Friday, November 9, 2012

Red Spice

Rain...
Enjoy it under your cute umbrella, with your love next to you.



Duydum ki yagmurluymus sizin oralar:)
Bizim burasi taa haftalar once yagmurluydu.
Simdilerde ise bulutsuz bir gozyuzunun verdigi buz gibi soguklar var.
Sabahlari bisikletle ise giderken donma tehlikesi gecirdigim anlar oluyor!

Ama yagmur da yurumek (bisiklete binmek degil!), hem de sevimli bir semsiye ile sevilesi bi'sey.
Yagmuru da bu acidan bakarak sevin bence;)











Mutlu hafta bitirisleri o zaman<3


28 comments:

  1. ne güzel kareler yine.
    Son fotoda çiçek çanta şemsiye uyumu ;)

    ReplyDelete
  2. guzel bir sokakta guzel bir kombin ve havalara inat insanin icini acan kirmizi bir semsiye harikasin sevgicim :))

    ReplyDelete
  3. Saçlarının bukleleri okadar güzeli ki :)
    aksesuarlarda kırmızı kullanıp patlatmışsın dikkatleri üzerin ;)

    ReplyDelete
  4. bir bors canavarı olrak yerım senı bu sorttun baya benzerı bende var ocak gıbı yanına geldıgımde gıysem mı ne :)

    ReplyDelete
  5. sana da mutlu ve kuru haftasonları dilerim kelebeyim:)
    ben de bu daracık ve birbirinden neşeli sokaklarda kaybolmak istiyorum artık yeaa, ben de gelcem oraya bananeee ^.^

    ReplyDelete
  6. Sevgicim bu aralar şirine bir şemsiye arayışındayım buna vuruldum, burada var mıdır acaba??? Çantayla uyumu da gözümden kaçmadı. Yine her zamanki gibi çok güzel resimler, arka fonlar zaten çok başka:)Öperim çok

    Yeşim

    http://nils-mum.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yesim'cim Turkiye'de de vardir elbet, olmayan yok:) Ama olur da bulursam, TR'ye gelirken getiririm sana bi tane;) Nilos ve annesi sirine sirine yuruyebilsin yagmurda;))

      Delete
  7. yahu yemelik olmussun ! yine o muzur gulus falan.. insanin icini aciyorsun :) Bisikletle ise gidiyor olman sahane.. Ne sanslisin.. Masallah.. Ve yagmur'u olumsuz mutsuz algilamayan bir tatli olmani da ayri bir seviyorum.. Sikayet etmeyen mutlu insan candir benim icin ! harika bir hafta sonu olsun hepimize tatlimmm :)

    ReplyDelete
  8. Kirmiziliiiiiiiiim nasil tatli gorunuyorsun cok guzel kareler bende sevimli bi semsiye arayisindayim elimdeki cok ciddi duruyor :))))))))

    ReplyDelete
  9. ayyy ne şeker olmuşsun...o şemsiye rengi ne kadar da güzel :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. nerelerdeydin özledim seni ve postlarını <3
    kırmızılarla renklenmişsin yine, bir de son fotoğrafın tatlılığı ^^

    mutlu hafta bitirişleri sana daa ;)

    ReplyDelete
  11. Çok tatlısın yineee:) Mutlu hafta sonları sanaaaa.

    ReplyDelete
  12. İzmire soğu daha dün geldi:) şanslısıyız ama yaz berbat burada:) sende çok tatlı görünüyorsun kuzum:)

    ReplyDelete
  13. ayy yaa ben senin fotoğraflarını görünce direkt ŞİRİN ŞEYY demek istiyorumm :)

    Yine çok şirin ve güzelsin :D

    ReplyDelete
  14. ay ben senin bootielerini mi yesemmm şortunu mu yeseeem yakandaki takıları mı yesem neyini yesem kuzuuummm :D

    ReplyDelete
  15. kırmızı şemsiye gri yağmurlu bi güne en çok yakıştırdığım şey! <3

    ReplyDelete
  16. yağmurun içinde kıpkırmızı pek tatlısın kuzucum:)
    şorta bayıldım ne kadar yakışmış :)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Bluzundaki süslemeler bana ilham verdi birden, eğer koltuğumdan kalkmayı başarabilirsem bu şekilde boğazlı kazağımı süsleyebilirim :D

    ReplyDelete
  18. SvG’cim güzel yüzünü görmeyi özlemişim! :) Ahhh İtalya demek istiyorum, sokakta karşılaşmamız geçirdiğimiz kısıtlı zaman nasıl da masalsıydı bu karelere, daracık sokaklara giderken o anlara döndüm. Yağmurda böylesine tatlı mini nostaljik puantiyeleri kalbimi çalan bir şemsiye ile yürümenin keyfini düşünüyorum da, dondurucu soğuk bile vız gelebilir :) outfitinde birçok şeyi çok çok sevdim SvG’cim, hangi birini daha çok dersen prenses kol bluzuna iliştirdiğin o çok tatlı broşları, zor taşınan yüksek bel şortunun jilet gibi duruşunu :) ve grinin cool, bir parça donuk havasını ısıtıp renk katan çantanı diyebilirim. Bir de her daim gülüşüne çocuksu bir masumluk ve güzellik katan buklelerini! :)

    ReplyDelete
  19. yağmurlu güne renk katmışsın :)

    ReplyDelete
  20. ben semsiyeye bayildim :) cok tatli

    hepsisatista.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. tatlılığından ölcek gibisin yahu :) bu arada çantan ne güzelmiş

    ReplyDelete
  22. yaaaaaaaa yakana konan kuslarrrr semsıyen cantan ay sen ne sevımlısın oyle..yagmuru severım ama camur fırlatmayan arabalar olmasa:((

    ReplyDelete
  23. love the shoes!
    these are just so innovative!
    Nice to meet you anyway =)
    Xoxo Marty
    The Fashion Coffee

    ReplyDelete
  24. Broşlar... griye can katan kırmızı... hangisinden söz etsem ki? her zamanki gibi uyum içindesin :)

    ReplyDelete

I♥Comments!