Tuesday, August 14, 2012

Too young, too proud, too foolish

Polka dots...Loving it in every ways, 'cause it's not just cute but also so nostalgic!



Puantiye sevdigim dogrudur.
Benim icin en gecerli gerekce ise nostaljik olmasidir.
Fotograflardaki suratsizligin sebebi onlar degil tabi ki, pms :/

Yaz-kis fark etmez, beni pantolonla gormek azdir ama boylesini bulunca cikarmam da;)
Ha bir de Pavia sivrisinekleri var. Her aksam kurban olmaktan usandigimdan da pantolon giyiyor olabilirim:P









Cranberries'le buyumek diye bir sey var.
Kari-koca cok severiz kendilerini. Dolores'i bir basina da cok severiz.
Duygularima tercumanlik yapacak, ya da eslik edecek bir sarkilari hep vardir.
Son zamanlarda ritimlerini dusurmelerinin sebebini onlarin ve biz hayranlarinin ilerleyen yasina bagladik;)
Ama hala tadina doyulmayan sarkilari var, hic kaybetmedikleri cizgileriyle...
Milano konserlerin iptal etmeselerdi ne iyi  olurdu!


Cranberries... Listened during the teenage times, still listening.
Loving every song...
I wish they rearrange their Milan concert!





26 comments:

  1. mukemmel polyannam ayakkabının zaten begenıyordum ama pantolonuna da bayılarak bas agrı nobetımden son noktadayım ne kadar yahsı olmuzsunuz hanımefendı o kucuk gobek bagcıgınızla cok begendım kelımeler yetersız acaba pantolon bana yaksıır mı kı :)

    ReplyDelete
  2. ben seni coooooooooook seviyorum biliyormusun :D sana baktikca ben mutlu oluyorum, icim enerji doluyor!
    Saclarina gulusune yuzune kiyafetlerine...her halini cok cok seviyorum :D masallah sana!

    ReplyDelete
  3. of pms :( benim de derdim su siralar. puantiye bence de çok güzel ve romantik. ve nostaljik. ve ayakkaplarına bayıldım.

    ReplyDelete
  4. o pantolonla ayakkabıları beraber giymekle ne güzel yapmışsın! iki kat puantiye, iki kat mutluluk ;)

    ReplyDelete
  5. kuzum ama ben kıyamam o aptal Pavia sineklerine karsı bi sineksavar icat etmek gerek ben pantolonlu halini de cok beğendimm :) Dot doT :)

    YA cranberries / animal instinct

    aşkımdır lise yıllarımdır... cok severım kuzu bak bu noktada da kalbimi çaldın:)

    coook optum :)

    ReplyDelete
  6. PANTOLONUNA BAYILDIM HELE IÇINDEKI DETAY ÇOK IYI OLMUŞ:) BENDE BEKLERİM :)
    http://zuutrendss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. bayıldım ben bu kombine. çok hoş olmuş puantiyeler :)

    sevgiler,

    modamla.com

    ReplyDelete
  8. thank you so much for the lovely comment. my polka dot nails would perfectly match your outfit ;) looove your pants!

    ReplyDelete
  9. Bu postun adi `Puantiye Askina` olsun, cok tatli bir kombin olmus, cranberries e gelince, ayni donemde buyuyenler bu ruh halini cok iyi anlar. Ben de sarkilarini ezberlemeye calisirdim, hele zombieyi sinifca ingilizce dersinde ogrenmeye calismistik, herhalde o sinifta kimse unutmuyordur. Sarkilari beni alir, eskilere goturur, bak uzun zaman olmus dinlemeyeli, bir kac sarkisini dinleyeyim bari:)

    ReplyDelete
  10. Sana pantolon da yakistiran ben,yorum yapmasam olmazdi :P
    Super bi kombin olmus canimcim,o ayakkabilarla pantolonun super uyumlu olmus, tam bi vintage lady olmussun ^_^ Kirmizi canta secmen de super olmus, cok begendim ^*^

    ReplyDelete
  11. puantiye guzeli ! ne guzel olmussun.. pantalon sahane, ayakkabilar pek sirin veeee minnak tatli gomleginin o minnak kurdelesine de bayildim.. :) operim sevgi'cimmm ;)

    ReplyDelete
  12. oyyyy ben severimki o pantolonu <33
    bide pantolonun arkasından pırtlayan arı gibi bi toto varki, o da tam mıncırmalık duruyo :)

    ReplyDelete
  13. cok ama cok yakismis puantiyeler canim :) mavi beyazin uyumunuda hep sevmisimdir:))

    ReplyDelete
  14. Ben puantiyeli ayakkabı ve pantalonu bir arada kullanmazdım ama sen de çok güzel durmuş. Kimbilir belkide kullanmak gerekiyormuş:)

    ReplyDelete
  15. o pantolon o ayakkabı ne şahane öyle ;) bu birliktelik nefis olmuş

    ReplyDelete
  16. çooooook begendim nasıl enerji dolu bir kombin bu bayıldım :) puuantiyeli ayakkabıların gözüme çok rahat geldiiii:) transparan gömleğin sexi ama puantiye o kadar eğlenceli birşeykii nasıl güzel dengelemişşş:) kırmızı renk çantanda ipleri elinde tutan genel başkan çok hoşuma gittin:)

    ReplyDelete
  17. puantiyenin pantolondaki şirinliği ayakkabıdaki tatlığı böyle oluyormuş demek kii , bayıldıııım <33

    ReplyDelete
  18. Sevgi pıtırcığım bu ayakkabılarını bi kere de bana ödünç verebilir misin acebaaa?? :)

    ReplyDelete
  19. Ah ben o kotu yerim ama. Süper bişi:) Puantiyelerin oldugu herşey daha şirin geliyor gözüme.

    ReplyDelete
  20. Polka uyumun cok tatli olmus cok. DD den Jenifer i gordum sanki yine bu resimlerdeki stilde : ) Gomlegi o sekilde baglaman cok hos.

    ReplyDelete
  21. hakikaten seni pek pantolonla görmedigimi farkettim bu fotolara bakınca..kesinlikle daha sık pantolon giymelisin Sevgicim...çünkü çooook yakışmış! zaten o puantiyeli papileri ısırmak istiyorum çok şekerler

    ReplyDelete
  22. This looks is so feminine and whimsical! I adore the polka dots and that beautiful pop of color in the purse! So cute.

    Thank you for visiting and commenting on my blog!

    Kisses from Miami,

    -Nathy
    http://earnestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. guzel enerjını sevsınlerrrrrr o papılerınııııııııııı zaten sevıyorummm ohhh bırde guzel sacların..konserın ıptl olmasına uzuldum:(((

    ReplyDelete
  24. ayakkabı candır hastalıkdır diyorum:)) çok cici ama bunlar..

    ReplyDelete
  25. Puantiye benim için o kadar SvG'cimle özdeşleşmiş bir şey ki ne zaman görsem kulaklarını çınlatıyorum hatta geçen gün Koton'da bir elbise vardı puantiyeli sırtı kalp şeklinde pencereli "SvG görmeli bunu" diye kendimi yedim :))) (sanırım özlemişim çok kısa kesemiyorum bir uzatma durumu var sürekli :)) bu kombinde de jean ve wedge'lerde puantiyelerin tatlı birlikteliğini kırmızının cazibesi taçlandırmış, sheer gömlek de önden bağlı bir şekilde bu güzellikten sahne çalmış benden söylemesi :)))

    ReplyDelete

I♥Comments!