Monday, October 15, 2012

Sintra, a fairytale


While I am on the way to my hometown, Ankara, you may enjoy Sintra, Portugal.
Have a great week!

Son uzun yolculugumuzun izleri, etkileri henuz gecmemisken, biz bugun yine yollardayiz.
Bu sefer evimize, Ankara'ya gidiyoruz. 

Biliyorum ki Portekiz post'lari birikecek, bir yerden baslamak lazim.
O zaman sizi bir masalla, her Portekizlinin dedigi gibi en romantik sehirle, satolari, sanat galerileri, bakmaya doyulmayan guzellikleriyle basbasa birakiyorum:)














Eger Portekiz'den daha cok fotograf gormek icin sabirsizlaniyor ve beni tembel buluyorsaniz sizi caliskan HAYAT'in fotograf deposuna alalim:)

Mutlu haftalar!




25 comments:

  1. Portekiz ne güzel, ne yeşil memleketmiş yumoşum :)
    Ankara vakti de geldi çattı demek,bol keyifli,eğlenceli şahane günler geceler dilerim canım, iyi yolculuklar <3

    ReplyDelete
  2. Pembe elbiseni sevsinler..simdiden hosgeldiniz cnm :)

    ReplyDelete
  3. ah portekiz !!
    kalbim orada kalmıştı...

    ReplyDelete
  4. bigün portekize gidersem başını öyle agrıtcamki pişman olcaksın bu postları paylastıgına hehehehe:P
    hadi gelin artık yaaaaa, yetti bu bekleyiş gayri ^.^

    ReplyDelete
  5. Allahııım onlar nasıl güzel malikaneler (ya da her nelerse :D)

    ReplyDelete
  6. Size harika bir Ankara diliyor, Hayat'ın fotoğraf deposunu da an itibariyle takibime alıyorum..:) Sevgiler..

    ReplyDelete
  7. ay yerim senin elbiseni ve leopar desenli şalını :)) bu arada ankaradan istanbula da uğrıcanız mı bacım :)

    ReplyDelete
  8. sen harika olmuşsun tatlım bu manzarada:)
    manzara kusursuz evet ama canlılık tam olarak soz konusu değildi :) senin oldukların mikemmel olmuşlar:)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. nasıl güzel kareler <3
    portekiz'i hiç bu kadar merak etmemiştim!

    yalnız hep ankara, hep ankara olmuyor -.-
    ne zaman istanbul'a düşüreceksin yolunu? :)

    ReplyDelete
  10. Allah'im nasil ozlemisim.. Orada cok rahat yasarim ben ! Sikilinca Lizbon'a kacar takilirim eglenirim falan.. Nefis kareler var daha fazlasi icin tavsiyene uyacagim hemen.. ;) Bu arada eger cesme'de planladigimiz gibi bir ev insaatina baslamak uzereyiz eger satmaya degil oturmaya niyet edersek kesinlikle portekiz evleri gibi sahane seramiklerle suslemek istiyorum dis cephesini.. Resmen bayiliyorum o goruntulere.. ;)

    ReplyDelete
  11. anam anacım :) yerım senı bukadar ozlemısken ve sabıhada karsılasamamısken :(uffff sıntra sıntra senle ve lulu ıle ayrı bır guzel portekıze ıkıncı gıdısımde kacmayacak bır yer bende gun sayıyorum :)hayata bole bır blog yapılmalı ıdı hayırlı ugurlu guzellıkler ıcınde olsun

    ReplyDelete
  12. yavrukus sen gel valla, bu sefer bulusacagiz:)simdiden hosgeldin, fotograflar cok guzel

    ReplyDelete
  13. sevgim! o ilk poz nasıl romantik oyle bayıldımm! ankara dan sonra ıstanbul planın var mı mınısım?

    ReplyDelete
  14. sevgi, işte geldim burdayım da :) sen nasıl buraları bırakıp Ankara'ya döndün, masal gibi..
    bu arada tanışmamıza sevindim ve takipteyim

    sevgiler, missinem

    ReplyDelete
  15. ayy bende gelicem Ankara'ya :) elbisen botların saçların pek tatlısın yine öperim kocaman

    ReplyDelete
  16. tanıştığıma memnun oldum.
    gülen yüzün hiiiiiç solmasın.
    banda beklerim.

    ReplyDelete
  17. Şuanda Portekiz postlarına bakarken içim bir cızzz etti. Sevgilim yılbaşını geçirmek için önüme iki seçenek koyduğunda bu seçeneklerden biri Lizbon diğeri Roma'ydı ben Romayı seçtim. Pişman değilim tabiiki ama Portekiz hiçte fena fikir sayılmazmış. Bundan sonra hep takipteyim çok sevdim ben bloğu. Ceren fazlasıyla haklıymış söylediklerinde :)

    ReplyDelete
  18. Ne guzel resimler bunlar, cidden cok guzel bir mimari ve doga var. Duvara dayandigin resim harika, ve coral pink elbisen cok tatli. Ankara da iyi tatiller. Floransa ya mi geliyorsun, Minikkus Sevgi ile bulusacaksiniz gibi birsey yazmis, ben bir tek seni biliyorum Sevgi, emin olamadim. Gelirsen gorusmek uzere : )

    ReplyDelete
  19. Tekrar tekrar baktım forogtaflara hepsi harika siz harikasınızzzz:)

    ReplyDelete
  20. ne kadar güzel muhteşem fotoğraflar :) Portekizi merak ediyordum zaten şimdi daha da çok gitmek istiyorum...

    bloğunu yeni keşfettim ve çok beğendim...takipteyim artık :) sen de takipçim olursan beni çok ama çok mutlu edersin :)

    www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. ayy çok çok alakasız bir yorum olacak bu yazı için amaaa, fotolarına bakarken çok dua ettim ?!?!? Ne diyee peki kızım olursa saçlar senin ki gibi kıvırcık olsun diye :D
    Saçların favori kıvırcığım Sevgicim :)

    ReplyDelete
  22. Benide alsanıza yanınıza, beraber gezelimm :D

    ReplyDelete
  23. kuzenımde bayılmıs portekıze ..allahım nereye gıdecegını sasırıyor ınsan..keske 2 yıl ızınlı olsam cokkkkkk param olsa tum dunyayı gezsem..yıne cok tatlısınnnn sCLARIN BOTLARIN VE SEN SUPER MANZARA:)

    ReplyDelete
  24. Fotoğraflar çokk güzel... Evet Portekiz çok güzel ama senin objektifinden daha da güzel görünüyor :) Ve elbisene, montuna, çizmene kısaca kombinine bayıldım ben

    ReplyDelete
  25. Burası gerçekten bir fairytale, sen de pembiş asimetrik elbisenle o masalın prensesi olarak karşımızdasın SvG’cim :) Mimarinin ihtişamı ve gerçek dışı güzelliğine hayran kaldım, Avrupa’da estetik güzelliğe bu kadar özen gösterilmesi ülkemizdeki derme çatma yapılarla karışılaştırılınca en çok etkilendiğim şey oluyor. Portekiz postları hiç bitmese keşke :)

    ReplyDelete

I♥Comments!