Friday, August 10, 2012

Karmakarısık!

I guess the neon trend will be ending soon with the upcoming mystical trends of A/W'12.
So, better to use it as much as possible;)


Belirli bir tarzdayim demek benim icin pek mumkun degil. 
Ruh halim ne kadar degiskense, kiyafetlerim de oyle.
Her sey gunubirlik benim icin. Hatta anlik!

Uzamis olmanin verdigi sıkıntıyla aylar sonra, spor disinda toplanan saclar...
Bu aralar topuklu ayakkabilarla hasir nesir olamama...
'Ben de 'friendship bracelet' orebilir miyim acaba?' dusuncesinden ortaya cikan bileklikler...
Bu sonbahar-kis canli renklere veda edecekmisiz, ah hadi biraz daha kullanalim telaslari...

Anlik kararlarin birlesmesiyle ortaya cikan, karmakarısık buldugum bir SvGLove karsinizda, buyrunuz efendim;)






First attempts of friendship bracelets, not so bad, right?






Daha sakin anlarda gorusmek uzere.

Ciao!




25 comments:

  1. Ben sevdim bu karmakarışık halini =)

    gizemizmirli.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ben hep bu karmaşadan istiyorum Sevgi kuzum,böyle mavi etek-sarı fermuar, sarı ayakkabı-pembe çanta,rengarenk bileklikler,delikli bluzlar,tüylü küpeler,toplanmış,çok fresh görünen saç modeli,gözlerimden kalp fışkırıyor şu anda,gördün mü sen de :)) <3 <3 <3

    ReplyDelete
  3. ama ama ben senin pembe büstiyerini sarı fermuarını yerım yaa bana ne ben bırakmam canlı renkleri..

    ReplyDelete
  4. cıvıl cıvıl kombinin sayesinde içim açıldı. Ben böyle karışık şeyleri seviyorum:))

    ReplyDelete
  5. combin ve yazdığın cümlelerin hepsi sanki beni anlatıyor yahuu,
    bu sonhabar canlı renklere ben veda edemiciiim çünkü daha yeni pembe bi pantalon aldım nayırr nolamassss!
    http://detailsbyenda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. bende sevdim ! ayrica cok renkli ve cok cool da buldum.. o guzel lule saclarini toplayan sevgiyi de bi baska operim :) xxx

    ReplyDelete
  7. Şu yorumu yapayım küt diye bayılmayı planlıyorum :))) evet evet bayıldım bayılazaaaağıııım o ayakkabılara..

    ReplyDelete
  8. Aman yareppim! renkler- mavi sarı pembe! bir arada muhteşem gözüküyolar! ne karmaşığı hatun bildiğin ışıldamışsın! eteğe özellikle bayıldım! muckkk! güzel yorumun için de teşekkür ederimm!!!

    ReplyDelete
  9. super cool outfit :)
    love it all :)

    I follow your blog now :)

    visit my blog

    tamaritza.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. bu renkler bende bir araya gelse böyle olmaz , sendeki karmaşıklığı çok mu çok sevdim ben !!!

    ReplyDelete
  11. renklerini uyumu cok hos olmus cok da yakismis sana :)

    ReplyDelete
  12. Karmaşık, Hareketli, Cıvıl cıvıl , Enerji saçan Gökkuşağı gibi kombin olmuş çok da güzel olmuş :)

    ReplyDelete
  13. detaycı kuzum benım polyanacım ne guzel fermuarın ıle ayakkabın uymus mukemmel dizayn edilmiş bacakların (kıskanc prenses:) ve bole kucuk cocuk gıbı asagıya egılıp bakman,ardından uzayan saclarının toplu halı aman dıkkat et kuzum enseden saldırıya ugrayabılrısın senı seven sapsırık pabucunun prensesı

    ReplyDelete
  14. Sertap'tan kaşım kara kalmadı yara oldum renga renga-renk şarkısını söyleyesimm geldi, cıvıl cıvıl harika bir kombin!
    aldım takibe, beklerim bende:)
    sevgilerle

    ReplyDelete
  15. keske her renk karıstıran böyle karıştırsa be kelebenkim, şebelekim <33
    fermuar detayıyla papilerin uyumu, gozlük canta, etegin tek basına kendi rengi, aşırı tatlı olmuş, çok fresh görünüyo. ooooh efil efil mis gibi etek de :)
    karıştırmana izin veriyorum ben, yapabilirsin :)

    ReplyDelete
  16. karışık ama bir o kadar da uyumlusun eteğinin fermuarıyla ayakkabın, gözlüklerinde ki pembe detayla çantan küpelerin süper süper süper :)

    ReplyDelete
  17. senin eteğinin fermuarıyla ayakkabuının neonlugunun mınnaklıgı :) saclarının toplu halı bıle nese sacıyor sevgı kuzusu bayılıyorum senın bu renklerıne tatlılıgına mınnaklıgına :) san kocaman masallah bıde kucaklama :)



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Wow Absolutely love the mix of colourful summery and neon colours.
    Love the skirt especially.Hope your well,sorry I havent stopped by in a while,glad to see your blog doing fantastically :)

    ReplyDelete
  19. Bende kendimi belli bir tarza sıkıştırıp öyle kalmak istemiyorum sanırım.Saçlarını toplamanın da sende şahane olduğunu söylemiş miydim? Kocaman öpücükler

    ReplyDelete
  20. O neon renkli fermuarı olan eteğini pek beğendim:))Sevdim bu karmakarış halini ;)

    mmelvvin.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. eteğine, eteğin fermuar detayına, friendship bilekliklerine ve saçlarının toplu haline bayıldım!! :)

    ReplyDelete
  22. ay bence sen hep karmasık ollllllllll :))

    ReplyDelete
  23. Her telden calan bu kombini cok begendim,cunku ic acici ^__^ Tum canli ve neon renkler bi arada,cok begendim ^*^

    ReplyDelete
  24. karmakarışık ama pek bir şık ;) sana renk çok yakışıyor sevgicim =) o bileklikler de nefis olmuş ;)

    ReplyDelete
  25. kesinlikle koca birenerji patlamasııııı bu renkler ne kadar güzel öyle bilekliklerinede bayıldım :)

    ReplyDelete

I♥Comments!