Monday, July 2, 2012

Retro-like

Due to busy days of photographer, my hubby, I was out of outfit photos!
I didn't want to miss the opportunity when he was on a break.
Here comes my outfit with retro inspiration...

I love polka dots and high heels! When they're together, I fell in love!
Although, they are high, they are so comfortable.
 Only, when going down to stairs, I feel like I have to be careful and I do:)

And I like that green which is retro green to me! I don't know why but it reminds me of my childhood.

Surely, my 'only' vintage clutch goes very well with that retro-like outfit.

Have a happy Monday and week!;)


Bazen sıkıntıdan bunalacak kadar isimiz olmuyor, bazen isimiz basindan askinligi bizi boguyor.
Ortasi olsun istiyorum!
Asistanlik yapan HAYAT'in yogunlugu, rutinimizi bozdu. Ise ayni anda gidemez olduk, istan vakitlice cikamaz olduk.
Haftasonlarini bile ogrencilerle gecirince, isyan bayraklarini cektim; 'nerde benim blog fotografcim?' diye yaygara kopardim:P

O kadar isinin arasinda benim nazimi ceken can HAYAT'a ben ne yazsam yetmez di mi? 

Bu ayakkabilarimi ise giymem, bazi cevrelerce 'come ooon' seklinde karsilandi. 
Birincisi, bak, gel bi dene nasil rahat.
Ikincisi, ne yapayim, markete mi giyeyim? (oraya da giyiyorum gerci:P).
Ucuncusu, plaja gider gibi sort-parmak arasi ise gelmek daha mi hos?
Dorduncusu, topuklu ayakkabi giymeyi seviyorum yahu, kime ne?

Neyse efendim alistim bunlara zaten.
Tum enstitunun blogumu bir toplanti esnasinda ogrenmesi, sekreterlerden birinin blogumu sosyal aglarda paylasmasi ile vuku bulan olaylar silsilesi ile saskin, komik anlar yasiyorum bu aralar.
Iyi mi oldu, kotu mu zaman gosterecek;)




























Bugunun guzel kilacak eglenceli seyler sizi bulsun, haftaniz pek guzel olsun!

Bir de boyle guzel bir sarki eslik etsin size;)
Enjoy the song!




29 comments:

  1. dönüp dönüp baktıracak cinsten olmuşsun tatlım bayıldım tek kelimeyle! ya şu blogların öğrenilmesi durumu blogu hiç anlamayan bilmeyen insanlara izah etmek açısından zor olabiliyor, inşallah fazla üstüne gelmezler =) iyi haftalar canım

    ReplyDelete
  2. hellö :) öncelikle kombinden farklı ayakkabı tercihine bayıldım. en sevdiğim şeylerden biri kendisi. onun dışında acaba biraz zayıfladın mı ? o bluz ne kadar güzel detaylara sahip öyle.

    ReplyDelete
  3. Annecik görse "kız kızım bu topuklularla nasıl yürüyorsun,ayağını bacağını kıracaksın" der:) Demez mi kuzucum?
    Çok cici olmuşsun Bende bu ayakkabıların babetlerini istiyoruuuuum:D

    ReplyDelete
  4. benim de taa gecen yıl lovelyshoes da gördügümden beri aklımda olan papiler, sanırım sen onları asostan kapmışsın:) şirinlikte artık sınırı aşmışlar, lütfe onları o suya atarmısın sevgi:)
    ha bide bluzunun detaylarını, yok yok hatta ben bu outfiti komple cok begendim, tam benlik olmuş, aynı ben ^.^
    kelebegim özledik seni, gelsen artık bu taraflara yahuuuu <3

    ReplyDelete
  5. Ben o harika ayakkabılarını görünce herkese inat burdan ''yeees baby'' diyorum.

    ReplyDelete
  6. her detaya bayıldım ben yaaa çok hoş olmuşsun

    ReplyDelete
  7. lazer kesim bluzun çok ama çok güzel:) ba-yıl-dımm:)
    benim blogumu eşim dışında kimse bilmiyo:) kardeşim, annem blogum olduğunu biliyolar ama adresini bilmiyolar:)

    ReplyDelete
  8. Ama yakkabılar tam bir şeker kıvamında cooooooook güzeller. Sende harikasın renklerinle tarzınla!
    Sevgiler !!!

    ReplyDelete
  9. amazing outfit!love the color combination!

    ReplyDelete
  10. her zamnaki gibi enerji saçıyorsun :))) ayakkabılar şahane boşver herkesi seni ii hissettiren ne varsa yap :) bluza bayıldım :)))


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. papiklere bayıldıııııım^^...kırmızısı da çok şeker olur bunların^^

    ReplyDelete
  12. Hiii bayıldım ayakkabılara!
    Bluzun sırt detayı ise mukemmel :)

    ReplyDelete
  13. Ayakkabilara bayildimm!!

    darkhighfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. bluzuna ayakkıbına bilekliğine pantolonunun boyuna ayyy ben bayıldımm sanaa. Yine baktım fotoğraflarına gözüm gönlüm açıldı yüzümde aptal bir gülümseme:) çok güzel olmuşsun

    ReplyDelete
  15. Sevgicim, bu outfit bir butun olarak harika, ayakkabilar harika goz aliyor, inadina giy bence. Bluzunun rengi de sirt detayi da harika, beyaz pantalonun cok yakismis muntazam bacaklarina. Kemerini cok begendim, canta ile uyumu da gozumden kacmadi, dort dortluk bir outfit, BRAVISSIMA : ))) Ya bir de is yerinde ogrenmisler blogunu, hadi hayirlisi, ben is yerimi gectim arkadaslarim ve ailem akrabalarim arasinda bile cok sayili kisiye bahsettim blogumdan. Lilali yorumlar icin cok tesekkur ederim bu arada, cok tatlisin : )

    ReplyDelete
  16. ayakkabılarına bayıldımmmmm

    ReplyDelete
  17. ayakkabılarına da bluzuna da bayıldım ;) aman bşver kim ne derse desin diyorum canımızın istediğini her zaman her yerde giyelim =)

    ReplyDelete
  18. puantiyeye bayılırım ayakkabıların beni benden aldı be yavrum... ama bluz da harika, sen harikasın canım benim daha ne ossuuun :D

    ReplyDelete
  19. cok begendim..sana da cok yakimis yine :)

    ReplyDelete
  20. amanınn benım sevgı dolu sevgım nasıl da yakısmıs bluzu kuzuma:) yasasın bluz kardeslıgı dıyorum ve de co guzel tasımıssın canım kemer olayını cok begendım ben de deneyeyım ılham aldım senden :) papilerin topugu da super herseyı de super.
    ya su blog olayını ıs yerımden bır ıkı kısı ogrenmıstı..onlar ıyı de sonra bılmemesı daha hos olabılecek kısıler ogrenınce gıcık oldum.sonra da dedım kı ben buyum ıster begensınler ıster elestırsınler.daha ıyısını de yapabılıyorlarsa buyursunlar kendılerı yazsınlar. ama sızınkıler ıtalyan anacım en azından elestırel gozlerı ıyı olur belkı :)

    ReplyDelete
  21. @Tubitos, canim, pek cok tesekkurler;*
    Aslinda simdiye kadar hic kotu bir izlenim almadim. Genel olarak Turkleri sevmeyen tiplerin yaydigi negatif enerji disinda.
    Hem her soylenene kulak asarsak, olmaz bu is;) Keyfimize bakalim, haftalarimiz iyi gecsin;)

    @Missipisi, konsepte uygunsa, renkler acisindan ayakkabinin cok farkli olmamasini seviyorum ben de;)
    Yok caniim, ne zayiflamasi? Yillardir +1,-1 seklindeki kilomdayim;) Ama belki bluzun guzelligindendir o:P

    @Abla kardes, can kardes<3 Yorum aralari acma bu kadar be kuzum;))
    Hehe, der tabi minigim, ama eski hallerini hatirlasin, O da giyermis;)
    Sana da bir puantiyeli babet alacagiz, no worries;)

    @Minikkus’um, Asos’un gunluk tarayicilarindan oldugun nasil da belli;)
    Atmam yahu! Islak sirin istemem:P
    Nihnih, ‘ayni ben’liklerimiz gunden gune artiyor mu nee?
    Az kaldi kusum, uc bucuk ay yatcaz, kalkcaz gelcem:P

    @Yavruto, hell ya! Diyerek eslik ediyorum sana o zaman;))

    @Gulumse’cim, cok tesekkur ederim;)

    @Asgaane, kuzum nasil bisi bu lazer kesim acaba di mi, makinesini falan alamiyor muyuz:P
    Aaa nasil da sir halinde tutabildin sen blogunu:) Ben azicik bosbogazim bu konuda demek ki;)

    @Cinnamum, coooook tesekkur ederim cosku dolu bu yorum icin;) Sevgiler, opucukler;*

    @Silhouette, thanks hun;)

    @Begum kuzum, negatif hissettiren insanlari cok kolay hayatimdan cikarabilme yetisine sahibim;) Enerjimiz pozitif pozitif sacilsin di mi;) Opuyorum seni;*

    @Valki’cim, kirmizisi olsa onu da alirdim!;)

    @Ciiden, oo ayakkabilarim hayranlari artiyor, hos geldin aramiza canim;) Cok tesekkur ederiz;)

    @Cocorosie, tesekkur ederiiz;)

    @Gunes’cim, bilmukabele diyecegim! Zira ayni ifade ben de senin o rapunzel saclarina, guzel yuzune, cici hallerine bakinca olusuyor;) Kocaman opucuklerle, tesekkurlerimi gonderiyorum;))

    @Aylin’cim <3<3<3
    Bol bol kalp atarak basladim yorumuma; guzel yorumunla, Bravissimam’la kalbim pit pit oldu cunku;)
    Her turlu detayi yakalayan guzel gozlerine saglik;)) Sana ne kadar lila yorumu yapsam az kalir. Blog dunyasinin lila divasi olacaksin yakinda haberin olsun;)) Herkes ogrenir o zaman;)
    Kocaman sevgiler, opucukler;*

    @Rococosh, ;)) Tesekkurler tatlim!

    @Irem’cim, deyisine katiliyorum, beni baglamiyor onlarin dusunceleri;)
    Cok tesekkurler canim benim;*

    @Hamide kuzu, cook tesekkur ederim ;) Seni senden almasin kuzum, al senin de olsun, puantiye aski tam gaz;P

    @Ayca, cok tesekkur ederim;)

    @Serap’ciim, canim benim cici bi bluzumuz var di mi;)) Ben de senin gibi kullanacagim zaten;)
    Buradan henuz negatif bir gorus almadim, guzel karsiladilar, en azindan bana oyle geldi:D

    ReplyDelete
  22. ayyy nasıl güzel o ayakkabılar
    kırmızı bir elbiseyle de mükemmel durur
    bluzun sırt detayı ise sıradanlıktan üst sıralara taşıyor, saçlarına bayılıyorum
    nokta bitti :)))

    sevgiler tatlı kız

    ReplyDelete
  23. yine çok şıksın ve çok zarifsin. Ben de söyliyim hemen bluzunu çok beğendim ayakkabılarını çok çok çok beğendim :)

    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ooov o ayakkabılar ne kadar harikalar *.*
    Güzelliğine güzellik katmışlar beybikuşumm :*

    ReplyDelete
  25. Cok sekersin ki gene sen :) ayakkabilara bayildim nasil cici ben bu kadar yuksek topuk giymekte zorlanip o parmak arasi sandalet ekibindeyim ama sana cok yakistiriyorum.

    Ve sunu da ekliyorum burda da oyle kiyafetlerin altina parmak arasi lastik terlik giyiyorlar ki ilk zamanlar cok sasirsamda ohhh be rahalik diyorum simdi :)

    O cantayi cok begendigimi her defasinda soyluyorum cok guzel operim :)

    ReplyDelete
  26. ayakkabılar konuşuyor yine :) ne konuşması basbaya şarkı türkü ne varsa söylüyorlar ^^ çok yakışmış.

    ReplyDelete
  27. yerım kı ben bu ayakkabılarıı kombının harıka cıtır sey..bluzun cok guzel beyazla cok seker olmus...

    ReplyDelete
  28. maşallah maşallah=) pek güzel olmuşsun popişi kaşırsan sevinirim

    ReplyDelete

I♥Comments!