Monday, August 6, 2012

Pink flamingo

Neon pink dress from Paris H&M. 
After I bought, I saw many people wearing the same dress!
Still loving it and will be wearing a lot ;)


Bu elbise Paris H&M'den. 
Cok begenip, muthis bi fiyata aldiktan sonra benimle ayni fikirde olan oyle cok kisi gordum ki! ;)
Olsun, elbet hepimiz farkli yorumlayacagiz. 
Ben daha topuklu hallerini, sonbahar hallerini gosterecegim size mesela;)



'Keske diger renklerini de alsaydim' dedigim sandaletlerimi tepe tepe kullaniyorum, bolca!



Burada kendimden gecmiscesine gulme sebebimse, arkada flu sekilde gorunen garsonun bizim fotograf cekimimize uygun bir muzik acarak katkida bulunmasi;)

Pink flamingo!



Happy week!




23 comments:

  1. pembenin mavi ve mor tonlarıyla uyumuna her zaman bayılıyorum! bu elbiseyi de daha diğerlerini görmeden en güzel sen kombinlemişsin diyorum! :)

    ReplyDelete
  2. hii en sevdiğim ikililerden pembe & mavi! o elbise nasıl da yakışmış sana :) sandaletler de çok tatlı, bir de çantan var ki <3

    ReplyDelete
  3. ne güzel bir elbiseymiss:) neon tonlarda olması sana ayrı bir yakısmıs ki♥

    ReplyDelete
  4. bayıldımm....hele kı bole orucun son dk larında kapanan gozlerımı actın ve sana oyle yakısmıs kı ben gıysem olmaz neon yakıstramıyorum nedense ...bız senınle sandaletlı halınıde cok sevıyoruz kı

    ReplyDelete
  5. Yine çok başarılı bir renk uyumu yakalanmış. Ayrıca üzerindeki herşey ayrı güzel. Harika görünüyorsun tatlım:)

    ReplyDelete
  6. supeeer, ben de bu renge bayiliyorummm :) cok yakismis..

    ReplyDelete
  7. böyle bir şeker pembe yok yaaa maviyle olan uyumu sana cıvıl cıvıl bir hava katmış bayııldııııım <33

    ReplyDelete
  8. pembe mavi mor harika eşlik etmiş birbirine tenine pembe çok yakışmış ayrıca, resimlerde süper, daha ne diyeyim ben!
    Aldım takibe, sevgiler

    ReplyDelete
  9. yav senin bu elbiselerini yerim yerim yaaa ne kaa güzeller nirden buluyorsun bacııımm :D

    ReplyDelete
  10. elbise cok yakismis sana pembis pembis icimi actin :)

    ReplyDelete
  11. yaaa iyiki almışsın bu elbiseyi nasıl uygun senin içine renkli kişiliğine bayıldım bayıldım :) arm party olsun elbise olsun hepsi çok yakışmış kuzucum :))))



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Hiiii,super bir elbise almissin Sevgi'cim,muthis bi fiyata alman da guzel,aklima maviyle kombinlemek degil de neon sari ile kombinlemek gelirdi (tabi neon sari birseylerin varsa) bilekliklerin de cok hos,her zamanki gibi sekersin <3

    ReplyDelete
  13. Tatlım gene çok cici olmuşsun, elbise modelini ve rengini sevdim senin renkli kişiliğini yansıtıyor.

    ReplyDelete
  14. beybi pembe senin rengin yaa, ben bu yorumu sana daha önce de yapmıştım di mi hihihi valla öyle yaa sen renklerin hatunusun :)

    ReplyDelete
  15. Bence de iyiki almissin.. Herkes farkli yorumluyor nasil olsa dedigin gibi ;) Rengi cok guzel.. Kemerin harikaa ve armparty gorunenlerden daha farkli oldu icin cok sevimli :)) Bence super olmus, muzikle de eslik etmisler daha ne olsun :P

    ReplyDelete
  16. Elbisen çok yakışmış sevgicim güle güle kullan. Pembe ve lacivert uyumuda super olmuş

    ReplyDelete
  17. Çok güzel olmuşsun pembe şekerimm *.* Pembe en sevdiğim renktir, en sevdiğim bloggerlardan biriyle birleşince ha-ri-ka olmuşşş :*

    ReplyDelete
  18. Minyon Fistik cok begengim bu yorumlamani, pembe ve mavi iki sevdigim renklerden ve birlikte cok guzeller. Ayakkabilarin cok guzel cidden, renk renk alinabilirmis dedigin gibi : ) Flamingo durusun da cok hosuma gitti, ben de deniyim : ) Elbiseyi de ilk sende gordum ben, degisik yorumlamalarini da bekliyorum. Bu pembeyi tamamen siyahlarla da kullanirsan cok guzel olur.

    ReplyDelete
  19. sevgim sandaletine ben de bayıldım..o romantik elbisenle romantik bilekliklerin de ayrıca cok guzel kuzum ya ben senın yorumuna bayıldım kısa ve net :D

    ReplyDelete
  20. this dress is soooo gorgeous! the color and fit is stunning on you, dear! xx

    ReplyDelete
  21. ayyy yerım ben bu elbıseyı cok begendımmm cok ıstedımmmm harıkaaaaaaaaaaa en sevdıgım renkle uyumuuu ay ay harıkasın canım

    ReplyDelete

I♥Comments!