Friday, July 27, 2012

Pastel♥Vivid

It is 'zanzare tigre/tiger mosquitoes' time in Pavia!
Ah, I hate them so much! They're so cruel, sucked all my blood.
It is not easy to stay outside without any protection against them.
It is already hard to stand on rocky roads while wearing heels, I also have to fight them.

Regardless of that unpleasant issue, hope you liked my outfit composed of pastel and vivid colors;)
Mini dress from OASAP worn as a top;)


Pavia'da Agustos demek; insanin beynini pisirmeye niyetli bir hava ve pismis insani yemeye calisan 'zanzare tigre' yani kaplan yirticiligindaki sivrisineklerdir.
Bir sivrisinek kac kere isirabilir, ne kadar zarar verebilir ki derseniz kanitlarla gelebilirim.
Ama saldiriya ugramis kolumu, bacagimi, ayagimi gormek istemeyebilirsiniz. 
Illa ki gorecegim derseniz buyrun.

Bir de organize calisiyor bunlar. 
Bu oglen her iki kolumda da ayni yerde, is basinda iki tanesini yakaladim.
Simetrik bir sanat yapmaya calisiyorlardi!

Ayrica, oyle elinizi, kolunuzu, bacaginizi hareket ettirmekle kaciramiyorsunuz da bunlari! 
Illa ki iyi bir Osmanli tokatini hak ediyorlar!

Kasimazsaniz hemen sismiyor, bi sure sonra kasinti da gidiyor.
Ama pusuya yatmis etkileri,1-2 gun sonra sizi uykuda yakaliyor, kasinirken uyaniyorsunuz.

Aslinda bu post'un konusu bu olmayacakti ama su an kasinmamak icin bu acimi paylasmak istedim :)

Acima ortak olup, biraz pastel, biraz canli renkli bu kombini sevdiniz mi bakalim;)
Yuzumdeki mutsuzluklari gordugunuzde bilin ki, yeni bir isirigim daha olmus:/












Sineksiz serin gunleriniz olsun;)

(Duvari fon olarak, tepe tepe kullanmisim di mi:P)



16 comments:

  1. tabi bulmuşlar böyle tatlı mı tatlı bir kızı ısırıp duruyorlar hainler ;) çok tatlısın canım her zmaanki gibi, kombinin de nefis, ayrıca o duvara bayıldım ki harika bir fon olmuş ;)

    ReplyDelete
  2. cancağızım cok tatlısın yıne. De bunlar sinek değil de vampir fılan olmasın. Amerika Seattleda yaşadıklarını duymuştum hatta İtalya vatikan'da filan. Kesin bu yaratıklar da bu vampirlere hizmet ediyor kesin yani:((

    gecmıs olsun bebeğim.O linkteki haline de ayrıca bi içim acıdı.
    He guzel haber verıyım barı. Bugün Cerenimo ıle bulusuyoruz sonuunda :))

    ReplyDelete
  3. ÇOK ŞEKER BİR GÖRÜNÜME SAHİPSİN , BAYILDIIM !!

    ReplyDelete
  4. Your outfit is really cool, esp. the heels!
    :)

    X the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Selam Sevgi, blogunu uzun suredir takip ediyorum,cok tatli. Bu renklere bayildim. Yazin bi turlu gelmedigi Almanya da icimi isitmaya yetti. Seninki kadar renkli degil ama benim bloguma da beklerim :) http://phdingermany.blogspot.de/ sevgiler.

    ReplyDelete
  6. ben kırmızı arabaya bayıldım fon olarak :-)

    ReplyDelete
  7. sevılı ask bocugum bırıcık pavıalım sans melegım sevgı oncelıkle sana her rengı yakıstıgını kıskanclıkla belırtmemde fayda var :) ben gıysem anam ruh sokaga cıkmıs dıye kacarsınız ıllakı cırtlak neon bır ruj surecegım ben burdayım dıye ama senın o eteklerın o ınce bacakların hasetlenıp catlamam ve o kolundakı rengını bulamadıgım guzxel hıkaye ıle aldıgın hıphop saatten dolayı ... uf sustum ben ozledım senı cok

    ReplyDelete
  8. Soft tonlar ve pastel cok uyumlu..bir de kolye cok cici ;)

    ReplyDelete
  9. Canım çok geçmiş olsun bu sivrisinekler dayanılmaz oluyor. Burda da hava çok sıcak. Resimlerine bayılım özellikle seçtiğin renkler çok güzel:))

    Sevgilerle...

    ReplyDelete
  10. SvG'cim senin kombinlerinde hep nostaljik bir dokunuş oluyor ve ben bayılarak inceliyorum bu ince zevki :) nar çiçeği kolyedeki minik inciler ve eteğin kendinden puantiyeli tül formu Pavia sokaklarında çoook eskilere götürdü beni :))) ayakkabıların kesik ucu ve mini fiyongu kombini zenginleştiren ayrı bir güzel detay olmuş :))

    Not: o sineklere osmanlı tokadı süper çözüm :p burada elektrikli sinek raketi çıkmış çok komik bir buluş ama SvG'ciğimden kocaman ısırıklar alarak kızdırmasın beni o sinekler gelirim elime alıp yoksa raketimi :pp

    ReplyDelete
  11. Öyle tatlısın ki (maşallah) seni ısırmadan duramıyorlar tabii :) çok şıksın yine özellikle eteğine bayıldım tatlım.

    ReplyDelete
  12. İçim açıldı kuzucğum ayakkabılar şeker olaydı :))))



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. I love these low key colors with the bright accents...so gorgeous! really love your necklace, dear!

    ReplyDelete
  14. kendinden puantiyeli etegini alıp kaçasım geldi sivrisineklerle beraber ^_^

    ReplyDelete
  15. Wow,super otesi bi kombin olmus bu,harika,cok guzel kombinlemissin Sevgi'cim,yaz geldimi oradaki tek sorun bu sinekler sanirim,dimi?
    Ayakkabilarin cok cok guzelmis ^__^

    ReplyDelete

I♥Comments!