Friday, September 21, 2012

Paris, the last




Lafayette Paris...
Ozellikle indirim zamani gidilesi Lafayette...

French beanie...
Paris denince akla gelen ressam bereleri...

In the train, on the way back, the last French dessert...
Donus treninde son bir Paris tatlisi...

Cat, blue, white...
Paris'te hep benimle olanlar...

Me O_O


Bir kuple ben...

Sis and me ^_^

Bir kuple kardes...

Love and me <3
Ve Ask<3

Modern face of Paris...


Paris'in bu yuzunu gormus muydunuz?
Ben de gormedim ama HAYAT gordu;)

The Paris Wife, perfect book to remember and live Paris again...

Paris anilarini tazelemek icin birebir bir kitap...

Au revoir Paris!
À bientôt!



15 comments:

  1. bir kuple paris , aşk , sevgi , kardeşlik postta yok yok :)) seviyorum seniii ve postlarınııı

    ReplyDelete
  2. ahh.. ne güzel bir post olmuşşş.. gözlüklerle ne sevimli olmuşsun.. az kişiye yakışır:)

    ReplyDelete
  3. cokkkkkkkkkk özledim parisi bende :((((((( hele o alisvaris magazasi yokmuuuuuuuuu offf :)

    Mein Blog/Blogum

    ReplyDelete
  4. Bitti mi Paris simdi : ( Sis, esinin sisi sanirim, ne kadar benziyorlar : ) Insallah bu kis da ben gidicem Paris'e : )

    ReplyDelete
  5. ay o miniş güzel kız senin kardeşin miiii yerim ben onu ne tatlıymışşşş :)) senden tatlı olmasın tabiii :p

    ReplyDelete
  6. blog dünyasına üye olamamıştım henüz, arkadaşım svglove.blogspot.com adresine gir bak cok tatlı cok şirin bir bayan dedi ve bende o gün bugundür sizi izliyorum gercektende öylesiniz. uzun zamandır bu şekilde bağlanarak takip ettiğim 3 veya 4 blog var baktım böyle olmayacak arkadaşımında (nes-kayfe)önerisiyle bende aranızda yer almak istedim ve üye oldum. Artık sıra sizde bende bekliyorum ;)

    ReplyDelete
  7. ya o çanta için adam öldürürüm o derece beğendim. haha böyle yazınca da sanki seni öldürmek istedim gibi oldu :))) neyse nerden aldığını söle de bari bir şey yapmayayım sana hahah

    ReplyDelete
  8. paris dönüşü aldığım ilk kitaptı hala okuyorum ağır ağır tadını çıkara çıkara (:

    ReplyDelete
  9. hemen o kitaptan alınaa!
    "bi kuble kardeş"li fotograftaki ifadene koptum deli kelebeyim :P
    bide aşkının gördügü Paris'i ben hiç tanımadım yaa, nekadar fabrikasyon, nekadar amerikamsı bi parismiş o :0

    ReplyDelete
  10. çok güzel geçmiş belliki harika görünüyorsnuz hepiniz:)))) paris çok çok güzel görünüyor postta :)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Harika kareler. Neşeniz hiç bitmesin :)


    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ikinci kare harika !!!! :)
    saclarin da ne kadar tatli !

    ReplyDelete
  13. kıtapp lıstemdeeee.askınız hıc bıtmesınnnnnnn

    ReplyDelete
  14. Merhaba,

    Çok iyi gezmiş, gezdiğini gördüğünü güzel anlatmışsın. Paris hakkındda yeni fikirler verdi. Benim de Paris ile igili bir gezimi anlattığım bir blogum var. Belki benim yazdıklarım da senin ilgini çeker, sana yeni fikirler verir.

    http://sehirgezileri.blogspot.com/

    ReplyDelete

I♥Comments!