Saturday, August 4, 2012

Paris is...

Art...
Paris is such an artistic city!
Seeing art everywhere makes you a pseudo-artist:)
Here is the photos, as being one of those;)


Paris sanatsi bir sehir...
Bazen insan oyle kapilip gidiyor ki, cakma sanatci kiligina burunuveriyor, her seyde sanat ariyor.
Iste o cakma sanatci 'ben' gozunden...

Bir galeri...

Bir tabela...

Gozyuzunde bir anarsist...

Bir deli Dali:)

Paris denince...

Bir gercek, bir resim...

Belki birden cogu burada...

Hep yanimizda tasiyacagimiz kucuklukte bir Paris...


Duvar sanati, ozgurce...

Kapidaki, damdaki kediler...


Bir kus tunegi...

Otel banyomuzun taslari...

Rouge...Moulin Rouge:)

:)

Daha elimizde Paris var, benden soylemesi;)

Happy weekend!



14 comments:

  1. paris başlı başına bir sanat harikası
    sanatın göbeği her şeyi

    ve bu fotoğraflar da harika
    insanda gidip görme isteği uyandırıyor.
    devamını merakla bekliyorum şu an :)

    ReplyDelete
  2. Fotoğraflar şahane olmuş♥ Devamını dört gözle bekliyorum:)

    ReplyDelete
  3. Muhtesem fotograflar, her yerde zariflik,hosluk. Her yeri ayri sevimli ve ozenli. Her karede paris e ekrar asik oldum

    ReplyDelete
  4. paris serisi beni sarar sarmalar sölim sanatıyla senin anlatımınla senin karelerinle ... :))

    ReplyDelete
  5. Waauuvv bayıldım resimlerine sanatçı arkadaşım benim;)

    ReplyDelete
  6. Fotolar mükemmeeelll! ben de bööle ayrıntıları yakaladığımda kendimi sanatçı gibi hissederimm:) oteldeki duvar fayanslarına bayıldımm!!! devamını bekliyoruz fotoların:) muck:)

    ReplyDelete
  7. ama özendim ya, süper bi kolaj :D

    ReplyDelete
  8. ben de çok istiyorum Parisi görmeyi.. otel odası taşları süpermiş yalnız :) iyi haftalar canım

    ReplyDelete
  9. Sevgi'cim ne guzel ne degisik bi post olmus.. Paris'in en keyifli anlariyla andim sayende.. Ozlemisim cok :( Moulin Rouge'a kattigin yoruma ayrica cooook bayildim haberin olsun :)) ne zaman giderim kim bilir.. Araya durmadan bi baska plan sıkıstırmaktan Paris'i 2,5 yildir gormuyorum.. Insallah 2013 de ilk seyahatim Paris olur :)

    ReplyDelete
  10. Hiç oldu mu bu post şimdi :p sevgili perşembe Paris'e gidiyor ben sınavım olduğu için burada depresyondayım zaten :))

    ReplyDelete
  11. benimde gidilecek listemde yavastan sirasi geliyor Paris'in:)) fotograflar gercekten cok guzel olmus Paris'in devamini bekliyorum ve senden notlarimi aliyorum :))

    ReplyDelete
  12. Montmartre semtini gezmi$sin canim, bende çok severim orayi ressamlar falan, ... ba$ka bir havasi var gerçekten ^^

    ReplyDelete
  13. Buna yorum yazdim saniyordum,belki daha yayinlamamissindir,yada topluca yorum attigimdan atladim :)
    Harika fotograflar canim ya,her kare ayri guzel,kedili olanlara bittim,bir de o fayanslar supermis ya,olsa da alsak :P

    ReplyDelete
  14. Bayildim bu posta, o bulutlu resim tam benlik. Rujlu yorumlamani da cok sevdim. Sondaki kiyafetin de cok hos, mavi beyaz pembe nin uyumu. Otel banyonuza ise bayildim, Fornasetti sevgimi biliyorsundur mutfak ve banyomda bu fayanslardan var, ama ben tek tek koymustum, bu 4lu grup uyarlamasi da guzelmis. Bu otel sanirim Villa Lutece Port Royal, o mu? Memnun kaldinizmi? Bir sonraki gidisimiz icin otelleri arastiriyorum da : ) Bu arada buldunmu Calzedonia bikiniyi, senin oyle bir sansin var, cocuk modellerine de sigabilirsin, ne guzel. O bikininin desenine bayildim, git bak yakindan daha da guzel : ) Sonracima etegim de iki renk yanlis gormedin, pembe ve coral, gecen yil baharda H&M den almistim, hatta o zaman yaptigim postun linkini de yolluyim etegi yakindan gor ve diger color block cicilerimi : ) http://lilamoonlight.blogspot.it/2011/06/my-best-color-block-hits-this-spring.html

    ReplyDelete

I♥Comments!