Thursday, November 15, 2012

Little talks

I don't know how many SvGLove there are in me but:
One day, the one from 40 years ago jumps out of me, next day the one from the teenage days...
I try not to think which one I get along most, I just enjoy the day;)

Bir gun 40 yil oncesinden gelmis gibiyken, ertesi gun yirtik pirtik bi pantolonla ise gidebiliyorum.
Icimde kac cesit Sevgi var acaba?
En cok hangisine yakinim diye dusunuyorum, sonra bos veriyorum:)
Her gun bir baskasi baskin geliyor iste.

Peki siz en cok hangi SvGLove'i tanir,seversiniz^_^






Awesome song by Of Monsters and Men-Little Talks...

Worth to listen;)

Bu postta az konustum diye icin mi bu sarkiyi sectim, yoksa sarkiyi dinlerken az konusma istegim mi dogdu bilemeyecegim ama ben sarkiyi bir kac kez daha dinleyecegim.
Belki siz de seversiniz, hi?




22 comments:

  1. amanınnnnnnnnnnnn harika olmuş benim kuzummm:)

    ReplyDelete
  2. ben renkli insanları severim değişken olman ne güzel :)

    bu arada bloğuma çekilişe beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2012/11/cekilis-mango-canta.html

    ReplyDelete
  3. Onu bunu bilmiyorum ama her halinle cok ama cok tatlisin. Blogundan enerji alarak cikiyorum. Sevgiler. :-)

    ReplyDelete
  4. Sevgiciğim, her halinle güzelsin... 40 yıl öncesi de bugünü de yakışıyor sana...

    ReplyDelete
  5. biz seni her halinlen seviyoruz kıvırcığım kuzuum :D

    ReplyDelete
  6. Ben çok fazla renkli giyinmeyi sevmem ama sana gerçekten çok yakışıyor böyle kıpır kıpır renkli kombinler ;)

    ReplyDelete
  7. dun sidikli kasabasına gittik tiyatroya hep boyle etekler vardı dönüp duruken okadar güzel görüntüydi ki bayıldım sonra ertesı gun senın postunu goruyorum bu evrenden bır mesaj bu sevgını gör mesajı :)

    ReplyDelete
  8. biz her sevgiyi seviyoruz :) şarkıyı da!! ;)

    ReplyDelete
  9. Ben içindeki her SvG’yi ayrı seviyorum, küçük muzip kız çocuğu SvG ayrı tatlı, asi cool chic SvG ayrı çekici, vintage SvG ‘nin nostaljik havası ayrı güzel :) floral desen, minik puantiyeler, kalp ve kurdelalar ise hiç kimseye yakışmadığı kadar yakışıyor sana. Bu kombinde gözlerimiz sevdiğimiz birçok detayı aynı anda gördüğü için bayram etti, yine güzelsin hep güzelsin SvG’cim içindeki farklı stiller hiç solmasın! :)

    ReplyDelete
  10. Bu eteğin benzerinden ben de var ama nasıl giyeceğimi bulamamıştım.Lastiğinin üzerine kemer takmak hiç aklıma gelmemişti.Seni ve ruh haline göre değişen tarzını seviyorum,böyle kal.Görüşmek üzere

    ReplyDelete
  11. ben icindeki bütün sevgileri üst üste koyar yerim öncelikle bunu bilesin <3
    sonralıkla:P bu köylü kızı stili allahım nasıl da cici olmuş yakışmış sana, kınaya filan da gerek yok yani, böyle oldukca orjinal ve sirinsin ^.^ her gün baska bi ruh haliyle uyanıp bambaska bi tarza bürünüp işe giden biri olarak seni benden daha iyi kimse bilemez bebişim, gel sarılcam ince beline, hık diye sıkcam seni:)
    muaaahhhhh :*

    ReplyDelete
  12. Senin giyip tarzına bayılıyorum yaa!! Yine çok cici bir kombin olmuş. Küçülenlerin falan olursa bana yollayabilirsin :D

    ReplyDelete
  13. bence senin bu ruh hallerine gore yansittigin kombinlerin renkli kisiligini gosteriyor, sana da her tarz cok yakisiyor

    ReplyDelete
  14. Kiyafetlerin ile yansittigin ruh hallerine gelmeden once, kivir kivir saclarin, gozlerinden yansittigin ve kucuk sirin kiz cocuklarinin verdigi guzel enerjini seviyorum ben senin :) o yuzden ne giysen guzel, ne giysen sevilesi.

    ReplyDelete
  15. Ben adi uzerinde Sevgi'nin ta kendisini sevdigim icin kesinlikle ne giyse nasil bir dis gorunumu burunse ayri bir seviyorum.. Gecen aksam kizlarla bulustugumuz da da konustuk ! Guzel bakarsan guzel goruyorsun.. sifir kusur.. ! Hayatin anahtari da bu olmali zaten.. Ama bu outfit beni cidden cok mutlu etti.. farkli ama cok sevilesi olmussun canim benim.. Mutlu Cumalar hepimize !

    ReplyDelete
  16. What a beautiful outfit! The combination of your floral top with the bow belt and long skirt is so lovely and feminine :)
    xox,
    Cee

    ReplyDelete
  17. bu kombin tam benlikmiş, bayıldım :)
    not:daha sık yaz :)

    ReplyDelete
  18. her halin her tarzin senin enerjinle ayri bir guzel oluyor ki sevgicim sen hepsinden bize gostermeye devam et :) bu halinlede yine cok guzel gorunuyorsun:))

    ReplyDelete
  19. ben her halını begenıyorum senın cunku hepsını tasıyorsun sen...

    ReplyDelete
  20. Çok hoş bir kombin :) O arkadaki ev de ne şirin öyle, camda kitaplar..

    ReplyDelete
  21. Ben küpelerinle tanımıştım seni :) ama aklımda; kazağın üzerine, elbiseye, eteğe, pantolona kısacası her şeye yakıştırdığın kemerlerle kaldın :) galiba kemer takıntım senin sayende oldu ve bence güzelde oldu :) uzun zamandır bloguna uğrayamıyordum şimdi belim, boynum ağrıyana kadar postlarını okurum artık :)

    ReplyDelete

I♥Comments!