Sunday, October 28, 2012

Ankara-Part 1

Pavia-Ankara-Floransa-Pavia dongusunu tamamladigima gore, blogumla hasret giderme zamanidir artik:)

Uc tatli blogger'im Alice, Hande ve JD'nin Ankara'da bir bulusma ayarladiklarini duyunca, heyecanla tarihe baktim hemen.
20 Ekim! Tam da benim Ankara'da oldugum zaman! Sevincle guzellere haber saldim ve gunumuzu heyecanla beklemeye basladim.

Sevimli detaylarla hazirlanmisti bulusmamiz. Afisinden, yer secimine, yemeklerden, hediyelerine kadar.
Bu uc guzel, gun sonunda hepimizin icine mutluluk baloncuklari koyarak ugurladilar bizi.

Iyi ki bu guzel bulusmada bulunabildim, gormek istedigim yuzleri gordum, canli canli konusmak istediklerimle konustum, yeni kesifler yaptim
Kocaman opucuklerim hepinize;*







JD'cigimin hazirladigi, benimle taa Pavia'ya gelen ciceklerim.
Hatta pembis tirnaklarimin mesulu de onlar;))

Sahibelerimizin bloglarindan baska neler yaptigimizi gorebilirsiniz;)




16 comments:

  1. iyi ki geldin! daha iyi bi tarih ayarlayamazmışız diyorum ve geldiğin için, fotoğraflar için ayrıca teşekkür ediyorum! muck!!!

    ReplyDelete
  2. kızlardan da okudum sımdı senden de :) cok guzel gecmıs anlasılan keske olsaydımı herhalde 4587 kez yazacagım :)

    ReplyDelete
  3. Çok güzel gözüküyorsunuz. Bende katılmak istiyorum böyle etkinliklere :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Herkes ne kadar hoş ne kadar güzel böyle
    İyi ki toplaşmışsınız :))

    ReplyDelete
  5. Çok sevindim seninle de tanıştığıma:) <3

    ReplyDelete
  6. Beybikuşum, ablacımm <3 İyi ki geldin, iyi ki tanıştık sonunda :* :*
    Yerimm, çiçekleri yanında mı götürdün senn :* :*

    ReplyDelete
  7. bebeişim geldin gittin ama istanbula uğramadııınnn :((

    ReplyDelete
  8. alice ve seni tanıyorum ama diğerlerini tanımıyorum, herkes çok tatlı
    ne güzel bir buluşma olmuş

    yerim saçlarını :)

    sevgiler

    ReplyDelete
  9. çok şekersiniz ama :) canım kombine bayıldım bu arada mucxx

    ReplyDelete
  10. ah Sevgşm o kadar isterdim ki o gün sizlerle orada olmayı! Alice, JD, Sen ve diğer kızlar..İnşallah kader ağlarını bir gün örecek ve biz de buluşacagız :D

    seni sevgi ile kocaman öpüyorummm!

    ReplyDelete
  11. Canim iyi ki boyle bir tarihe denk gelmis. Seninle ilk defa yuzyuze tanistik ama daha onceden de tahmin ettigim gibi yuzyuze ilk gorunce de hissettigim ayni seydi, ben Sevgi'yi sanki yillardir taniyorum, yillardir arkadasimmis hissi. O kadar cok konusunca zaman nasil gecti anlamadim, iyi ki geldin, iyi ki yuzyuze de tanistik.

    ReplyDelete
  12. ne guzelllllll bır tesaduf olmus ohh harıka bır gru p ve keyıflı dakıklar gecırmsınız bellı masalah sıze..guzel saclım ozlemısım blogunu

    ReplyDelete
  13. bu buluşmanın fotoğraflarını diğer bloglarda da gördüm ve çok imrendim. Keşke geldiğinde biz de görüşebilseydik. Bu arada elbisene bayıldım bayıldımmm ne kadar yakışmış.

    ReplyDelete
  14. Daha önce hiç bu kadar özenli hazırlanılmış bir blogger buluşması görmemiştim! Ankara’da harika bir karşılama olmuş sana SvG kelebeğim :) Tanıdığım tanımadığım birçok blogger nasıl da özenli ve güzeller, yakandaki minik çiçekler bahar tadındaymış SvG’cim bu karelere bakarken bile mutluluk baloncukları açıyor insanın içine. Bir gün İstanbul’a gelmen, bu şekilde bir buluşma yapabilmemiz (ya da tekrar İtalya’da buluşmak :) ) dileğiyle…

    ReplyDelete

I♥Comments!