Tuesday, December 18, 2012

Gift season

New discovery: NotOnTheHighStreet
Amazing online shop with lots of gift ideas. I cannot stop myself wandering in that shop for hours!
Unique items... Lovely pieces... Personalized gift options...
They're just perfect for a perfect start!


Yeni bir yil baslarken hediye alip vermek bence pek anlamli bir alis-veris.
Diger ozel gunlerin aksine (bkz. sevgililer gunu vs.)!

Yeni yil, yeni bir baslangic sonucta, tum insanlik tarafindan kabul gormus bi baslangic.
Gerci yeni baslangiclar yapmak insanogluna mahsus, ne zaman isterse!

Yeni bir baslangicla hediyenin alakasi ne derseniz? Motivasyon, mutluluk, enerji depolamasi icin:)

Gelelim fikirlere...Anlamli, eglenceli olanlarina.






Hepsi yeni kesfim, tek tek tum urunlerine bakmak istedigim NotOnTheHighStreet'ten.
Yuzlerce urun cesidi, ozgun fikirler, kisisellestirilebilir hediyeler...
Hediye derdine bire bir care;)

Sepetimi tika basa doldurabilecek olsam da, bir kismini 'ben bunu yaparim' 'aa ben bunu baski yaptiririm' diyerek eleyebiliyorum.

Bunlar disinda soyle gozumu gonlumu acacak yeni yil hediyelerle senlensem derseniz, uc guzelden iki hediye var:
BeTwinUs'tan yeni yil ruhuna uygun kirmizi sahane bir canta,  Lulu's Life'tan yeni yila isil isil baslamak icin cok guzel bir yaka ignesi:




9 comments:

  1. canimsinnn.. Ne guzel bir post olmus derken postu bize baglamissin.. Bebeimmsin.. Cok tesekkur ederim... Hediyelerimden birinin motto olmasina karar verdim bile.. Kime hediye etsemki sorusunun cevabi ise en cok ihtiyaci olana olsun.. ;) ise yrasin hep goz onunde olsun.. :) operim tatlim !

    ReplyDelete
  2. valla kuzucum cok ıyı baglamıssın ıkı cekılısede katılan bırı olarak ya cıkarsa dıyıp ellerı havaya kaldıryorum :)

    ReplyDelete
  3. Ceroya katiliyorum iki cekilisede dogum gunumu dusunerek katildim zira eger bunlar bana cikarsa iki guzel de bana bise almak zorunda kalmaz hahah :p Ve senin secenekler enfesss <333

    ReplyDelete
  4. Evet ikisininde çekilişleri harika, katıldım ve bana çıkmasını gerçektende umut ediyorum :) hediye fikirlerinin çok olduğu sitelere bayılıyorum ve verdiğin site ise akşam karıştırmak üzere not edildi.

    ReplyDelete
  5. ayyy yerim bunlar çooook güzel be yavvvv :)

    ReplyDelete
  6. hehehe ne güzel baglamışsın kuzu yaaaa:) ikisine de katıldım, iyi olan kazansın diyorum, yani ben ahaahauahau:P
    ya bide o hediye fikirleri arasındaki "keep calm and give me a kiss" tulumundan bize göre var mıdır? yada içindekiyle birlikte mi alsak direk? el ele tutuşalım hadi :))))

    ReplyDelete
  7. winter is coming çantasına aşık oldum gerçekten de.

    ReplyDelete
  8. tum cekılıslere katıldım ben ne guzeldr degıl mı hedıyelesmek :))) bu arada anklaraya gelıyormususn ayarlayın bende geleyım hemen:)

    ReplyDelete
  9. Bu hediyelerin hepsi birbirinden güzel SvG'm :) kedili çanta bir de add to basket tulumuna bayıldım, hediyelerde bu şekilde yaratıcı dokunuşların olması onları daha da özel kılıyor. Bu tatlı postun sonunda bize de yer verdiğin için teşekkürler bi tanem :))

    ReplyDelete

I♥Comments!