Monday, August 27, 2012

Laci Kiz


Yeni haftaya guzel baslamak icin, gecmis haftanin son gununun ne harika gectigini hatirlamak yeter!
Pazar gunumu daha sicak, daha gunesli, daha eglenceli hale getiren Laci Kiz karsinizda!

Blogunu ilk buldugumda icime yayilan nese baloncuklari, her post'uyla, her fotografiyla, Maya'siyla gitgide artti, artiyor.
Aramizda jenerasyon farki var:P ama ortak yanimiz, zevkimiz oyle cok ki!

Bir kac saat yetmedi ama her dakikayi doya doya gecirmeye calistik.
Hatta bakin Laci Kiz nasil da guzel anlatmis:)






Bu sahane fotografta O'nun ellerinden cikma!


Sira benim iade-i ziyaretimde.
O zamana kadar 'Ciao' Laci kiz;)



18 comments:

  1. süpeeeeeeeeeeeer ikinizinde enerjisi o kadar canlı ki bu da doğal olarak fotolara yansımış , bayıldım tatlılığınıza :)

    ReplyDelete
  2. siz ne neşeli bir ikili oluvermişsiniz böyle! bahardan kopmuş gelmiş gibi:)

    Sevgiler
    http://pembeeevren.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. amanınnnn ne güzel buluşma ne güzel post :)))) bende istiyorum ama böyle buluşma :)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. bir daha okudum bir daha neşe doldum ^^ ellerine sağlık kuzucum :)

    ReplyDelete
  5. ben de laci kız sensin sandım lacivert giyinmişin ya :D
    en sevdiğim renktir benim :D
    ve piti kare pek şeker ;)

    ReplyDelete
  6. positive friends & beautiful place )

    ReplyDelete
  7. cok tatlısınız sanırım <3 bide elbisen, evet evet elbisen, çok dikkat ona üstünde yırtılmasın:)

    ReplyDelete
  8. love your sandals and also blog!:)))gladly follow u:)))

    ReplyDelete
  9. Ne guzel bir gun olmus, gokyuzu bile size katilmis : ) Bu durumda sunu anliyorum, bir gun bulusursak lilalari morlari giyip gelicen ; ) Cok yakismis mavinin tonlari : )

    ReplyDelete
  10. Ayy super bulusma olmus,fotograflar kadar guzel gecmistir gununuz eminim ;)
    Laci'nin bluzu supermis,senin de ayakkabilarin :)
    Blogger bulusmalari ne guzel,ne keyifli,darisi basimiza canimcim ^*^

    ReplyDelete
  11. sekerımmmm cok tatlısınız ıkınızde lacıyıde senıde cok severek takıp edıyorum ıkınızde mavıs mavıs nasılda sekersınız dostlugunuz daım olsun

    ReplyDelete
  12. ayakkabı çanta kombini harika olmuş bayıldım resimlere

    ReplyDelete
  13. Vay canina mavi canta harikaymis:)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ayakkabilarini biliyorsun cok sevmidtim aldiginda ig'de gorup ! simdide bayildimmm.. cantan ile super bir ikili oldular.. bayildim tarzina.. Bu arada Portekiz icin bir kac onemli onerim daha olacak onlari da en kisa surede hazirlamam lazim Sevgi'cim senin icin ;) Ve son olarak Milano'da misin ?? 11-16 Eylul orasi oradayim.. denk gelirsek sahane sevinebilirim :P opuyorum kivircik fistigim ;)

    ReplyDelete
  15. Fotoğraflar gerçekten çok güzel, kartpostal tadında, o dörtlü kolajın sol üst köşesindekini bastırıp kitapçılara verebilirsiniz yok satacağına bahse girerim :)) bir de Paris'e giderken bu renk bir çanta az aramadım, rengi& modeli hem çok göz alıcı hem de hanım hanımcık bir formda, e tabi onu en iç açıcı renklerle ve stil sahibi kombinlerle sunup daha da güzelleştiren SvG'cimde de marifet. Uzun zaman uğrayamayıp sonra postlara toplu baktığımda pozitif enerji patlaması yaşıyorum resmen :)

    ReplyDelete
  16. sondan bir önceki fotoğraf harikulade olmuş :)

    ReplyDelete

I♥Comments!