Friday, December 7, 2012

DIY: Lace Statement Necklace

Piece of lace from a very old t-shirt: turns into a necklace with the help of my dear nail polishes;)


Kendisini kaybetmis bir tisortun yakasindan sokulen bir parca gupur/dantel, zihinde bir kolyeye donusuverir.
Yalniz, kendini kaybetmislikten tekrar sekle nasil sokmak lazim? Kolalamak? Nasil yapilir bilinmez.
Bu ojeler bana niye bakiyor ki, bir sey mi anlatmaya calisiyorlar acaba?
Sonrasini hatirlamiyorum:)
Sonuc:






Isiltili bir hafta sonu olsun, hadi!


13 comments:

  1. bayıldım ben hem kolyene hem anlatışına:)

    ReplyDelete
  2. aaa supersin benim aklima gelmezdi bak, gerci benim takiyla aram pek yok ondanda olabilir heheh:)) en kisa zamanda uzerinde gorelim lutfen canimm:)

    ReplyDelete
  3. ha ha muhteşem hazır da moda iken almam yaparım :)

    ReplyDelete
  4. bende yaptım ama oje aklıma gelmedi
    boncuk ve inci ile üstünden geçtim
    bu da süpermiş :)

    sevgiler

    ReplyDelete
  5. harıkaaaa bı diy!ınanılmaz guzel fikir canım benım! kocaman kucakladım yıne:* ve optumm tabı kı!

    ReplyDelete
  6. süper olmuş bu, bundan da sıkılıp yenilemek isteediğinde komple simsiyah ojeyle boyayıp yeni bir görünüm kazandırırsın. vintage'in dibine vurmuş olursun :)

    ReplyDelete
  7. amannn ne iyi olmuş sana baktıkları onların :)
    ellerıne saglık canım benım:)



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ne sahane bir kadinsin! Hem de ne.. Bu yaratici calisma icin seni defalarca opebilirim... :))) xxx iyi pazarlar bebegimm

    ReplyDelete
  9. hiiii DIYDIY kelebegim benim :))) yaratıcı kafana saglık, gel öpcem :*

    ReplyDelete
  10. Super duper olmus bu, cok begendim, ilham aldim. Ilk firsatta boynunda da gorelim : )

    ReplyDelete
  11. Vay vayyy vayyy ne kadar güzel olmuş, ellerine sağlık, tam senlik kolye olmuş romantik-vintage...

    ReplyDelete
  12. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık benim yaratıcı arkadaşım.

    ReplyDelete

I♥Comments!