yine yaraticilik kokan!
Creative packaging!


All inspired by BoredPanda, more here.

Happy weekend!



9 comments:

  1. Bulutlu kitaplığı çok beğendim :)

    ReplyDelete
  2. çilek olanı alıyım yeter çok sevimli ve şahaneeeeeeeee

    ReplyDelete
  3. vaaayyyy kitaplıklar başta olmak üzere her birini çoookkk sevdiiim :D

    ReplyDelete
  4. hahahha bayıldım hele o arılara:))

    ReplyDelete
  5. Ben bu postu kacirmisim.. yogunluk azaldi derken birden cogaldi.. inan vaktim olmuyor.. oysaki ne sahaneymis.. Insani mutlu edecek yaraticiliklar bunlar.. Sanirim ben gorsel guzelliklerle ciddi besleniyorum.. :)) Tesekkurler Sevgi'cim.. :)

    ReplyDelete
  6. Kesinlikle bulutlu kitaplık favorim..
    Oturma odamda olsun isterdim :)))
    Kendime ait bir oturma odam olsaydı ;p

    ReplyDelete

I♥Comments!