Friday, November 2, 2012

DIY Minnie Sweater

I'm very productive during the cold days, those are my DIY days:P
I love refashioning basic tops and this one transformed into a cute Minnie;)
At the end, there will be no basic tops in my closet:P


Yaz bitince DIY'lara calisan bir kafam var benim. Kis DIY'larini sever de diyebiliriz benim icin.
Taa Ankara'dan bulup, 'aa benim boyle kesik bi kazagim mi varmis' deyip, getirdigim duz yuz kazagima yeni, sirin bir yuz kazandirmak istedim.
(Hayir, cocukluk kazagim degil:P)

Bereketi bol leopar kumas, saklama kutumdaki 'ben bununla bi'sey yaparim ki' fiyongu isimi fazlasiyla gordu.
Ortaya boyle leopar bir Minnie cikti;)


Ve SvGLove'in boyfriend jeans'le ilk deneyimi.
Oyle giydim, boyle giydim, yok olmadi! En sonunda pes ettim.
Sonra son bir sans daha verdim, pacalarinin darligi ruhumu da daraltinca, onlari da kenarlarindan kesiverdim.
Icim rahatladi, gozume de guzel gorundu, 'pantolonu sevmeyen, Minnie'yi sever' dedim giydim, ciktim.










26 comments:

  1. bence de kışın dıy yapmak daha zevkli havanın kasvetini azaltıyor ;) bayıldım minnie'li kazağına, nefis olmuş =) bir de botlarına bayıldım çok çok güzeller

    ReplyDelete
  2. heeyooo ben biliyorumki bu miniyi! DIYlerin en fiyonklusu en tatlısı o <3333

    ReplyDelete
  3. Sahane gorunuyorsunuz!cok guzl,cok sevdim kombini <3

    ReplyDelete
  4. merhaba

    Boyfriend jean i cok begendim cok yakısmıs. Pull&bear sanırım yeni sezon mu acaba?

    ReplyDelete
  5. Beautiful : style, photos, blog !

    ReplyDelete
  6. hahah sahane olmus Sevgi'cimmm ! hatta ben DIY'in yaninda BF jean'e de bayildimmmm :)) kesinlikle daha cok daha sik giymelisin tatlimcim.. Bir de o muzur hallerin cok tatli ! :))

    ReplyDelete
  7. Sen şahane ama botlar daha şahane:) mango'dan mı aldın canım?

    ReplyDelete
  8. Nasil yakismis nasil guzel olmus bayildimmmmmmmmmmmm <3 :-*

    ReplyDelete
  9. Bence cok tatli olmus miki.boyfriend jeans i baskalarinda cok begeniyorum kendime bir turlu yakistiramiyorum.sen de cok guzel durmus daha cok giymelisin sevgicim

    ReplyDelete
  10. aaa ni kadan güzel olmuş yahu :)
    minie ne kadar minnak ne kadar leopar :)
    tabisi çok yakışmış:)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Yaşasın DIY queen geri döndü! Fiyonklarına bayıldım, kombine de tabi:)

    ReplyDelete
  12. ba-yıl-dım^^...inanılmaz şirin olmuş...hele kemerle olan kurdela uyumuna hasta oldum ihihi^^

    ReplyDelete
  13. Miliba vahşi Minnie!! Ne güzel olmuşsun sen :)

    ReplyDelete
  14. Vuhuuuuu pek hoş havalı bir dıy olmuş , kombin olmuş :)

    ReplyDelete
  15. Cook tatlii:) saclarina bayildiim !!

    ReplyDelete
  16. pek tatlı olmussun kuzu yine o kemerindeki fiyonkla minnienin fiyonku çok cici olmuş:)

    ReplyDelete
  17. Hehehe adeta bir şeker topağı yada yok yok tam bir Minnie olmuşssun <333

    ReplyDelete
  18. sekerrırr bence harıka bır dıy bu elıne saglık :))) hahahaha pacalar yırlıtdı rahatladın mı supermıs o zaman ..sen ne gıyersen gıy saclaırn yeter canım

    ReplyDelete
  19. polyannam ellerıne saglık ama sen bukadar marıfetlı olunca ben bole olunca olmuyor .... buarada ayakkabıalrını cok sevdım ha bırde ucuncu bulusmaya ne dersın :)

    ReplyDelete
  20. Çok sevimli olmuş, ellerine sağlık. Sevgilerle :=)))

    ReplyDelete
  21. Bu pantolonu nasıl sevmez ki insan? :) salaş şık bir o kadar da cool duruşunu, minnie’nin tatlılıpı ve leoparın seksiliği ile bütünlemişsin SvG’cim bir de öpücük attığın o kürk mantolu Madonna karen yok mu işte o beni eritti ekran başında! :) ellerine sağlık bu güzel DIY projesi için tatlım!

    ReplyDelete
  22. ben bu pantolonları herkese yakıştırmıyorum ama pantolonu sevmeyen minnieyi sever fikrine hiç katılmadım çünkü çok uyumlu çok güzel olmuş yine bayıldımm :)

    ReplyDelete

I♥Comments!