Monday, November 26, 2012

We're fine

It's time to get away from illness, loneliness, disappointment and despair...
It is a new week, new start with little pieces of happiness.
Take advantage of it as much as you can.
Happy week!


Mutlu bir hafta olsun istiyorum...
Hastaliktan, yalnizliktan, hayal kirikligindan, umutsuzluktan irak...
Insanin ruhunu bunlardan baska curuten yok!

Ruhu canlandirmaksa o kadar zor degil aslinda, basit:

Gri gokyuzune renklendiren, isil isil, rengarenk bir kolye; el emegi hem de, Bilge'cigimden
Kis gunu sicacik tutan bir kazak, hep guvenebilecegin (evet, evet kazaktan bahsediyorum:))...
Internetten ilk kez yaptigin pantolon alisverisinin, favori pantolonun olarak sonuclanmasi....
Fotograf cekimi yaparken, minik bir kiz cocugunun seni 'principessa' sanmasi...
Bu fotograflar sonrasi bulusulan uc guzel insanla gecirilen tatli vakit (bkz. sag kolon, InstaLove fotolari)

Mutlu bir hafta olacak bence:)














48 comments:

  1. bu siyah beyaz kombinde mavi nede güzel parlamış, bayıldım şeker kız candy seniii:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Guzelliik renklerden arindim, maviden kacamadim iste:))

      Delete
  2. Çok tatlı :))) Sana Şirine desem ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim derim o zaman;))

      Delete
  3. siyah beyazla en sevdigim renklerden biri sanırım mavi! renk uyumuna bayıldım kelebeyim ^.^
    o 3 güzel insanı bi daha görürsen benden selam söyle onlara:)
    şahane geçmemesi icin hicbir sebep yok bence, cok güzel bi hafta olsun diliyorum ben de ve kocamanından kucaklıyorum seni sevimli kıvırcık marulum benim <333333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kelebegin opsun seni;*
      Ehihi, o 3 guzel insanla belki yollarin yeniden kesismesine bi Minikkus da katilacaktir yakinda, hi?
      Haftamiz guzel geciyor dim miii Minikiiim?

      Delete
  4. ama bence senı prenses sanması en normalı ...ozellıkle son pozuna hayran hayran bakıyorum bır yandan bavulumu topluyorum bır yandan uffff keske bırlıkte gıtsek ya dıye porto hayallerıne dalıyorum sapkana yırtık pırtık blujinine :) hayranım benım cesur prensesım usutme burnunun kenarlarına bol bol vicks sur:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Portuu! Biz yine gidecektik ama yollari kesistiremedik be bebek.
      Aaa acaba fotolardan burnumun kizarikligi belli oluyor mu diye baktim:P
      Ya sen olsaydin, kimi prenses sanacagi belli ama di mi<3
      Sarilip, opuom seni;*

      Delete
  5. sonbaharın renkleri içinde mavi bir deniz gibi durmuşsun :)
    şapkan eldivenlerin ve tabii o cici kolyen ne rengarenk ne şeker tıpkı senin gibi.

    Pantolona ayrıca bittiğimi söylemem lazım.
    Güzel haftalar canım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Guzel sacli guzelim ne guzel bir betimleme olmus<3
      Cok tesekkur eder operim seni;*

      Delete
  6. Harika bir fotoğraf çekimi olmuş. Fon şahane, sonbaharın bu en güzel zamanı daha da güzel yakalanamaz heralde. Eee kız da şahane olunca bu yazı tadından yenmez oluyor, mavi eldivenlerine ve şapkana ba-yıl-dım. Bu yazını gördükten sonra uçarak parklara bahçelere gidip çekimler yapmak istedim diyebilirim =) Süpersin!

    Fakat sanırım burası Türkiye değil, yanılıyor muyum? çekim yaptığın yer neresi söylersen çok sevinirim...
    Sevgiler,idil

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idil! Cok tesekkur ederim, nese veren bu sahane yorum icin!
      Ben Italya'da yasiyorum, burasi da Milano:)

      Delete
  7. bu kazağı iki kez elme alıp kasada bıraktım desem...çok pişman oldum şu an çoook ihihi...çok cici kombin süper şirin fotolaaaar pek sevdim^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cook sicak tutan, cook da sevimli olabilen bi kazak bu Valki'cim. Hadi kos al:)

      Delete
  8. bu pantolonun favori pantolon olması şaşırtıcı değil şekerim çok güzelmiş gerçekten :) çivit mavisi şapka ve çanta da süper :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya di mi? Senin de favorin olabilir Hamide'cim, cekinme:P :D

      Delete
  9. bencede bole güzel geçen bir haftasonundan sonra hafta içi harika olmalı :)
    kolye ve pantolona hasta oldum kazakla şapka rengine aşık
    sana bayıldığımdan dolayı kocaman sevgi balonlarımı yolluorum mucukos:)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihihi yerim sevgi baloncuklarini, bu hafta da benden sana gitsin kuzucuk;*

      Delete
  10. canım ya ne şirin olmuşsun özellikle son fotoğrafa bayıldım! insanın mutlu olası geliyor durduğu yerde, öpüyorum seni çok!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laci'm! Insanin boyle bi yorumla mutlu olasi gelmiyor, oluyor bile;) Opucuk opucuk;*;*;*

      Delete
  11. Harika bir cekim olmus ellerinize saglik sen zaten supersin soyleyecek soz yok opuyorum kocaman

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim, ellerine saglik diye sana demeli. Tum ilhamin kolyede oldugu asikar:) Tekrar cok tesekkurler;*

      Delete
  12. ya pantolonuna aşık olmak istiyorum. ayrıca sabah sabah dedikodunu yapmış olabiliriz bir miktar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehihi, keske ben de olsaydim, katilirdim dedikodunuza:P

      Delete
  13. harika bi kombin olmuş yine, kolyeye ve eldivenlere bi başka bayıldım ;)

    ReplyDelete
  14. Kolye, çanta, şapka favorim! :)

    ReplyDelete
  15. Cok severim ben de zebra ve üzerine genelde cingene pembesi ya da saks.
    Cok yakısmıs sana bu kombin:)

    Mutlu bi hafta olmasını dilerim:)
    Çiğdem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cigdem'cim aslinda hic bu ikiliyi bi araya getirmemistim, sonucu ben de sevdim:)
      Mutlu bi hafta olsun bu hafta da;)

      Delete
  16. zebra desenini çook severim, bir de saks maviyle birleşmiş süper ötesi olmuş ^-^

    ReplyDelete
  17. Güzel bir kız, cici kıyafetler ve gönlümü çelen bir kolye ♥
    Çook beğendim seni kuzum !! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minik kuzuu, kocaman kocaman operim seni;*;*;*

      Delete
  18. Ne guzelöolmuşssun sen, bu çantanı çokmbeğeniyorum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daha cok kullanayim o zaman Lulu'cum;*

      Delete
  19. ayy bak ben bu kazaga bakip duruyodum simdi senin ustunde vede cok yakistigini gorunce hemen bir mango yapacagim heheh:)) kombinine ve pozlarina bayildim guzellik:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benim gibi cabuk usuyen biriysen, cok faydasini goreceksin bu kazagin Esra'cim;)

      Delete
  20. Gunaydin Sevgi'mm ! Ne guzel olmussun ve nasil da guzel yazmissin.. Mutlu olmak bu kadar basit aslinda.. Bakmak ve daha onemlisi gormek ! :) Ask'la yaptigin baktigin her nokta sana bu sonucu verir zaten.. Is her dem pozitifi oynamak degil ama pozitifte kalmayi secmek.. :) Oynamak zor ama secmek coook kolay bundan eminim iste ! Pantalonunun bu kadar muthis olmasi ve ilk seferde bu durumu yasamak iste bu pozitif yaklasimin reel bir sonucu olabilir mi sence ? Bence evet ! Cok tatlisin gercekten cok keyifli bir post olmus ! Harika bir Persembe olsun tatlim !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lulu'm sen 'ultimate' pozitiflik ornegisin. Oyle ki, kabina yetmiyor, tasiyor, etrafina (sanaldan bile) bulastiriyorsun. Benimkisi? Gelgitli diyelim;)
      Cok keyifli bi post ise olmasi senin yorumunla ortaya cikti gibi geldi bana. Harika bir Persembe'yi gectim, harika hislerle baslayan bi hafta olacak;)
      Kocaman operim, kocaman kocaman;*;*

      Delete
  21. sevgıcımmmmm sen nasıl seker nasıl ıce sokmalık nasıl enerjı dolusun oyle..mutlulugun oyle bellı kı... harıkasın kombınlerın sen yazıların ben sneı ve blogunu cok sevuıorum bılgıne..bu arada furlada enfes renk yanı en sevdıgımmmmmmmmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yahu kadin sen nasil bir enerji dolusun boyle, yerim!!! Ben de senin dolu dolulugunu, ictenligini, dogalligini cok seviyorum<3

      Delete
  22. ne güzel yazmışsın
    o kazağın indirime girmesini bekliyorum
    çok beğendim

    şapka hep kullan olur mu?
    neşen eksik olmasın canım benim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de insin alirim demistim ama kendimi cok soguk hissettigim bi gunde, verdigi sicakliktan kacamadim kuzum;) Hem burasi Ankara'da gibi 19 derece degil, soguuk:/
      Hep kullanirim boyle sapkalar biliyorsun bebek;)

      Delete
  23. Sevgicim, ne guzel bir kombin bu, bayilirim zebraya ve cobalt maviye, tam benlik olmus. Siyah beyaz ve mavinin muhtesem uyumu, sonbahar fonu da super olmus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aylin'cim kesinlikle tam senlik, iste boyle gelmeliydim yanina;)
      Sonbahar buralarda cok guzel, gelsene;))

      Delete
  24. Siyah-beyaza eşllik eden en datluuuuu renkler...
    1-Sarı (Arı Maya styla)
    2-Kırmızı (Yılbaşı styla)
    3-Saks mavi (Şirine styla) :)))

    Gerçekten çok yakışmış..!
    Bir zamanlar,bir yerde,bir şekilde tanışmış olabilir miyiz canım?
    Fotolara baktıkça; düşündüm düşündüm düşündüm :P
    Bulamadım:)

    www.roomsgardens.blogspot.com
    XOXO


    ReplyDelete

I♥Comments!