Thursday, August 2, 2012

Like a flag

This outfit has the flag colors of all the countries that I have something for...
France...Still dreaming of Paris, planning the next time...
Greece...Reminding me my friends and a must-do-vacation to beautiful places...
Turkey...Home, home, sweet home...

Enjoy the colors!


Ustten Turk, alttan Yunan, toptan Fransiz bayragi gibiyim...
Hepsi de ilgi alanim dahilinde bu aralar.
Paris'in etkisi hala uzerimdeyken, aklimda bir daha ne zaman gidebiliriz dusunceleri...
Ozledigim arkadaslarimin, gormek istedigim yerlerin adresi Yunanistan...
Ve Ekim'de bir haftacik da olsa havasini koklayacagim, sevdiklerimle olacagim ulkem...

Demek ki bilincsiz bir sekilde dusuncelerimin, kiyafetlerime yansimasi olmus bu!
Ya da bildigin, anlik hikaye yazivermisim burada:P

Pavia'nin binbir kosesinde simarikliklarima katlanarak fotograflarimi ceken HAYAT'a bir koca kalp












Not: Evet, sevdigim seyleri uzerime yapisana kadar giyme gibi bir huyum var, bkz. etek:)

Yes, I love that skirt!;)




24 comments:

  1. Sevgi'cim yüzünde, cildinde bir dinginlik, sırtında bir takım kas oluşumları var pek hoşuma gide <3

    ReplyDelete
  2. ayyyy içim açıldı bayrak kız muhteşem olmuş :))) bayıldım bayıldım :) nasıl canlı renklerve onları taşıyanın nasıl güzel bi enerjisi var :)



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Dönem dönem,benim de taktığım bazı kıyafetler oluyor ama çok giyildiğinde bir süre sonra bıkkınlığa dönüşüyor o güzel duygular.Şanslısın fotoğrafını çekebilecek gönüllü biri var:)Herşey yolunda gider de,tez zamanda sevdiklerine kavuşursun umarım...

    ReplyDelete
  4. Cok begendim bayrak renklerini ben, bu 3 rengi birbirine cok yakistiririm hep. 3 ulkeye de yakinda gitmen, yada geri donmen dilegiyle : ) Ben de istiyorum 3 unu : )

    ReplyDelete
  5. çantan şahane olsaymış be kelebegim <3
    ve sanki birisi Ekimde memleketimde sevdiklerimle, yani Asişle buluşcam mı dedi, yoksa ben mi hayra yordum? ^_^

    ReplyDelete
  6. çantana ve ayakkabına bayıldım. sorması ayıp nerden? ve kombinde çok şık ve rahat görünüyor. bende fransayı görmedim. umarım giderim birgün.

    ReplyDelete
  7. o cantan bu cantan aman tanrım cok guzel bızde senı cok ozledık ask kokulu yavrum :)

    ReplyDelete
  8. Haha aynı huy bende de var, çok sevdiysem devamlı kombinleyebilirim :D

    ReplyDelete
  9. uydurmasyon hikaye ve bu kombine bayıldım. ve o son kardeki sokak. Ben şuan hala hayattaysam bir gün öyle bir yerde fotoğraf çektirebilme ihtimalimdendir.

    ReplyDelete
  10. O güzellikteki etek her bulduğunda giyilmez de ne yapılır ki =)
    kombinin çok yakışmış canım


    http://rosesapling.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. hihi etekle birlikte en sevdiğin -en uğurlu- kolyen de boynunda galiba :) hem çok cicisin hem de çok şık uyumuna bayıldım :)
    sevgiler..

    ReplyDelete
  12. hiphopunu sevdiğiiim ne kaa güzel olmuşsun yine kırmızı mavi her zaman yakışan ikilidir sende daha bi güzel durmuş maşallah :)

    ReplyDelete
  13. Super,enerji dolusun Sevgi'cim,fotograflar ic acici ve tatil ozletici :PPPP
    Civil civilsin yine :)
    Spor calismalarin super yansimis sana,sanirim,hakliyim dimi? Spora devam mi canimcim?
    Opuyorum cok,kombine bittim ^*^

    ReplyDelete
  14. Ne tatli olmuşsun oyle, cantana bayildim, bayrak benzetmene de guldum, ustten bakinca Turk Bayragi, alttan bakinca Yunan:) Yunanistan i ben de cok merak ediyorum, bu bayram bir aksilik cikmazsa gemi turu ile gidecegim. Senin Turkiye cikarmanda,Ankara'ya yolun duserse ve firsatin olursa beklerim:)

    ReplyDelete
  15. bir furla manyagi olarak cantanin rengini ve o rengi tercih ettigin icin seni opebilir miyim :P cok guzel, cok yaz ve cok sen olmussun.. hoplaya ziplaya seke seke o guzel ara sokaklarda salin bence.. xxx

    ReplyDelete
  16. çok çok tatlısın çok çıtı pıtı fotolar hepsine bayılarak bakıyorum :)

    öperiim :*

    ReplyDelete
  17. Canım çok güzel olmuşsun ve çantanın rengi kesinlikle benim rengim♥

    ReplyDelete
  18. Sevgili küpedaşım bu minik tüyler sana pek çok yakışmış bu tarz eteklerin de üzerinde çok hoş durduğunu söylemeden geçemeyeceğim

    ReplyDelete
  19. evet çanta ya bende bayıldım nefis görünüyor

    ReplyDelete
  20. @Funda'cim, herhalde o gune mahsusmus dinginligim;) Kaslarsa oluvermis oylece:P

    @Missipisi, tesekkur ederiim!:))

    @Begum kuzu, bayrak tasiyici kiz gibi olmusum demek;) Opuyorum seni;*

    @Humeyra, ondan olsa gerek, biraz mesafe koyduk etegimle aramiza;) Cok tesekkurler;)

    @Fido, cit cit sesler cikiyor her bi yerimden, ondanmis demek:D Kalpler opucukler sana can Fido<3<3 ;*;*

    @Aylin'cim, bence sen de, ben de, bu gezginlikle gideriz hepsine;))

    @Minikkus'um, olsuun, seni mi kirayim?;))
    Eveeet, evet cok guzel yormus Asisciim;*

    @Deniz'cim, ayip degil;) Ayakkabilar Inci'den, canta Furla.
    Gidersiniz tabi ki, hem de guzel Iraz'la;)

    @Mutlu Grace'im, tek ask kokulu bence ben degilim:D Bi daha gelmeniz lazim, sirf bu cantayi almaya:D

    @JD, ama hep farkli farkli di mi;)

    @Yavruto, oo tabi ki boyle bir sokakta fotograf cektirme ihtimalin cook yuksek! Bi ucak biletine bakar;)

    @Rosesapling, di mi? Bu aralar bulamayacagim yerlere kaldirdim ama yine cikar;) Cok tesekkurler!

    @Rosa y Gris, evet, ugurlu kolyenin tum ugurunu soguracagim:D Cook tesekkurler fistiklar;)

    @Hamide'ciim, Hiphop kardesligi yasasin:D Tesekkurler bebek, operim;*

    @FerahFeza'm, sende baslamistir tatil ozlemi:/ Hihi, spor faydasini ben goremedim ama size oyle gorunmus sanirim:))
    <3<3Kalpler esliginde opuyorum cok cok<3<3

    @Lulu'cum, demek yakinlarda senden bir Yunanistan dinleyecegiz, heyecanliyim cok;))
    Turkiye cikartmam, sadece Ankara'ya olacak desem?;)
    Cok tesekkur edip, opeyim bir de;*

    @Lulu's Life, iki Lulucum ardarda olmus;))
    Tabi ki opebilirsin Lulu guzeli;) Bak ben seni optum bile;*
    O sekme islemi topuklularla zor ama elimden geldigince artik:P

    @Sequin, nihihi tesekkurler tatli kiz<3

    @YerdenUzak, yihuu sevdiklerim de sevdi bu rengi, musmutluyum;)

    @BonBon'cuum, kupedas miymisiz, hani hani nerdeymis? Hemen sende bir tura cikmaliyim;)
    Peki yas kemale erince de giyebilecek miyim bu etekleri;)

    @SonsuzDekorasyon, cok tesekkur ederim;)

    ReplyDelete
  21. Bütün güzellikleri içinde barındıran bir insan olarak bütün renkleri de barındırman o kadar doğal geliyor ki bana :) aslında tüm renkler var sende, mood'una göre istediğini yansıtıyorsun ve şimdi benim de hala etkisinden kurtulamadığım fransa'nın renklerini olabilecek en tatlı halde sunuyorsun bizlere. Aah aah bir daha gitsek ve orada kesişse yollarımız, ne güzel olur değil mi SvG'cim? :)))

    ReplyDelete
  22. Renklere bayıldım! Kırmızı, beyaz, mavi..

    ReplyDelete

I♥Comments!