Sunday, September 2, 2012

Jump jump jumpsuit


It is getting cold in Pavia. Autumn arrived just on time!
I was expecting more days with sunshine:/
Now, I'll look at the photos from sunny days and sigh! 


Burada sicaklik birden dustu.
Yagmur kovalardan bosalircasina yagiyor.
Tatilden yeni donmus, rehaveti ustund Pavia'lilar ise sudan cikmis balik misali.
Tatilden donmemis bizimse onlardan bir farkimiz yok:)
Yarin itibariyle ben yine yeniden ogrenciyim. 
Universiteden sonra, 2 yil is, 2 yil okul, 1 yil calisma, 3 yil okul (ongorulen) gibi bir seri izliyorum.
Bakalim bu seri nasil devam edecek?





Oyleyse:
Hos geldin Eylul!



18 comments:

  1. heeey çok fazla şirin olmamış mı bu ! ve çok çok tatlı <3

    yeni bir sezon ve seriye katkı , her şey çok güzel olsunn sevgiii artık benimkide başlasın çok amaçsızım.. şu sıralar kafamın kitaplara gömülmesini isteyen piskopat bi bünyem var :D

    ReplyDelete
  2. tulum de mi o :) çok ciciymiş renkleri rengarenk ocelerinlen pek de güzel olmuşlar :)) ne okulu ayrıca? doktora mı yapcan şimdi de

    ReplyDelete
  3. eylül hepimizeşans getirir inşallah tatlımm
    renkli tulumunla Yağmurlu eylüle yaptığın gönderme süper olmuş :)

    sevgiler

    ReplyDelete
  4. ne kadar renkli bir blogunuz var bakmalara doyamıyorum <3 :)

    ReplyDelete
  5. çok tatlı olmuşsun ojelerinde cicinde pek hoşmuş hayırlı olsun yeni öğrencilik hayatın :):)

    ReplyDelete
  6. Evet eylül hoşgeldiii.. bnm jumpsuitlerle aram hiç iyi değil ama sana çok yakısmıs canım! sevgiler

    ReplyDelete
  7. Hos geldi evet ! Ben resmen serinlik ozledim ama mumkunse Milano'da hava biraz sakinlesin.. gelince oyle kovalardan bosalircasina bir yagmura gerek yok :)) hafif gelsin gecsin yeterli :) Bu arada hem guzel jumpsuit hemde ojelerin !! icin opucuk fistikima ;)

    ReplyDelete
  8. Çok tatlısın Sevgicim her zamanki gibi ve de tulumuna bayıldım, acaip yakışmış. Bayağıdır bakamıyorum bloglara,( malum sebeplerden bilgisayar başında fazla oturamıyorum :) ) özlemişim blogunun güzel enerjisini.

    Öpüyorum çok

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. bloğunun adına bayıldım öncelikle bende sıkı bir edith piaf hayranıyım lavienrose da en sevdiğim şarkısıdır :) kıyafetinde sana çok yakışmış :)
    nursstudio'dan sevgiler..

    ReplyDelete
  10. ben şakır şakır yağmurları özlediiiiiiiim :)

    oraya gelmeyi istedim birden:)

    Rengarenksin yine , yine enerjik, yine gülümseten:)

    ReplyDelete
  11. Civil civil ^_^
    Hosgelmis eylul ^_^

    ReplyDelete
  12. hoşgeldin çiçeğim, kelebegim, sevgi insanı ^.^
    o karışık ögrenci-çalışan hayatının karmaşasına bile özeniyorum allah seni inandırsın, kaçıp gelsem mi sizin oralara ben de? ögrencilik yıllarımı özlüyorum ben yaaa:(
    tulumun da pek eglenceliymiş heee <3

    ReplyDelete
  13. ozaman bu yıl phd bıze hayrlı olsun :)dıyorum kuzum guzel bır sekılde karsılamsıssın sınekler belkı yagmurdan rahatsız olur gıderler ne dersın :)tulumun her zmaankı gıbı cok guzel özgün giyinen tarz blogger polyannam benım amma uzun oldu yaw

    ReplyDelete
  14. I like your blog!
    Follow you :)
    www.cristalips.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  15. Bu aralar doktora düşünen birisi olarak serinin devamı bana çokça ilham verebilir SvG'cim :)) İstanbul'da da havalar bir kapıyor bir açıyor, dengesi bir sonbahar geçişi içinde hala yaza ait hissediyoruz. Hele şimdi bu postu okudum o tropik renkli tulumu, beyazları da gördüm ya bugün da yaz bana kesinlikle iflah olmam :))) (ne güzel buklelerin var senin tatlım yaa taş bebekler gibi bayılıyorum :))

    ReplyDelete
  16. bızım eyluk oldu kasım gıbı canım ya offf :((( senın hayatında okul ıs benım kı gıbı ama o donemı komple kapattım suan ıs:)) guzel saclı dıyorum yıne sen ne gıysen oyle sıırnsın kı cok ıyı tasıyorsun

    ReplyDelete

I♥Comments!