Wednesday, August 22, 2012

Dress to skirt

Once upon a time, this skirt happened to be a dress. 
But, my desire to modify, redesign my clothes turned it into an asymmetrical skirt.
Now, I use the top and bottom part separately:)


Su uzerimde gordugunuz etek, bir zamanlar elbiseydi. 
Benim her seyi kesip, bicme askima kurban oldu. 
Simdi etegini ayri, ust kismini ayri kullaniyorum ama birlikte kullanmiyorum onlari;)

Cilginlar gibi ise yarar/yaramaz alisveris yaptigim yillardi.
HAYAT'i abuk sabuk dukkanlara surukler dururdum. 
Bunu aldigim dukkansa, Tunus Caddesinde biraz kafe, biraz antikaci, biraz butik kivaminda bi yerdi.
Sahibi beni nasil kandirdiysa kandirdi, 'bak bu tasarim bir elbise, bu fiyata zor bulursun' dedi, 'zorla' aldirdi.
Asimetrik etegi artik tasarim olmaktan ciksa da, ust kismi elde dikme taslarla, pullarla bezeliydi. 
Bi gun de onu giyerim artik:)

Neyse efendim, gectigimiz kis, Ankara'dayken bu elbise elime gecince ampullerim yandi.
ODTU'deki terzim abuk sabuk isteklerime alistigi icin, elbiseyi ortadan kesip, eteginin beline lastik takip, beni basindan savusturdu:P

Bir surede Pavia'daki evimizde demlenen etegim, yazin sonlarina dogru gorucuye cikti artik!
Bana da, onun bu sabirli bekleyisini onurlandirmak icin uzunca bir yazi yazmak kaldi:P

















Not: Bacaklarima bakip, kizamikli sanmayin. Bu senenin rekor sivrinek isiriginin sonucu. 35 adet!

Bir de: Sirt dekoltesi cok sevilendir tarafimdan;)




17 comments:

  1. oyyyy kıyamam ben kelebenkimee <3 tam da bacaklarını resmen sivriler teslim almış diyodumki not düşmüşsün oraya hehe:)
    bebişim o zaman benden sana ilginc bi öneri gelsin mi? bence gelsin, zira içinde tutamaz minikkuşun bilirsin:P
    ben diyorumki birbirinden ayrılmış o iki parçayı, sanki büstiyermişcesine bu etegin üstüne giyiversen mesela? bence oldukça güzel olcaktır;) yada sen bi dene, sonra telefonla filan fotografını cek yolla bana, merak ederim olum :)

    ReplyDelete
  2. bi kere o kadın sana bu elbiseyi iiki satmış ben rengini çok beğendim bilesin:)
    sırt dekoltesini bende pek beğendim :) ayakkabılarla çok yakışmış :)))))ozlemısım bayramda postlarını gorememısım :)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. iyi ki kesmişsin canım bu etek hailini çok beğendim elbise halini bilmesem de ;) ayrıca böyle kesip biçme işlerine bayılıyorum ben de iki kere aynı şekilde giymiyorum sanırım elbiseleri etekleri t-shirtleri elime ne geçerse makas kurbanı oluyor ;)

    ReplyDelete
  4. ne kadar huzurlu ve şık olmuş. topraklar denizler, dağlar göller... bir de akşam güneşinde olunca çekim, arkada kesinlikle frank sinatra çaldığını söyleyebilirim :)

    ReplyDelete
  5. Sivrisinekler ağızlarının tadını biliyor :)
    Kombin süper, renk uyumu süper, bayan güzeel daha ne olsunn ...

    Bende geçen gün tulumumu 2 parçaya ayırttım, içim rahatladı :) İyi oluyor bazen parçalamak, kesmek,biçmek ..

    ReplyDelete
  6. Kombin harika, renklere bayıldım!

    Sevgiler

    http://pembeeevren.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. aman bosver sonucta senın elınde cıdden tasarım gıbı olmus onemlı olan oooo.Buarada polyannam sevgım herseyım ben senın ayakkabıalrına bıtıp durayım ,bayramda gıydıgım facebuukkkk da:) gorebılırsın o kombınde efenım cok uyumluyum dıye gezınırken 5 cm topuk bıle canıma tak ettı dk 6. ben napcam ben nasıl tekrardan nısanlanıp evlenecegım ımdaydın ogretsene yurumeyı ve acı cekmemeyı :)senı cok ozledım ben gıdıyorum bıraz sonra

    ReplyDelete
  8. yaaa ben bayılıyorum böyle üretken insanlara benim içimde hep bir heves ama yapacak ne vakit nede istek bırakıyorum kendmde tembelim tembellll.zaten bi minikkuşum birde sen harikasınız bu yaratıcılık konusunda.eteğinede bayıldım renkleri efil efil olması ve asimetrik hali çok güzel.öptümmm daha neler gelecek bakalım sizlerden heyecanla bekliyorum:)

    ReplyDelete
  9. sırt dekoltesı pek guzel olmus:) ınstagramda da bayılmıstım fotolara zaten..etegı ayrı bı sevdım ama esas bende bu sactan ıstıyorummmmmmmm :(((

    ReplyDelete
  10. Çok güzel olmuş.SVG tasarım ;)

    ReplyDelete
  11. valla süper olmuş, bunda bluzunun güzelliği de rol oynuyor ama çok uymusdlar birbirlerinee

    ReplyDelete
  12. Elbise halini bilemem ama etek olarak cok hos olmus:)

    ReplyDelete
  13. Yalniz etek bu kadar beklemeyi haketmemis. Gayet guzelmis. Ayakkabilarla buyuk bir uyum icinde bluzunu şımartmışlar.

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Kombinden ote sacin bu boyda harika oldu Sevgi'cim,sekil vermesi daha kolay bi boyda,dimi? Hem havali da ;)
    Bu tur elbiseler bir ara modaydi,bende de vardi :) Etege donusturmek super fikir,guzel de olmus,rengi de cok guzelmis,gule gule giy canimcim ^*^

    ReplyDelete
  15. sımdıkkkkkkkkkkk o kadar sınek ılacı var sıkıyorsun sınekler gelemıyor da sen uyuyamı kaldın da bu hale geldın ya yazık ama cok uzuldum...sonra sırt dekoltesını bende cok severım he bırde mavıyı..o yuzden bu senı cok sevdım

    ReplyDelete
  16. SvG'cim bu etek sezonda gördüğüm tüm asimetrik degrade eteklere taş çıkaracak kadar güzel olmuş :) Mavi ve kahverenginin birlikteliği, hep çok soft bir büyüye sahip, ince bir zevkin birlikteliği olarak yer etmiştir zihnimde. O tatlı buklelerin ve cool pozlarınla kombini tam bir lady gibi taşımısın canım :)))

    ReplyDelete

I♥Comments!