Friday, August 17, 2012

Almost weekend


Although I hate the fact that the summer is almost over, I feel happy when I remember the memories.

Bir yaz daha ellerimizden kayip gitti gibi geliyor.
Nedense Oceana'nin dedigi gibi 'Endless Summer' falan olmuyor, olmuyor iste!

Ama anilari hatirlayinca, 'oh ne de guzel bir yaz oldu' diyor insan.
Mesela bende son zamanlarda ne mi oldu?

Milano blogger atesesi olarak, son gunlerinde de olsa tatli SJ ve KJ ciftiyle  bulusabildik.
Hemen bir telas, henuz tatmamis olduklari meshur panzerotti'cimiz Luini'ye goturduk onlari.
Ayak ustu, beyler bir konusmaya, bayanlar baska bir konusmaya daldi. Zaman da cok cabuk gecti:/
Simdi sira bizde;) Bir Adana sofrasinda bulusmak uzere;)

Having short but nice time with blogger friends...

En sevdigim ogle sonrasi atistirmaliklar. Bazen de kahvaltilik;)
Vanilyali yogurt-yabanmersini/ Findikli yogurt-Citirlar

Snacks; either for afternoon or for breakfast. So yummy!

Haftasonlari keyif yapmak serbest. Uzun bir kahvalti en iyi baslangic.
Bol meyve, her daldan sebze, peynir-zeytin tabagi, minik mozarella domateslerle bayram sekeri ve taptaze feslegen;)
Biber ici yumurta ise pek sirin oldu, hep denenesi!

But the long breakfast is always the best!

Indirim zamani ayakkabi almak farzdir!:P

Summer sale--> At least two new shoes;)

Ojenin de modasi var! Yaklasan sonbahar-kis sezonu icin bordolar, vazgecilmez kirmizi ve metalikler...
Sagdakiler ise Italya'da uzundur salgin durumunda olan, artik pazarda bile bulunabilen bileklikler. 
Vogue Turkiye'de cikmasiyla birlikte, Turkiye'de de yayilmasi yakindir;)

The nail polishes are for the upcoming season. And cutie bracelets, so famous in Italy!

Sirin canta hastaligi...

I admit: I buy cute bags just to look at them:)

Agustos ayinda, Italya'da dukkanlardaki manzara.
Herkes kapatip tatile gidiyor! Hani oyle butikler falan degil; dondurmacisindan, kuru temizlemesine kadar.
Son siranin ilkinin bir otel, ikincisinin bir restoran olduguna da dikkati cekmek isterim;)
Italyanlar tatillerinden odun vermezler. Bize de bombos bir Pavia'nin keyfine cikarmak kalir:P

That's the window shopping in Pavia in August!
Closed, closed, closed!
Even the hotels, restaurants, gelateria!

Paris'ten donerken baslanan 'Paris'teki Es'in etkisi gecmeden, hemen Hemingway'in hayatina basladim. 
Ilk kitapla O'na karsi olan on yargilarimi belki yikarim diye.

The first book triggered me to read the second one.
I wonder if it will help me to change my idea about Hemingway.

Simdilik bu kadar:)
Mutlu haftasonlari...
Iyi bayramlar...
Iyi tatiller...


Buone Vacanze!


16 comments:

  1. Biber ici yumurtayi bende denemek istiyorummmmm :D:D birden heyecan yaptim :P
    Ayakkabilarin cok guzel, gule gule giyin :) Sende yine cok enerjiksin!
    Mutlu bayramlar <3

    ReplyDelete
  2. he-ye-can-la-nı-yo-ruuuuum <3

    post içimi açtı, kıpır kıpır ve yine kıpırım ^^

    ReplyDelete
  3. bu postta yer alan her şeye bayıldıııııııııııııııım , ayakkabılara ayrı vuruldum <3333 güle güle giy tak takıştır ohh mis :))

    ReplyDelete
  4. rengarenk bi post olmuş yine herşeyden tattırmışsın bize canım :) o çantaları pek bi sevdim be yaavvv

    ReplyDelete
  5. o ayakkabılara bayıldım ben yahu, indirimde varken almak lazım almak, haklısın:)

    sevgiler
    http://pembeeevren.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. kahvaltiliklara bayildim ve sanirim aciktim gece gece :)) ayakkabilarini gule gule giy cnm cok zarifler,sanada iyi bayramlar iyi tatiller..

    ReplyDelete
  7. ya ağustosa girince ben de moralllar bozuluyor zaten bitiyor diye, artık o da bittiğine iyice uzulebilirim. keske hep yaz olsa.. yalnız millet dukkanı kapayıp tatile gidiyor ya rahatlıga bak, burda kapatsalarkıyamet kopar valla:) kapatmazlar ya ayrı;)

    ReplyDelete
  8. Ayy kahvalti sofran harika olmus, ilham aldim : ) O yogurtlu atistirmaliklara ben de bayiliyorum : ) Sirin canta hastaligi bende de var, sanirim soldaki zara home dan, hemen aliyim : ) Ben de yeni hemingway filmini izledim, kidman li olan, guzel tavsiye ederim, bio lari okumayi da severim, bakicam bu kitaba, digeri de ilgimi cekti, Paris var isin icinde bir kere : )

    ReplyDelete
  9. harika bir yazı olmuş ^.^ Ayrıca sana da iyi bayramlar tatlım =D

    ReplyDelete
  10. hersey cok guzel benım guzel zevklı polyannam ... o yogurtlara bittim keske bende yese ıdım nese sımdı terbıyesız sımarık bebe hareketlerı yapmayacagım ben dunyanın en guzel dondurmasını yedımkı senınle...sj ve esı ıle bulusmanızda mukemmel olmus ah ah planlar uysa ıdı bırlıkte bulusacaggggggdık :)ben senı ozledım ekımde bızdesınız sımıdıden soyleyeym

    ReplyDelete
  11. heyyoo Adana sofrasına kollarımızı açtık bekliyoruzzz değil mi Seda?? :)

    ReplyDelete
  12. harika fotolar...krem ayakkabı mango mu?

    ReplyDelete
  13. ımmm lezız yemekler gorunce dayanamam hele yogurtlar kahvaltılar benım gıbı tatlı hastaısna hepsını hupletmek duse:))) pars pars yasasınnn :)

    ReplyDelete
  14. Bileklikler çok şeker, çantalarda öyle:).Kitap ilgimi çekti içinde paris geçen, bakıcam kesin.Sewgiler...

    ReplyDelete
  15. Ciao signora! Aman Tanrım ne kadar güzel bir blog, benim gibi İtalya'ya platonik aşık biri için sizin blogunuzu geç keşfettiğim için üzgünüm, ama şimdi bu güzel blogun keyfini çıkartıyorum:)

    ReplyDelete
  16. şirin çanta hastalığı bende de var, bana da beklerim

    ReplyDelete

I♥Comments!