Thursday, September 13, 2012

Ain’t we all just runaways?

Looking to the photos of summer, I remember how things were easy then...
Now, I wish I had clones! 
Autumn always brings a lot to do. But don't think I am complaining, not at all!
I like being occupied, better than nothing to do. Yes, I'm kinda weird:P 


Bir kac parcaya ayrildigim, 
Is Sevgi'si, okul Sevgi'si, ev Sevgi'si oldugum,
'Ah keske klonlarim olsa' dedigim su son gunlerde,
Cok da uzakta olmayan bir kac haftanin fotolarina bakip 'amma bos gunler geciriyormusum yahu' diyorum.

Oyle gecmise ozlem duyup, aman daha iyi gecirseydim deyip hayiflanmiyorum tabi ki.
Gecen gecmistir. Gunlerimi dolu dolu gecirmeyi yegleyen biri olarak, bu mesgul halleri seviyorum tabi ki.
Sevmedigimse, rutin hayata henuz donememis olmak.
Hem ev, hem sac, hem sosyal durum ayni zamanda degistirilmez ki, hak ettik sanki:P













Watch awesome Brandon and listen to The Killers!



17 comments:

  1. aaah killers! bayılırım:)
    Çok hoşsun yine;) şortunu ve çantanı çok sevdim kiii :)

    ReplyDelete
  2. ay çok güzel fotoğraflar saçlarına ve çantana bayıldım özellikle :))

    ReplyDelete
  3. yoğunsun ama güzelliğinden kıvırcıklığından ve enerjinden ödün vermiyorsun bebeğim maşallah sanaaa :D

    ReplyDelete
  4. Allahhııım ne kadar güzel bluz :)

    ReplyDelete
  5. rutine girdigin zaman da ondan sıkılırsın, biz böyleyiz cünkü, böyle garip yaratıklarız:P
    saclarının kesilmiş hali mi bu kelebeyim? kıvırcık oldugu icin anlayamıyorum desem bana kızarmısın? ^.^ ama bu kıvırcık kafayı da bi sana yakıştırıyorum onu bil, düdük makarna gibi böyle ordan burdan kıvrılmışlar ya, nasıl özeniyorum kıvırcık saça anlatamam <3
    bide bluzun, onun icin cok şey söylenebilir. kendisi kafi miktarda sevimli cünkü <3
    ha bide deyinmeden gecemiycegim diger şey de bacakların. oldukça fit ve pürüzsüz görünen, selülitten catlaktan eser olmayan bacakların. ben onlarla kürdan niyetine dişimi karıştırırım cocuuuum :))
    evet bu aralar selülit takıntım var nerden bildin :P

    ReplyDelete
  6. ev ve sosyal durumu bilmiyorum ama ben saçlarını önceden de seviyodum bu haline de bayıldım! :) sana çok yakışıyo böyle ^.^

    ReplyDelete
  7. en ıyısı actıon dır kuzum benım ama ben senın o cnatana bakıp sevgım benıııı neden bu cantayı alırken dusunmedı kı dıye aglandım sonrasında o sortundakı kesıme bayıldım bendede var aynı tarz ama benı tam da bır balıketlı gosterıyor uzak kaldıgım su gunlerde senı cok ozledıgımı dıle getrmek ısterım

    ReplyDelete
  8. Blog sevgisi aşılıyorsun bi de bize onu da eklemeliyiz tatlım.. yine cok güzelsin şortun çok güzel bluzün de öyle.. saçların cok da kısalmamıs bi de..yogunluk lazım bize hep kosturmalıyız..ben de son dönemde öyleydim biliyorsun..tasınma isinin de aynı zmana gelmesi yorucu olmuştur sadece..öpüyorum kocaman :))

    ReplyDelete
  9. Umarim cabucak rutinine donersin Sevgi'cim,saclarin her zamanki gibi cok guzeller,arkada ufacik bi toka var dimi,yoksa sirf arka kismi kestirmedin dimi? Bluzun de harika,cantan da, butun kombin harika :)
    Optum cok ^*^

    ReplyDelete
  10. bu soft renkler cok yakismis sana sevgicim ama en cok yakisan en guzeli o harika bukleli saclarin :))

    ReplyDelete
  11. yine çok güzel fotoğraflar o gömleğin romantik detayları ne hoş bayıldım :)

    ReplyDelete
  12. fotoğraflar çok hoş. ama gülümsediklerin daha da hoş :)

    ReplyDelete
  13. sekerııım senın fızıgın nasıl bomba o bacaklaırn sırrını hemen ıstıyorum desem :)) saclarınının lulukluge hastayım :)) bırdeee bosver klonlama kendınden ohh yetsmeye calış hep hayata mıs gıbı:)

    ReplyDelete
  14. o ne hoş çanta öyleee ;) ayrıca iş hayatı, öğrencilik halleri ve ev hanımlığında başarılar dilerim sana sevgicim :)

    ReplyDelete

I♥Comments!